Юе Лань озирнулася. Її обличчя зблідло.
— Пані, як би вам не було складно, вам ніколи не доводилося падати так низько, щоб спати в такій кімнаті. Як можна жити в такому будинку? Тут же купа тарганів! Чому б нам просто не встановити намет у дворі? Навіть там краще, ніж у цій кімнаті.
Нін Шу зітхнула. Коли Му Яньмен була понівечена, вона мусила жити в такому місці, стикаючись із постійними глузуваннями й підколами Вень Жухуа. Пізніше їй навіть довелося допомагати по господарству, попутно задовольняючи хіть Вень Жухуа. Хост постраждала дуже сильно. Не дивно, що вона вирішила просто кинутися в річку.
Смерть була більш привабливою порівняно з таким життям.
— Тоді давай просто встановимо намет у дворі, - поморщилася Нін Шу, - не варто залишатися тут і спати серед тарганів.
Вони працювали разом, встановлювали намет, поки Вень Жухуа дивився на це з темним виразом обличчя.
— Якщо ти не бажаєш ночувати в моєму будинку, навіщо прийшла сюди? - холодно сказав він, - У тебе ж багато грошей. Ти завжди можеш знайти краще місце.
Нін Шу краєм ока подивилася на нього і сказала з презирством:
— Кузене, невже ти ніколи не думав про те, чому я не вийшла за тебе заміж?
[Дінь. Очки травми + 10. Поточна кількість очок травми - 80]
— Ааа, Нін Шу, поквапся! Давай швидше, ну ж бо! - збуджений голос № 2333 з'явився в її мозку.
Нін Шу: Стулися.
— Чому? - Вень Жухуа з усмішкою відповів, - хіба не тому, що ти хотіла жити розкішним життям?
Нін Шу махнула рукою.
— О, ні, звичайно, це не так. Якщо ти хочеш знати, чому, то я можу сказати.
— Хоча твоя зовнішність і не погана, ти не можеш платити за їжу своїм обличчям. Хоча ти прочитав багато книжок, ти не намагався скласти імперський іспит. Шанси, що ти успішно складеш іспит і станеш відомим ученим, були спірними. Ти вчився з дитинства, але коли прийшов час показати свої знання, ти нічого не зробив. Імперські іспити мають складатися рівень за рівнем. Багато часу в тебе йде на очікування, багато часу піде на перездачу. На той час, як ти складеш останній іспит, я вже постарію. Навіть якщо я зрадила нашу обіцянку, воно того варте, і це був вибір, про який я не шкодую. Причина, через яку я повернулася зараз, полягає в тому, щоб допомогти тобі скласти імперський іспит.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 2 (Записи Гравців та Хостів)
Phiêu lưuНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...