Nice Guy

273 7 1
                                    

20 bölüm olup ve Song Joong Ki'nin oynadığı benim büyük bir memnuniyetle izlediğim komploların kaosların eksik olmadığı güzel bir dizi. Daha ilk bölümden siniriniz bozuluyor. Oğlan hapse giriyor ve sonra yıl atlıyor merak etmeyin. Ayrıca dizi de Running Man'in Zürafa'sı Kwang Soo'da oynuyor. Başrolün en yakın arkadaşı.

Dizinin ilk bölümünde siniriniz bozuluyor demiştim çünkü bir kadın yanlışlıkla birini öldürüyor ve çok başarılı olan tıp öğrencimiz bu suçu kendi işlemiş gibi gösteriyor. Çünkü eğer nuna'sı (nuna; erkeklerin kendince yaşça büyük kızlara sesleniş ifadesi) hapse girerse kariyeri bitermiş vs. vs. bu yüzden bizim başrolümüz aşkı uğruna hapse giriyor. Fakat o hapse girince sevdiği kız bir zaman sonra bunu ziyaret etmeyi bırakıyor ve yaşlı zengin bir adamla evleniyor. Hatta çocuğu bile oluyor. Bunu duyan başrolümüz kızdan intikam almak istiyor. Bunu yaparken de sevdiği kadının üvey kızını kullanıyor. O kızla tanışması şans eseri oluyor. Ve daha sonra yine karşılaşıyorlar falan Başrolün aklına böyle bir fikir geliyor. Intikam falan filan başrol kötü mü falan filan sakın öyle şeyler düşünmeyin. Soon Joong Ki'ye kötü rol abes durur zaten. Her neyse dizi bol entrikalı, hafıza kaybı olayları falan. Bunlar artık alışılmış şeyler olsa da güzel yani. Sonu mutlu bitiyor üzülmeyin de dizi de bir hayli güzel. Bu diziyi izlerken bol bol ağladığım kısımlar var. Hele ki finalde o bıçaklama sahnesi, hele ki bilmem kaçıncı bölümdeki tüneldeki kaza sahnesi. Spoiler vermemek için kendimi çok zor tutuyorum ama olmuyor sanırım. İki günde bitirdim ben bu diziyi. Çok heyecanlı. İzle izle, lütfen lütfen izle. Anlatamıyorum çok fazla ama izlersen beni çok daha iyi anlarsın. İzlemezsen çok şey kaçırmış olursun. Lütfen lütfen lütfen izle. :)

Kore Dizi-Film ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin