Capitolul 2-Vremea Rea

697 31 3
                                    

Capitolul 2-Vremea Rea

"Domnisoara,treziti-va."Mana micuta a lui Margaret se aseza peste umarul meu,incercand sa ma trezeasca.

Am clipit de cateva ori,frecandu-mi ochii cu ambele maini.M-am ridicat in fund dand telefonul la o parte.

"Cat e ceasul?"Am intrebat-o panicata privind cerul intunecat.

"Este de abia 11 noaptea.Mama dvs m-a rugat sa va trezesc."Am rasuflat usurata cand am auzit.

"Ok,of.Mama ce face?"M-am ridicat mergand odata cu Margaret.

Margaret este o fire calma,care nu pune la inima.Arata destul de bine la 48 de ani,slabuta si scunda,cu o silueta de invidiat.Parul ei roscat si cret ii sta foarte bine,avantajand-o.Mai mereu mi-am petrecut timpul liber,vorbind si dezvaluind secretele noastre.E ca un cufar plin de comori care nu vor sa fie descoperite de nimeni.

"A adormit."Imi raspund simplu,deschizand usa."Ti-e foame?"

"Da,cred."

M-am asezat la masa patrata,din sticla,asteptand ca Margaret sa imi pregateasca masa.Am privit-o in timp ce aranja mancarea,incercand sa nu adorm.Maine va fi o zi grea si destul de lunga.Nici nu sunt pregatita pentru ce o sa se intample.

"La cat trebuie sa ma trezesc?"

"La 8,iar la 9 trebuie sa fiti la aeroport."

Am gustat putin,dupa care am plecat in camera mea.Am deschis usa,lasand-o asa si indreptandu-ma spre patul meu pentru urmatoarele ore care au mai ramas.O sa imi fie dor de California si de prietenele mele,Layla si Dany.Dar ce mai mult o sa ii duc dorul Evelinei.Ne-am urat reciproc de cand m-am mutat aici.Adica acum vreo 3 luni.Ea a fost iubita lui Will.Eu am fost cea care i l-a furat.Asa spunea ea.Mi-am acoperit corpul cu un cearseaf negru din matase,aranjandu-mi perna moale.

****

Am deschis incet ochii,privind razele puternice care intra in camera mea.M-am ridicat speriata,luand telefonul in mana dreapta.08:13.La dracu.Am sarit ca arsa din pat mergand spre dulap,aplecandu-ma si luand o pereche de lenjerie neagra si cateva haine de schimb din geamantanul micut,de culoare neagra.Am intrat in dus,aruncand tricoul negru si pantalonii.Am dat drumul apei calde,masandu-mi corpul cu gelul parfumat.M-am clatit,scapand de spuma.Am iesit afara,stergandu-mi corpul cu un prosop moale.Am imbracat repede lenjeria,apoi colanti negri si tricoul alb.Mi-am prins repede  parul intr-un coc.Stiu ca nu ar trebui sa port colanti,dar de obicei in Londra ploua si e frig si urat si urasc ploaia si tot ce tine de ea,cred ca o sa imi i-au si geaca de piele.Am incaltat tenesii negri,privindu-ma in oglinda mare.Prea mult negru,mult prea mult.Parul auriu inca mai are volum si asta imi place.Am luat telefonul de pe masuta privind ceasul,inca 20 de minute pana cand plec.Am lasat telefonul pe masuta,observand o foaie alba.Am luat-o,citind randurile negre.

"Hei scumpo,iarta-ma ca nu am ramas acasa.Sheeran m-a chemat de dimineata si nu am vrut sa te trezesc.Stiu ca esti suparata.Ti-am mai pus cativa bani pe card in caz ca vei avea nevoie.O sa te vizitez cat de curand.Am vorbit cu Esme si ti-a pregatit camera,iar Nick te asteapta la aeroport.Sa ia grija de tine,te iubesc. Mama."

Tipic mama,mereu e plecata atunci cand eu plec.Nu stiu de ce se mai oboseste sa imi mai spuna sau sa imi mai scrie ca e plecata.Mereu m-am asteptat la asta.Niciodata nu a fost ceva care sa ma uimeasca.Katherine,de ea nu a spus nimic.Probabil ca vrea sa imi faca o surpriza.De obicei asa imi facea cand o vizitam.Verile acolo au fost cele mai frumoase,exceptand ultimii doi ani cand o vizitam doar cateva zile pe care le petreceam stand in casa si vorbind.Mia,cred,era cea mai buna prietena a ei.Ma intelegeam de minune cu ea.Am mototolit hartia alba,aruncand-o pe jos.Mi-am luat telefonul iesin pe usa.Am coborat scarile,intrand in bucatarie.

Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum