I Miss You

305 8 1
                                    

İlk izlediğim  3. dizi. Bu diziyi izlerken evi su basmıştı ve ayaklarımı yere koymasam farketmeyecektim. Sanırım en ilginç anılarımdan biri. Her neyse yanlış hatırlamıyorsam dizi 20 bölümdü.
İlk iki bölümde gençlikleri yani 15 yaşlarındaki halleri falan geçiyor. Sonra büyüyorlar. Oyuncular çok kaliteli bana kalırsa.() Dizi de kaliteli zaten bence.  OST'ları da çok duygusal. Izleyin derim ama her hangi kalp veya tansiyon rahatsızlığınız varsa izlemeyiniz lütfen. Yani size şunu söyleyeyim,  ben asla bir diziyi ikinci kez izlemem fakat bu diziyi 2-3 ay sonra açtım tekrar izleyeceğim,  ilk iki bölümden sonrasını izleyemedim. Yani o strese bir daha girebileceğimi hiç sanmıyordum.

Aaa konuyu hiç anlatmamışım. Ama nasıl anlatayım ki çok karışık, bunlar küçükken birbirlerine aşıklar,  sonra kız bir şekilde kaçırılıyor. Orayı anlatmayacağım tabii ki sonra oğlan kızı bulmak için polis oluyor falan.  Diziyi 2-3 yıl önce izledim yine de en ince ayrıntılarına kadar hatırlıyorum galiba, beni çok etkileyen dizilerden. Dizinin OST'larını her dinlediğimde gözlerim dolar. Yani şiddetle tavsiye etmek istiyorum gerçekten ama sonra bana gelip senin yüzünden ömrümden ömür gitti demenizden korkuyorum.  Yani siz bilirsiniz. Kesinlikle izleyin ama bana kızacaksanız izlemeyin. Ve yine dizide aşırıya kaçan bir sahne yok diye hatırlıyorum.  Saygılarımla. 

Kore Dizi-Film ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin