Capitolul 16-Imi pare rau!
Mi-am lasat pixul sa cada pe caiet cand am simtit vibratiile telefonului de langa piciorul meu.Numele Layley a aparaut pe ecranul telefonului,raspunzand bucuroasa.
"Hei,ce mai faci?De ce nu ai sunat?"Prietena mea m-a bombardat cu o groaza de intrebari.
"Buna si tie."Am chicotit,dand la o parte caietele de langa mine."Imi pare asa de rau ca nu te-am sunat,doar ca-"Am oftat."am avut putina treaba."
"Ce fel de treaba?"A intrebat curioasa.Ea e mereu curioasa.
"Lay,stii ca vei muri prea devreme?"O aud pufnind.
"De ce?"Chiar e prea curioasa.
"Curiosi mor repede."Am ras de ea,auzind-o cum blesteama si injura.
"Sa-ti fut una,Katy!"
"Nu-mi mai spune asa."M-am oprit din ras,amenintand-o."Jur ca daca-mi vei-"
"Da,da."Rade,intrerupandu-ma."Vorbim mai tarziu?Chiar trebuie sa ajung la ora si scroafa aia o sa-mi de-a iar un 4 daca mai intarzii."A vorbit repede,gafaind mai rau ca un caine.
"Ok,pa Layla."
"Pa,pa."Mi-a spus inainte sa-mi inchida.
Am dat drumul la televizor,lasandu-l pe un canal de muzica,la un sonor cat de cat acceptabil pentru a-ti face temele.Am rearanjat caietele date la o parte,luand creionul in mana pentru a scrie sau a mazgali.
Cateva minute mai tarziu,matusa Esme a intrat in camera,stergandu-si mainile pe sortul mic.
"Ce faci?"A ramas in usa,uitandu-se atent la mine.
"Bine."Am raspuns,stand cat de cat atenta la ea.
"Am vorbit cu mama ta si mi-a spus ca te va suna mai tarziu,asta daca vei mai fi treaza."
"Ok." Am aprobat linistita.
"Coboara in 5 minute,pregatesc cina."
"Bine."
"Ii spui tu lui Nick sa coboare?"Am aprobat din nou,observand micutul zambet ce-l avea pe chip.
Mi-am continuat tema,facand cateva calcule inainte sa cobor din pat si sa intru in baie,spalandu-ma pe maini.Mi-am prins parul intr-o coada mica,luand telefonul din pat.
Am deschis usa de la camera lui Nick,observandu-l in mijlocul patului,avand laptop-ul in brate.
"Buna."Si-a ridicat privirea din laptop,facandu-mi cu mana.
"Hei."L-am salutat,inca avand mana pe clanta."Matusa a spus sa coboram."
"Bine."Si-a asezat laptop-ul langa el,dandu-se jos din pat.
"Cred ca ar trebui sa pui ceva pe tine."Am remarcat imediat,observandu-l cum se stramba.
"Nu-ti place?"Si-a asezat mainile in solduri,tragandu-si pieptul dezolit in fata.
"Arati ca o curva."I-am spus repede,plecand imediat din camera,auzindu-l cum striga diferite chestii in urma mea.
"Treci aici!"A tipat dupa mine.
Aproape ca m-am impiedicat pe scari cand am coborat,razand de Nick.O suvita idioata mi-a cazut pe fata,facandu-ma sa ma opresc.
"Stai pe loc."Am tipat cand m-am uitat in spatele meu,privindu-l cum coboara cate doua,chiar trei trepte.
CITEȘTI
Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)
Fanfic"Harry,ai promis."Spun cu greu,uitandu-ma in ochii lui verzi. "Imi pare rau,Kath."Spune,ferindu-si privirea de a mea. "Nu iti pare rau.Mi-ai promis ca ... ca nu ma vei parasi niciodata."Mi-am ridicat vocea,stand nemiscata."Si totusi ai facut-o."Sopt...