-12-

127 11 3
                                    


Y/N: Ehem aslında kendi hesabımda bir fic paylaşıyorum adı 'Do You Remember Me?' siz bir ara bakarsınız.


-XiuChen Special(9.Bölüm'den)-


(Chen)


Sehun'un hızla çıkmasıyla Xuimin'de masaya vurup odasına gitti. Ah, hyung. Niye vazgeçmiyorsun? Luhan'ı bu kadar sevmenin nedeni ne?

Hemen onun arkasından gittim. Odaya girdiğimde bana bakmamıştı bile. Yatağına oturmuş yüzünü ise pencereye dönmüştü. Yanına yaklaştım. Beni kovacağını biliyordum, her zaman böyle yapıyordu. Alışmıştım. Ne kadar böyle yapacağını bilsem de acı aynıydı. Canımı yakıyorsa da, gülümseyip 'takma kafana' diyordum.

''Git buradan!''


Gitmeyeceğim hyung, biliyorsun. Sadece kafamı iki yana salladım. Elini tuttum.

''Geçecek. Bunu düşünme o da zamanla anlayacaktır.''

''Hiç bir şeyi anlamayacak! Lanet olsun! Git yanımdan!''


Dayanamadım.

''Evet hyung! Hiç bir zaman anlamayacak! Daha sen seni seveni anlayamazken ondan anlamasını mı bekliyorsun! Gidiyorum, oldu mu?!''


Kapıyı çarparak tuvalete kendimi kilitledim. Yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime baktım. Xiumin'e Luhan'dan fark etmesini istediğini ama kendinin fark etmediğini söylemiştim ya, aslında ben de öyle değil miydim? Xiumin'den vazgeçmesini isterken belki de vazgeçmesi gereken kişi benimdir. Belki de çok bencilimdir.

''Chen?''

''Xiumin hyung?''

''İyi misin?''


Değilim hem de hiç.

''Evet iyiyim.''

''O zaman ne yapıyorsun orada?''

''Tuvalette ne yapılırsa onu yaptım çıkıyorum şimdi.''

''Bekliyorum.''

''Çişememi(bilerek böyle yazıyorum takılmayın siz) bu kadar istediğini bilmiyordum.''


Berbat haldeyken espritüel davranmada üstüme yok değil mi. Kapıyı açar açmaz Xiumin kolumdan tuttu ve beraber kaldığımız odaya beni sürükledi.

''Konuşmamız lazım.''


Kendimi yatağıma yüzüstü attım.

''Daha sonra olmaz mı?''

''Hemen oturma organını kullan ve şu sandalyeye geç!''

''Uu... Tamam tamam.''

''Sana bir şans veriyorum.''


Elimi tuttu ve beni kendine doğru çekti. Gözlerini bir saniye bile benden ayırmıyordu. Tanrım sana geliyorum.

''Bana söylemek istediğin şeyleri söyle. Seni dinleyeceğim. Daha önce seni dinlemediğim, söylemene izin vermediğim şeyler oldu. Bu yüzden şimdi her şeyi teker teker söyle.''


Ah, lütfen sanırım niye buna aşık olmuş demezsiniz değil mi? O bana baktığı zaman kendimi o kadar özel hissediyorum ki. Bana önem verdiği için mi böyle yoksa kendini suçlu hissettiği için mi?

M.A.Y.B.E(donduruldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin