Capitolul 18-Lovituri
"Kath,asteapta."M-am intors catre Rose,asteptand-o.
"Buna."Imi tin mancarea in maini,asteptand cu nerabdare sa mananc."Tu nu-ti iei?"
"Neah,am mancat mai devreme."Ii zaresc pe fete si pe Tom la cateva mese distanta.
"Ok."
"Spune-mi ca nu se cearta iar."O rog din priviri pe Perrie atunci cand ma asez la masa.
Eleanor si Tom indruga intr-una ceva ce nu pot intelege,vorbesc amandoi repede si incet,doar de ei intelese acele cuvinte.
"Nu."Chicoteste."Doar se contrazic cum va fi vremea."O aud pe Rose cum ofteaza in stanga mea.
"Ce s-a intamplat?'Ma uit spre ea,stand atenta cu o ureche catre cei doi.
De cand i-am cunoscut s-au certat in continuu,nu stiu cand vor avea de gand sa se opreasca.Poate cearta asta ii va aduce impreuna,niciodata nu se stie.Am zambit in sinea mea la gandul ca cei doi ar putea forma un cuplu.
"Eu nu pot veni."S-a plans,jucand rolul unei femei ce aproape plange,astupandu-si fata cu ambele maini.
"De ce?"I-am auzit vocea lui Eleanor,curioasa dintr-o data.
Am apucat senvisul in maini,muscand cu pofta din el.
"Ei bine,se pare ca si anu acesta voi organiza balul de Hallowen."A oftat nervoasa,trecandu-si mainile prin par.
"Unde-i Nick?"Mi-am cautat verisorul printre cei prezenti,curioasa unde s-ar putea afla.
"E la sedinta cu (,) Consiliul Elevilor."Imi raspunse Rose.
"Si tu nu ar trebui sa te duci?"Eleanor o intrba dintr-o data,lovindu-l peste mana pe Tom cand nu i-a dat drumul.
Rose se uita pentru cateva secunde la noi inainte sa se ridice brusc de la masa si sa se balbaie.
"Doamne,cum am putut sa uit de asta?Sunt o proasta!"Scoasa un icnet cand se intoarse,dand nas in nas cu Nick care parea amuzat.
"Ai dreptate,chiar esti una."Am ras toti de gluma facuta de Nick,privind-o pe Rose ce se uita confuza catre el.
"Nu trebuia sa ..."
"S-a terminat acum cateva minute,pe unde naibii ai umblat?"S-a asezat pe locul ei.
"Las-o,e indragostita."Tom glumi,facandu-i pe Nick si pe Perrie sa rada amuzati de reactiiile lui Rose.
"Ba nu."Protesta ea cand lua un loc langa Eleanor,mai aproape de Tom pentru a-l lovi.
"Sigur!"Nick rase alaturi de prietenul lui.
"Nu va mai comportati ca niste idioti."Eleanor il lovi peste ceafa pe Tom,acesta scapandu-si marul din mana.
Am tusit puternic cand i-am vazut reactia,dand din maini pentru a putea respira.O bucatica buna din sandvisul pe care-l mancam mi-a ramas in gat,fiindu-mi aproape imposibil sa respir.
"Esti bine?"Palma grea a lui Nick mi-a lovit de cateva ori spatele,scapand imediat de bucata mare.
"D-da."Am ras cu lacrimi,inca aducandu-mi aminte de Tom.
"Era sa mori si tu razi?"Eleanor intreaba speriata cu ambele maini peste gura,privindu-ma socata.
"Ea are 9 vieti."Apuc sticla de apa pe care mi-o da Nick,luand inghitituri mici.
"Idiotule,aproape ca ai omorat-o."Nick isi ridica vocea.
"Sunt bine,sunt bine."Il asigur imediat dupa ce beau inca o gura de apa.
CITEȘTI
Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)
Fanfic"Harry,ai promis."Spun cu greu,uitandu-ma in ochii lui verzi. "Imi pare rau,Kath."Spune,ferindu-si privirea de a mea. "Nu iti pare rau.Mi-ai promis ca ... ca nu ma vei parasi niciodata."Mi-am ridicat vocea,stand nemiscata."Si totusi ai facut-o."Sopt...