Bu dizi Kore fan akımını başlatan dizidir. TRT Okul'da 'Yaban Çiçeği' adıyla Türkçe dublajla yayımlanması üzerine bir çok beğeni kazanmıştır. Dizi 2009 yılına aittir. Ve 24 bölümdür. Kore'nin uzun dizilerinden biridir. Uzun dediğime bakmayın 134 bölümlük bir Kore dizisi izlemişliğim de var. Her neyse bu dizide F4 var. Yani aslında ana hatlarıyla 'çiçek çocuklar'. Kore'de çiçek çocuk çok yakışıklı manasında kullanılıyor. Fakat bu çiçek çocuklar kötü ve zengin. En başları Gu Joon Pyo, kötü birisi. Aslında kötü değil sadece sevgi eksikliği ve bazı şeyler onu bu hala getirmiş. Gu Joon Pyo rolünü çoğumuzun sevdiği Lee Min Ho oynamaktadır.... Geriye kalan üç çiçek çocuk da (gerçek isimleriyle) Kim Hyung Joong, Kim Bum ve Kim Joon'dur.
Şimdi bu dizide yaşamadımız duygu yok. Seviniyoruz, üzülüyoruz, şaşırıyoruz, sinirleniyoruz, hayal kırıklığına da uğruyoruz, ağlıyoruz, gülüyoruz daha neler neler. Yani bu dizi anlatılmaz yaşanır. Gerçekten kendini izleten ve monoton gitmeyen bir dizi. Mm neyse belki bir bölüm falan monoton olabilir. Neyse dizi de çok güzel espriler var kaçırmayın derim. Ayrıca her dizi de aşk ana tema olsa da bu dizinin aşkı güzel efsane. Yalnız final bölümünde bu efsane aşka saçma bir kavuşma koymuşlar. Yani buradan finalin final dakikaları için spoiler veriyorum diye kızıyorsunuz belki ama yani gerçekten o kadar şey yaşıyorsun aradan bilmem kaç yıl geçiyor. Helikopterle geliyor çocuk sen yürüyorsun. Yani insan bir koşar. Koşsan ayağına mı yapışacak. En büyük hayal kırıklığım o kesinlikle.. Neyse siz beni çok takmayın izleyin derim. Zaten Kore dizileriyle ilgileniyorsanız veya ilgilenen tanıdıklarınız varsa kesin önceden önermiştir zaten. Önerilerde atlanmayan tek dizi BOF olsa gerek. :)
Lee Min Ho'nun kıvırcık saçlarını beğediniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Dizi-Film Önerileri
Casualeİzlediğim dizileri ve konularını kendi yorumlarımla anlatacağım inşallah. takipte kalın.