Kill Me Heal Me

452 7 5
                                    

Dizimiz 2015 yılında yayımlanmıştır. 20 bölümdür. Oyuncularının ismini bilmiyorum kusura bakmayın. Ama bu güne kadar izlemiş olduğum 55 Kore dizisinden en en en ama en güzeli bu. İlk defa bir dizide neyin ne olacağını kestiremez bir şekilde kendimi çaresiz hissettim. Dizi kesinlikle insanı sıkmıyor. Fakat sen kendi isteğinle yavaş izliyorsun. Çünkü dizi hiç bitmesin istiyorsun, her ne kadar neler olacağını bilsen de. Dizi seni tam olarak bu psikolojiye sokuyor. Ayrıca bu dizi Amerikan bir Psikiyatrist tarafından izlenmiş, hayran kalınmış ve tavsiye edilmiştir.

Neden bir psikiyatrist tarafından izlenilmiş ve tavsiye edilmiştir?  Çünkü dizi psikolojik bir hastalık üzerine kurulmuş. Bu hastalığın ismi Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu (çoklu kişilik bozukluğu) yani bu hastalığa sahip olan kişi bir çok kişiliğe sahip oluyor.  Yani şu şekilde düşünün sizin bedeninizde bir kaç kişi birden yaşıyor. Hepsi asıl kişinin kendi hayatıyla yaşadıklarıyla alakalı oluyor genelde.  Bedeni paylaşıyorlar. Diğerleri o bedende uyku halindeyken aralarından bir tanesi yaşıyor.  Ve diğerleri onun ne yaptığını bilmiyor. Çok acı verici bir durum. Dizimizde asıl oğlan Cha Do Hyun çocukluğunda yaşadığı ağır tramva ve beraberinde getirdiği gündelik sorunlar sonucu toplam 7 kişiliğe sahip oldu.  Bunlar;
1-Cha Do Hyun
2-Shin Se Gi
3-Ferry Park
4-Ahn Yo Seob
5-Nana
6-Ahn Yo Na
7-Bay X

Cha Do Hyun bu karakterlerden kurtulmak için Amerika'da uzun bir süre tedavi oluyor fakat daha sonra Kore'ye getirtiliyor. Kore'de de özel bir bayan psikiyatrist tutuyor. Kendisiyle yıllarca ilgilenen profesör psikiyatristin referansıyla.

Cha Do Hyun aşırı derecede düzgün ve kibar bir insan. Yani fazlasıyla iyi öyle söyleyeyim. Fakat özgüveni falan eksilerde öyle söyleyeyim.

Shin Se Gi tehlikeli biri, çok iyi dövüşüyor. Özgüveni tavan. Aşık olunca birazcık daha dikkatli oluyor tabii. Yani sanırım. Aslında bazı bölümlerde yalnızca. Sürekli kendi bildiğini okuyor. Karakterle aynı yaştadır. En çok sevilen karakterlerden. Psikiyatriste aşık oluyor.  Hatta aşık olmuyor zaten aşık.  Her neyse çok da kıskanç.  Sesi de güzel. Saçları ve giyimi de tabii ki. 

Ferry Park şiveli konuşuyor. Kendini en çok sevdiren karakterlerden biri.  O giderken arkasından çok ağladım. Aslında ağlayamadım yanımda ablam vardı.  Ama karnım ağrıdı ağlamamı tutmaktan. Bu Ferry Park da bomba uzmanı. Yani bomba yapmak hobisi. Bu Shin Se Gi'den daha tehlikeli görünse bile kesinlikle öyle değil. Çok kibar ve anlayışlı bir insan. Balık tutmayı çok seviyor ve en büyük hayali bir yat'ı olması. İçki içmeyi de çok seviyor. Karakterler arasında yaşı en büyük olan o.

Yo Seob 18 yaşında hayata küsmüş bir delikanlı,  sürekli intihar etmeye kalkışıyor. Daha sonra psikiyatristimiz ona engel oluyor ve o da artık vazgeçiyor. Yani tuhaf bir kişilik o da.

Nana 7 yaşında bir kız. Oyun oynamayı çok seviyor.

Yu na, Yo Seob'un kız kardeşi olmakla birlikte idol ve yakışıklı erkek manyağı bir kız.  Sizlerden rica ediyorum ki bu rolü oynarken başrolümüzden tiksinmeyin. Yani adam bir dizide 7 farklı kişiliğe bürünüyor hepsi de çok farklı.

Bay X son bölümde geliyor. Yani sonradan ortaya çıkan bir kişilik. Yardım etmek için geliyor bir şeye ama neye olduğunu söylemeyeceğim. :P

Her neyse dizi karman çorman nasıl anlatacağım bilmiyorum. Kızın ismi Oh Ri Jin. Bunun ikizi var Oh Ri On yoksa Oh Me Ga mı demeliydim yoksa Oh .. .. (Özür dilerim sevgili okurlarım diğer kullandığı ismi unuttum. Öğrenir öğrenmez güncelleyeceğim.)  He bu arada ikizi demeli miyim dememeli miyim? Kızın ismi hakkında şuan yanlış mı yoksa doğru mu söyledim hangisini söylemeliyim. Diziyi izleyin. Kesinlikle yani böyle bir kurgu olamaz dedirtiyor insana.  Yani anlatılacak o kadar çok şey var ki diziyi ağzım bir karış açık izledim o derece. 

Bu arada diziye başlarsanız tahmin edemedim falan dedim başta siz bana bakmayın,  yalnızca tahmin edebildiğim çok fazla şey var ve tahmin edemediğim  çok fazla şey daha var. Benden söylemesi.  Ya izle ya da izle. Şimdi izlenilecek listenin en başına Kill Me Heal Me yaz. Sen boşver diğer dizileri. :)

Bu arada OST'ları harika. Ben diziyi izlemeden önce OST'ları indirip hepsini ezberlemiştim. Sadece müzik olanlardan da I'm Cha Do Hyun ve I'm Shin Se Gi güzel.  Diziyi izlerken kişiliklerle müziklerin uyuştuğunu göreceksiniz.... ^^

Kore Dizi-Film ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin