7; some mistakes get made

143 28 11
                                    

selam sevgilim.

bu yazıyı kendi evimde yazıyorum çünkü seni yalnız bırakmamı istedin.

o gecenin üstünden yaklaşık bir hafta geçti. ilk günler sadece ağladın, hyejin'i arayıp dönmesi için saatlerce yalvardın.

hyejin artık telefonlarını açmıyor sevgilim, sanırım seni gerçekten bitirdi.

şimdi ise iyileşmeye çalışıyorsun çünkü hayatı yalnızca kalp kırıklarıyla yaşayamayacak kadar güçlü senin kalbin. hala inanamıyorsun olanlara. bana onu bunca zaman boyunca hiç tanıyamadığından bahsediyorsun.

hyejin aldatmış seni sevgilim. instagram'ında yeni sevgilisiyle bir sürü paylaşımı var.

senden ayrılmak istemiş onunla olmak için. sana hiçbir zaman söylememiş bir başkasının olduğunu, yalnızca bıktığını ve ayrılmak istediğini söyleyip evden gitmeye çalışmış. sen gitmesine izin vermeyince de olanlar olmuş.

hyejin'e kızgınım sevgilim, onun yüzünden bir daha başkasına güvenemezsin diye korkuyorum.

toksik ve manipülatif bir ilişkiniz vardı yeonjun, sen hiçbir zaman görmedin ama hyejin seni ve etrafındakileri büyüleyip kontrol etmekte ustaydı. sadece sen çok aşık olduğun için görmedin.

gerçekten onu tanımaya çalıştın sevgilim, kendini suçlama. ama kördün.

bazen gençler yanlış kişilere aşık olur sevgilim.

bazı hatalar yapıldı. sorun yok, hepsi geçecek. bazen sadece acı içinde olsan da aşık olduğunu düşünebilirsin. karşıdakine o davranışı konduramadığında kalbin her zaman bir bahane bulur. gerçeği göremezsin.

sana verdiği uyarıları görmedin ve ne olursa olsun ilişkinizi koruyabileceğini düşündün. ama hayat böyle değildir sevgilim, bazı aşklar yarım kalır. bazıları ise başından beri var olmamıştır.

şimdi o yok yanında, her sabah yalnız uyanıyorsun. yatağın diğer tarafı da sana ait artık. yemek yerken tek kişilik yapman yetiyor. okulda arkadaşlarınla oynarken öpücük atacağın biri de yok. kokusunda huzur bulduğun, öpüşüyle her defasında yeniden doğduğun kişi hayatında değil artık.

ancak bunların hiçbirisi senin suçun değildi. bazı insanlar saf kötüdür sevgilim. yalnızca diğerlerini üzmek için var olurlar. hyejin ile olan ilişkiniz bir masal gibiydi adeta, senin tek suçun kötü cadıyı prenses sanmaktı.

ama olsun, en sonunda senin için böylesi daha iyi olacak.

bu hikayeden çıkarılacak ders buymuş, sevgili sevgilim. bazı insanlar yanlış kişilere aşık olurmuş.

a letter for you | yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin