Secret Garden

254 9 1
                                    

Korelilerin kaliteli dizilerinden biriyle daha karşınızdayım. Her zamanki gibi zengin ve havalı bir adam. Şirket sahibi. Ve kızda bir dublör aksiyon oyuncusu.
Dizi de oğlanın kuzeni bir ünlü sanatçı ve kız da onun hayranı. Yani bunu neden söyledim bilmiyorum ama dikkat çeken şeylerden biri bu. Her neyse bu iki kişinin ruhları her yağmur yağdığında değişiyor. Bunun sebebi her ikisininde büyülü şarabı içmesi. Durumu düzeltemiyorlar. Her yağmur yağdığında ruhları yer değiştiriyor. Ve onlar da bunu insanlardan saklayarak yaşamaya çalışıyorlar. Oğlan zaten en başından beri kıza aşıktır. Kızda o na aşık olur. Dizinin başlarında sürekli gülüyoruz eğleniyoruz. Çok ayrıntı da vermek istemiyorum da yani son bölümlerde hüngür hüngür ağlıyoruz. Yani en azından ben ve benim arkadaşlarım öyle yapmıştı.

Zaten bu diziyi Hyun Bin'den dolayı izlemeyen yoktur ama önerilecek dizi sonuçta izlemeyen kalmasın derim. Hele benim gibi dizinin başında gülüp gülüp son bölümlerde ağlamayı sevenler için söylüyorum.
Diziyi izledikten sonra eğer ezberlemek isterseniz diye yazıyorum ;

Kim su hanmu kabu giva durumi samçon gabca dongbansang çiçi kabo sali sali senta ğoli ğoli sebrika. (Okunuşuyla yazmaya çalıştım hatalar olabilir.)

Kore Dizi-Film ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin