Bilgisayardan açıp izlediğim ilk dizidir kendileri.. Daha önceden saray ve savaş dizilerini izlemiştim. Bir arkadaşımla rastgele açtığımız bir diziydi ilk iki bölümünü beraber izlemiştik. Sonra kotam sınırlı olduğu halde açıp izledim ve bitirdim hemencecik. Şunu söyleyeyim ilk 2 bölümde ciddi manada sıkılabilirsiniz. So Ji Sub'un tipe bak ne kadar iğrenç diyebilirsiniz. Sonradan o tip değişiyor içiniz rahat olsun.. belki de ilk izlediğim dizi olduğundan bilmiyorum. Çok etkilenmiştim. Yani eğer dram dizileri seviyorsanız izleyin derim...
Bir kız şarkıcı olan Yuna'nın yanında çalışıyor. Küçüklükten beri tanışıyorlar. Kız oğlana aşık ama oğlan başka bir kıza aşık. .... (So Ji Sub) ailesini bulmak için Avustralya'dan Kore'ye gelir. Ailesini bulur ama son bölümlere kadar kim olduğunu söylemez. Yanlarında şoför olarak ise başlar. Orası Yunaların evdir. Ve daha neler neler. Yani ağlayacağım sanırım. Bütün dizi boyunca kalbiniz sızlaya sızlaya izliyorsunuz.
Sonu güzel bitiyor gibi ama bitmiyor bunu baştan söyleyeyim. Sonra içinizde kalmasın. Ben 2 ay dizinin etkisinden çıkamadım. Dizi ne de olsa mutlu sonla biter dedim. İçimde bir yerlerde hep bir umut vardı. Ama o umudu öldürdüler. Yine aklıma geldi ağlayacağım sanırım.
Son olarak eski dizi deyip geçmeyin eski ama güzel bir dizi. Ayrıca uygunsuz sahnesi şimdikilere göre çok az.
Kısa açıklama yaptığım için özür dilerim. 3 sene önce izlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Dizi-Film Önerileri
Sonstigesİzlediğim dizileri ve konularını kendi yorumlarımla anlatacağım inşallah. takipte kalın.