Capitolul 8-Alcool si Lacrimi

720 38 4
                                    

Capitolul 8-Alcool si Lacrimi

"Kath,esti treaza?"Mana mare si calda a lui Nick mi-a scuturat umarul,trezindu-ma.

"Ce?"M-am ridicat in sezut,privindu-l nedumerita.

"A sunat Perrie si a spus ca vin in 40 de minute."S-a asezat pe marginea patului,oprind televizorul.

"De ce vin?"Mi-am frecat ochii cu ambele maini,ridicandu-ma din pat.

"Mergem in club,ai uitat?"

"Ce?Nu,n-am uitat,doar ca am vorbit cu mama si am atipit."M-am ridicat din pat,privindu-l.

"Ok,pai eu merg sa ma schimb,vin cam in 40 de minute."Se ridica,mergand spre usa."Apropo,"se opri."Perrie a spus ca Eleanor nu poate veni,are un fel de prezentare idioata si e nervoasa."

"Aa,ok."Imi pare rau de Eleanor ca trebuie sa mearga la prezentarea aia.Dar e un avantaj pentru Tom.

M-am apropiat de dulat,luand lenjeria neagra si simpla,croidu-mi drum catre baie.M-am spalat repede pe dinti,la sfarsit dandu-mi cu putina apa rece pe fata.Mi-am sters fata cu un prosop micut si pufos,luand lenjeria pentru a o imbraca.Am iesit din baie,mergand din nou spre dulap,cautand o rochie.Dupa cateva minute de analizat fiecare rochie in parte,m-am oprit la o rochie neagra,simpla si neagra.Am luat-o de pe umeras,imbracand-o.Am tras de ea pana cand s-a asezat,ajungand pana la jumatatea coapselor.Micutele firicele argintii atarnau frumos pe umarul meu.Unele diamante mici si albe stand pe bucata de material negru ce-mi acoperea bratul stand,printre lanturile argintii.Am apucat o cutie neagra,catifelata,scotand din ea botinele negre cu cateva tinte.

Le-am incaltat repede,mergand catre masuta.M-am asezat pe scaun,luand tusul in mana stanga,trasand o linie subtire cu cea dreapta in jurul ochiilor,adaugand cateva umbre negre.Mi-am indreptat parul,la varfuri facand cateva bucle.Am aruncat inca o privire in oglinda,asigurandu-ma ca totul e bine.Mi-am luat plicul negru,telefonul si banii,iesind din camera.Am batut incet in usa,aspetand ca Nick sa-mi deschida.Am impins usa,privind camera goala.

 "Nick?"Am strigat,pornind pe holul larg si intunecat.

 "Sunt jos."A strigat,eu coborand scarile."Esti gata?"

 "Da."

 "Ok,cand ajungem vreau sa stai langa noi si Kath,asculta-ma."Si-a ridicat degetul aratator spre mine atunci cand am ajuns in dreptul lui."Nu vreau sa bei mult sau sa pleci Dumnezeu stie unde iti va veni vreo idee ciudata si restul."

 "Da,bine.Stau langa voi."Mi-am scuturat capul."Am inteles."

"Daca cineva se i-a de tine ma suni daca nu sunt prin preajma." 

 "Da."

Am asteptat sa deschida usa,lasandu-ma pe mine prima.Cand am ajuns afara,aerul rece s-a lovit de pielea mea ca valurile marii de stanci,facandu-ma sa tremur putin.E inceputul lui octombrie iar frigul a inceput sa apara,doar putin.Am coborat scarile,pietrisul mic simtindu-se sub picioarele mele.Am intrat in masina,inchizand usa si punandu-mi centura,Nick facand la fel.A pornit masina,iesind de pe alee.

Cuvintele lui Harry de azi mi-au ramas imprimate in minte."De ce ti-ai batut joc de ea?Te iubea iar tu ...."Vocea lui raspicata si ridicata m-a facut sa amutesc pe moment,raspunsul lui fiind unul urat si dureros."Iar eu ce ...?Doar am castigat o stupida de provocare."Nu pot sa cred ca ea a fost doar o stupida provocare.Doar o provocare,o amarata de provocare."Nu ti-a parut rau ca a murit?"De cand am aflat ca el a fost iubitul ei,am asteptat mereu momentul asta sa-l intreb daca o iubea sau daca macar i-a parut rau ca a murit si ca ne-a parasit."Nu "!"Nu !""Nu !"Raspunsul m-a lasat socata,nu i-a prut rau,nu a iubito.Doar si-a batut joc de ea.

Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum