10; dancing with your ghost

122 27 10
                                    

sevgili sevgilim.

yaşadıklarım, yaşadıklarımız artık kaldıramayacağım kadar ağır geliyor. garip bir dönemden geçiyoruz, iyiye mi gidiyorsun yoksa olduğun çukurun iyice dibine mi batıyorsun bilmiyorum. en kötüsü daha fazla kendimde seni sevmeye güç bulamıyorum artık.

kendini suçlama, üzülme.

acını göstermiyorsun, sanki aniden ona dair tüm hafızan silinmiş gibi. sessizsin, çok konuşmuyorsun.

bu aşk acısını atlatmanın bir aşaması mı bilmiyorum ama çok garip yeonjun. onu atlattıkça değişiyorsun, sen değişmeye devam ettikçe benim seni tanımam güçleşiyor.

normalde girmeyeceğin ortamlara giriyorsun, yüzlerine bakmayacağın insanlarla arkadaşlık kuruyorsun. çok içiyorsun, seni bar köşelerinden topluyoruz. değiştin yeonjun, belki de yaşadıkların seni değiştirdi ama benden uzaklaştığını hissetmekten alıkoyamıyorum kendimi.

ne hissedeceğimi bilmiyorum. sana nasıl yardımcı olmam gerektiğini bilmiyorum. sikeyim, artık neyin normal neyin doğru olduğunu bile bilmiyorum yeonjun.

ağlamayı bırakmana, yapmacık da olsa gülmeye başladığına seviniyorum ama aniden her acını silmen de yanlış hissettiriyor. sağlıklı bir atlatma dönemi değil yaşadığın. bir gece ağlıyorsun ve diğer gece güneş doğana kadar dışarıda tanımadığın insanlarla içiyorsun.

hayatımda bu kadar çaresiz hissettiğimi hatırlamıyorum sevgilim.

iyi değilim, bir damla uyku girmiyor gözüme. gözlerimi kapattığım an aklıma o perişan halde ağlayan yüzün geliyor. haykırışların rüyalarımı terk etmiyor. seni çok özlüyorum, acınası bir şekilde her şeyin eskiden olduğu gibi olmasını diliyorum.

şımarıkmışım sevgilim, elimdekinin kıymetini bilememişim. başkasına gülmen, başkasını öpmen canımı öyle yakmış ki seni tanıyamayacağım bir günün gelebileceğine ihtimal dahi vermemişim.

resimlerim değişti sevgilim, onların içinde sen yoksun artık. benim aşık olduğum kişi var. bu çok acı veriyor yeonjun, sana karşı olan hislerim gittikçe daha çok canımı yakıyor. aşk bu değil, biliyorum. aşk bu kadar acıtmamalı.

artık dayanamıyorum sevgilim, sadece yastığıma gömülüp bana geri dönmen için yalvarıyorum Tanrı'ya. yine başkasını öp, yine görme beni. sadece her şey alıştığımız eskiye dönsün.

bana geri dön sevgilim, yalvarırım sana.

tüm gece ayakta kalıyorum ve kendime her şeyin iyi olduğunu, bir sorun olmadığını söylüyorum. şarkımızı dinleyerek tepedeki büyük ağaçta birlikte gün batışını izlediğimizi hayal ediyorum.

sana o kadar bağlamışım ki kendimi, bu aşkı kalbime o kadar işlemişim ki sevgilim. bana yaşama gücü veren bu şeydi, zor zamanlarda gülmek için yegane sebebimdi. şimdiyse başıma ağrı girene kadar ağlatmaktan başka bir işe yaramıyor.

lütfen bunları okuduğunda kızma bana.

sevdiğin kişinin her gece senin kollarında ağlaması kolay bir şey değil. karakterinin aniden yüz seksen derece değişmesi ise hiç değil.

kabullenmek istemiyorum belki de sevgilim. yine bana döneceğini düşünüyorum. her şeyin eskisi gibi olacağı umudunu büyütüyorum kalbimde. bunun bir dönem olduğunu ve senin yeniden aşık olduğum adam olacağını düşünüyorum.

öyle olacak değil mi yeonjun? şimdi bir ayrılıktan yeni çıktın, kendinde değilsin. her şey normale dönecek biraz süre geçtikten sonra. bana geri döneceksin.

o zamana kadar dayanırım sevgilim, ben senin için nelere dayandım. sadece lütfen, daha fazla ağlatma beni. bana geri dön.

her gece hayaletinle yaptığım dansı böl artık yeonjun, ellerimi hayalin değil kendin tut.

yaşadığın bir tür acıyla başa çıkma yöntemi mi bilmiyorum ama öyleyse sana kızgın değilim. öyle olmasa bile sana kızgın değilim. tek istediğim ikimizi de içten içe öldüren bu lanetli dönemin bitmesi.

ben seni biraz daha bekleyeceğim sevgilim, yalvarırım sana. sana ve aşka olan inancımı daha fazla kırma.

***
tatlı rüyalar

a letter for you | yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin