У повному мовчанні екіпаж продовжив свій шлях курною дорогою. Атмосфера стала трохи напруженою.
Вень Жухуа подивився на охоронця, що сидів поруч. Погляд того був бездушним і холодним, а тіло випромінювало сильну вбивчу ауру. Було ясно, що він добре володіє бойовими мистецтвами.
Бай Циньсян жила тепер в іншому світі, на відміну від нього. Завжди ходила з охоронцем і служницею. Те, як вона жила, відповідало образу багатої пані.
Нін Шу і Юе Лань заснули, але їх не можна в цьому звинувачувати. Було важко не відчути сонливість від заколисуючих рухів карети.
Прокинувшись, Нін Шу підняла фіранку і запитала Вень Жухуа:
— Наскільки далеко знаходиться селище? Навіщо ж ти пішов далеко, щоб збирати трави?
Почувши слова Нін Шу, він почервонів, потім колір його обличчя змінився на попелястий.
— Хіба збір трав має якесь відношення до тебе? - холодно сказав він.
Нін Шу відкинула волосся і зауважила:
— Ти, напевно, зібрав усі трави біля селища, тому тобі довелося зайти так далеко, вірно? Кузене, я думала, що в тебе буде краще життя після нашого розставання.
Обличчя Вень Жухуа спалахнуло. Він був такий злий, що його дихання стало переривчастим.
[Дінь. Очки травми +10. Поточна кількість очок травми - 60]
Нін Шу з презирством скривила губи і опустила фіранку, ясно показуючи, що більше не хоче з ним розмовляти. Навіть усередині карети вона все ще чула звук сердитого дихання Вень Жухуа.
— Зупиніть карету, я хочу зійти! Бай Циньсян, що саме ти намагаєшся зробити? Ти прийшла сюди спеціально, щоб принизити мене? - крикнув він.
— Кузене, Циньсян прийшла просити притулку в тебе. Циньсян нікуди йти, у неї є тільки кузен. - м'яко відповіла Нін Шу.
— І ти просиш мене про послугу? - розлютився Вень Жухуа, - Бай Циньсян, кажу тобі, я тобі нічого не винен! Тобі не соромно з'являтися переді мною?
— Кузене, хіба Циньсян уже не вибачилася? Циньсян образила тебе в минулому, зараз вона це розуміє. Через Циньсян кузен не зміг скласти імперські іспити. Циньсян справді зворушена і почувається винною. Тому вона повернулася, щоб спонукати кузена вивчитися і скласти імперські іспити, - імпровізувала Нін Шу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 2 (Записи Гравців та Хостів)
AventuraНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...