Нін Шу поглянула на двох оголених хлопців та грубо засміялася. Вітаю вас із відкриттям дверей у новий світ.
— Поїхали! - сказала Нін Шу Юе Лань. Коли вона побачила, що Юе Лань продовжувала стояти і дивитися на чоловіків на ліжку, то схопила її за рукав та потягла назовні.
— Пані, служниця почувається дуже схвильованою, - сказала та з палаючими очима.
Нін Шу втратила дар мови.
— Через що?
— Коли служниця побачила, що вони лежать на ліжку разом, її серце забилося швидше. Я відчуваю, що моє волосся стало дибки, а по всьому тілу пішли мурашки. Я дуже схвильована, — її обличчя почервоніло.
Щелепа Нін Шу мало не впала на землю. Не тільки Ситу Цін'юй і Ло Цзюньянь відкривали двері в новий світ. Юе Лань, ця маленька дівчинка, теж збиралася це зробити.
Юе Лань хотіла ще раз поглянути, але Нін Шу схопила її за комір і свиснула у свисток.
Чорна фігура стрибнула в кімнату через вікно, але відразу ж вистрибнула назад.
Нін Шу: ...
Вони ж стояли зовні у дворі, чому квадратноголовий охоронець продовжував стрибати всередину?
— Ти зробив те, що я попросила?
— Карета знаходиться у дворі. - кивнув охоронець, - Ми можемо їхати.
— Тоді йдемо. - полегшено зітхнула Нін Шу.
Трійця, уникаючи людей Ситу Цін'юя, які патрулювали резиденцію, дісталися до стіни, за якою на них чекала карета.
— Як нам її подолати? - запитала Нін Шу.
— Я понесу вас двох. - холоднокровно відповів охоронець.
Після цього узяв їх на руки і побіг на стіну, намагаючись перестрибнути через неї.
Однак сувора реальність полягала в тому, що той переоцінив свої здібності і всі троє впали вниз.
— Якого біса? Ти це можеш зробити чи ні? - Нін Шу струшувала бруд з одягу.
— Я можу перестрибнути через стіну. Я думав, що зможу зробити це і з двома людьми.
Нін Шу: ...
— Забудь про це, Юе Лань і я підемо через лазівку - роздратовано сказала Нін Шу.
— Ні, - служниця твердо відкинула цю пропозицію, - Служниця пролізе через собачу лазівку. Пані повинна перебратися через стіну з охоронцем.
Неймовірно. Вона знову за своє.
Нін Шу полізла через лазівку, відчуваючи біль у грудях. Вийшовши, вона попросила Юе Лань:
— Дай мені руку, я не можу стояти, у мене болять груди.
— Пані, дозвольте служниці допомогти .
Нін Шу: ...
Охоронець під'їхав на кареті. Нін Шу і Юе Лан поспішно увійшли в неї.
— Пані, куди ми їдемо? - запитав він.
— У Паден.
Дволикий імперський купець був у цьому місті. Місто Паден було не дуже далеко звідси, тому дістатися туди займе лише один день.
— У пані є родичі в Падені? - запитав охоронець, - чи це завдання лорда, який сказав вам піти туди, щоб зустрітися з ним?
— Ні, я просто хочу поїхати в Паден, - відповіла Нін Шу.
Карета незабаром покинула столицю. Коли вона дивилася, як міська брама зникає вдалині, то полегшено зітхнула. Нарешті вона втекла від цих людей не будучи зґвалтованою, вагітною, і їй не доводилося страждати весь цей час.
Задоволена Нін Шу, втомившись після важкої роботи вночі, заснула, притулившись спиною до Юе Лань.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 2 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...