Capitolul 7-Pariul l

715 38 4
                                    

Capitolul 7-Pariul l

"A sunat mama ta ieri."Matusa a spus,asezandu-mi farfuria cu mancare.

"Ce vroia?"Mi-am frecat ochii cu ambele maini,incercand sa fac somnul sa dispara.Mi-am luat furculita si am plimbat-o printre cartofi si omleta.

"Vroia sa vorbeasca cu tine."S-a asezat in fata mea,incepand sa manance.

"De ce a sunat tocmai acum?Sunt in Londra cam de vreo saptamana,cred."M-am strambat,luand o gura de apa.

"Haide Kath,sti ca job-ul ei nu ii permite multe lucruri."

"Multe lucruri cum ar fi sa nu vina la serbarile mele,nici la sedinte si nici sa nu ma sune.Cam asta nu-i permite."

 "Face toate astea pentru tine.La fel si tatal tau.Amandoi te iubesc si ar face orice numai sa iti fie tie bine."

 "Da."Am spus pe un ton sarcastic,lasand furculita in farfurie.

 "Nu mai mananci?"

"Nu,oricum nu mi-e foame si intarzii.Pa."M-am ridicat de la masa,mergand spre usa.

"Pa."Imi spuse inainte sa ies.

Am urcat repede scarile,ajungand pe hol.Ar trebui sa ma grabesc,inca cateva minute si voi ajunge din nou in acea scoala.Nu ca nu mi-ar place,doar ca am impresia ca sunt urmarita la orice miscare facuta si ca cineva e gata sa imi sara la gat si sa ma omoare pentru ceva de care nici n-am habar.Am deschis usa,intrand in camera.Mi-am luat lenjeria si hainele de schimb.M-am dezbracat de pijamale apoi mi-am luat lenjeria,blugi negri si o bluza mai larga,alba cu dungi mari,negre si orizontale.

"Esti gata?"Nick a ramas in pragul usii,asteptand.

"In cateva minute."I-am raspuns,luand peria.

"Ok,te astept in bucatarie."

Imediat ce a plecat,am intrat in baie pentru a-mi pieptana parul.L-am prins repede intr-o coada apoi am aplicat putin machiaj.Doar putin machiaj,luand in considerare ca azi am o ora la bazin si nu vreau sa arat ca un raton plouat cu machiajul intins pe fata.M-am incaltat apoi mi-am luat telefonul si rucsacul si am iesit pe usa,mergand catre scari.Cand am ajuns in bucatarie,Nick manca cat de lent putea,oboseala citindu-i-se pe fata.

 "Sunt gata."Am spus,zambind.

 "Ok."Se ridica de la masa,punandu-si farfuria in chiuveta.

 "De ce esti obosit?"

 "Am stat treaz pana tarziu."Dupa ce a pus farfuria,si-a croit drum pana la usa.

 "O noua cucerire?"Am chicotit,urmandu-l afara.

 "Posibil".

"Vreau sa o cunosc,adica nu des se iveste ca dragutul meu verisor sa aibe vreo iubita."M-am strambat,mergand spre masina.

"Dragutul tau verisor !?"A intrebat,mirat de cele spuse.

"Mai glumesc si eu.Trebuie ca atmosfera asta sa fie mai ... pff,mai linistita.Cred."Mi-am dus mana stanga spre ceafa,scarpinand pielea.

"Ok,o sa-i spun lui Bry sa nu te mai alerge atat."A pornint masina,motorul torcand.

"O s-o distrug daca ma mai pune la atata alergat."Mi-am trosnit fiecare deget de la ambele maini,privind oameni de afara.

"Incepeti sa va intelegeti.E un inceput bun."Masina s-a oprit,asteptand sa se schimbe culoarea semaforului.

"Da,daca prin parul smuls din cap si unghii rupte intelegi tu un inceput bun,atunci nu te contrazic."Zambesc atunci cand culoarea s-a schimbat,Nick pornind.

Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum