Дитина знову ридма заридала. Нін Шу трохи втомилась від ходьби, тому зняла бамбуковий кошик і сіла поруч. Вона чекала, поки він перестане плакати.
Хлопчик, імовірно, тепер був не таким наляканим, бо був не сам, тому незабаром він заспокоївся і сказав:
— Тітонько, я не можу знайти татка чи матусю.
— Називай мене старшою сестричкою, я не настільки стара.
Нін Шу підняла брови й уважно подивилася на нього.
— Старша сестричка, я не можу знайти моїх батьків. — поспішно закричав хлопчик.
— А де твої батьки? — запитала Нін Шу. — Ти ж не якийсь там гірський дух, вірно?
— Ааа! Старша сестричка, не лякай мене. Може це ти — гірський дух?
Хлопчик злякано відсунувся від неї.
Нін Шу знову запитала дитину про батьків. І він, нарешті, розповів їй всю історію, продовжуючи ридати. Під час прогулянки всією сім'єю, вони зіткнулися з бандитами, тому батьки вирішили відвести бандитів геть. Вони сказали хлопчику чекати тут, але він чекав уже два дні, а вони так і не повернулись.
Нін Шу дала йому пожувати парних булочок.
— Може ти місцем помилився? Може це не те місце, куди батьки сказали тобі йти.
— Я не помилився. Мій тато сказав, що це місце за два кілометри вздовж дороги, — упевнено відповів хлопчик.
Нін Шу відчула легке запаморочення. Така маленька дитина знає, скільки це — два кілометри?
— Ти впевнений, що місцем не помилився?
Дитина почала жадібно їсти парну булочку, а сльози струмками текли в неї по щоках.
— Це правильне місце.
Нін Шу встала і обтрусила свою дупу.
— Тоді продовжуй чекати. А я піду.
— Старша сестриця, не йди. — закричав хлопчик і поспішно схопив Нін Шу за рукав.
Нін Шу: ...
Вона не змогла придумати нічого, окрім як привести дитину до бамбукового будинку, щоб він на деякий час лишився там.
Коли божественний лікар побачив, що пішла одна людина, а повернулось двоє, він холодно подивився на неї.
— Поясни.
Він мав вираз обличчя чоловіка, який застав дружину за зрадою. Звичайно ж, Нін Шу це все просто здалося.
Дитина сховалася за Нін Шу і поглядала на божественного лікаря з крижаними манерами. Хлопчик нервово стиснув губи і ось-ось готовий був знову розплакатися.
Нін Шу коротко пояснила, звідки взялася дитина, і закінчила фразою:
— Якщо з батьками цього хлопчика щось справді сталося, то він, імовірно, залишиться з нами. А це означає, що я знайшла вам наступника.
Нін Шу поставила дитину перед собою.
— І він — хлопчик.
Сказавши це, Нін Шу стягнула штани хлопчика, щоб показати доказ.
Дитина закричала, натягуючи свої штани назад:
— Я справді хлопчик!
— Бачите? Я знайшла вам наступника. Тепер у вас буде той, кому ви зможете передати свою спадщину, — сказала Нін Шу з посмішкою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 2 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...