-11-

139 15 4
                                    

Y/N:Eveet uzun süre sonra yeni bölüm *-*


''Evet... Sizinde farkında olduğunuz gibi bu çok nadir bir durum.''


Adam ellerini birleştirip masaya koydu.

''Ve çok tehlikeli, buradaki en deneyimli doktor ben olabilirim. Ama bu benim için de ilk olacak.''


Adam(doktor) heyecanla ellerini çırpıp kalktı. Sehun yanında oturan Luhan'ın kulağına doğru eğildi.

''Sanki kendi doğuracak. 'Binim için di ilk ilicik' Başka doktor yok muymuş?''


Luhan hızla dönüp işaret parmağıyla Sehun'un kafasını ittirdi.

''Bir de konuşuyor musunuz bayım?''

''Hadi ama Luhan biraz mutlu olamaz mısın? Bir kaç ay sonra senin gibi sevimli bir çocuğumuz olacak.''


Luhan'ın eli bir anlığına karnına gitti. Yüzünü gülümseme sarmıştı yok edemiyordu.

''Elbette mutluyum... Baba olacağız Sehun...Sadece SM, fanlar, arkadaşlarımız, ailelerimiz onlara nasıl söyleyeceğimiz konusunda endişeliyim.''

''Bu akşam SM ile konuşmak için onu aradım. Luhan bir şey sormak istiyorum.''


Luhan usulca kafasını salladığında eli sanki bir belirti istercesine hala karnındaydı.


''Eğer ailelerimiz onu aldırmanı...''

''Bay Luhan içeri girin lütfen!''


Luhan yerinden kaldırıldığında Sehun'un sözü yarım kalmıştı. Luhan kapı kapatılmadan önce seslendi.

''Ondan asla vazgeçmem.''


--


Sehun yurttaki yatakta uyuyan Luhan'ı öptükten sonra saatine bakıp SM'in odasına gitmek için odadan ayrıldı.

''Hoşgeldin Sehun. Bu ziyaretini neye borçluyum acaba?''

''Efendim ben büyük bir hata yaptım.''


Sehun aniden dizlerinin üstüne çöktüğünde SM ona kalk işareti yaptı.

''Anlat.''

''L-Luhan hamile...''

''Sehun sen ne-?!''

''Efendim lütfen hepsi benim hatam. Lütfen bağışlayın.''

''Sehun! Tamam dur. Bu nasıl oldu? Bu sadece oyundu. Ben size çıkıyormuş gibi yapın dedim, çocuk yapın demedim! Sizden onu aldırmanızı isteyemem ama...''


SM masasının etrafında dönüp pencereden dışarı baktı.

''Bak Sehun mutlu olmalısın, özür dilemeyi kes. Baba olmanın nasıl bir his olduğunu bilirim. Ama biliyorsun hamile biri show ve müzik dünyasında benim hiç bir işime yaramaz. Bu açığı kapatman için senden bir söz istiyorum. Luhan'ın yerine de çalışacaksın. Tıpkı bir baba gibi çok çalışıp ailene bakacaksın.''

''Söz veriyorum efendim.''

''Buraya gel Sehun. Dışarıdaki fanları görüyor musun?''

''E-evet efendim.''


SM Sehun'un sırtını pat-patladı.

''Luhan'ı al ve bir duyuru yap. Daha sonra detayları konuşmak için seni çağıracağım.''


--

Sehun odadan koşar adımlarla çıkıp Luhan'ın yanına gitti. Luhan gözleri yarı açık bir şekilde yatakta Sehun'un ona bol gelen gri kazağını üstüne geçirmiş oturuyordu.

''Luhan hemen altına bir şey geçir?''


Luhan'ın 'ne?' demesine gerek kalmadan Sehun siyah bir kot kapıp onun bacaklarından geçirdi. Luhan Sehun tarafından şirketin ön tarafına çıkarıldığında kısa süreli bir şok geçirdi. Bu kadar çok fan niye buraya toplanmıştı ki?


Sehun önündeki mikrofonu kapıp Luhan'ın elini daha sıkı tuttu.

''Ben EXO'nun maknaesi Sehun'' *derinnefesalır* ''Baba oluyorum...''


-dontouchmyxing



M.A.Y.B.E(donduruldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin