Capitolul 9-Nu Ai Treaba?

606 37 3
                                    

Capitolul 9-Nu Ai Treaba?

Mi-am continuat drumul catre magazin,lasand-o pe Britney in urma.Am intrat in magazin,luandu-mi doua pachete de servetele in caz ca unul nu imi ajunge si un corn cu ciocolata.Am platit apoi am iesit afara din magazin,indreptandu-ma catre clasa,in curand va incepe ora si nu vreau sa primesc o absenta.Am intrat in clasa,asezandu-ma pe un scaun langa geam pentru a lua cate o gura de aer cald.Mi-am scos cartile si cornul,desfacandu-l si luand cate o gura din el,privindu-i pe ceilalti cum intra in clasa si se aseaza pe scaune.Mi-am sters nasul,un stranut iesindu-mi pe gura,astupand-o cu ambele maini.Un chicot mic s-a auzit din spre usa,intorcandu-mi capul pentru a-l vedea pe Harry avand telefonul la ureche si indreptandu-se catre ultima banca,asezandu-se pe scaun.

Si-a lasat caietul sa cada pe banca,continuad sa vorbeasca la telefon.El chiar nu are de gand sa isi i-a un ghiodzan?Mereu se cara cu cate un caiet dupa el sau poate ca e unul universal.Buzele lui s-au arcuit intr-un zambet mare,razand cate odata.Si-a trecut de cateva ori mana prin par,plictisit.Si-a scos limba afara,umezindu-si buzele.A inchis telefonul,bagandu-l in buzunarul blugilor.Si-a asezat mainile pe banca,ochii lui facand contact cu ai mei,unindu-si sprancenele.Am clipit de cateva ori,realizand ca ma holbam la el.M-am incruntat la el,acesta privindu-ma nedumerit.A zambit,eu intorcandu-mi capul imediat.

 "Buna ziua,copii."Profesoara a intrat in clasa,indreptandu-se catre catedra si lasandu-si geanta si haina pe catedra.

 "Buna ziua."Am spus cu toti in cor,privind-o cum se aseaza pe scaun.

 "Sunte-ti pregatiti?"A intrebat,indreptandu-si atentia catre mine si Harry.

M-am ridicat prima,spunand cele invatate noaptea trecuta.Harry a urmat si el,aratand nervos de cele intamplate.Asa ii trebui daca comenteaza prea mult. Am luat un 8,in urma catorva cuvinte uitate,iar Harry a luat un 9 pentru ca a spus tot.Aproape.Toata ora am invartit creionul in mana,privind ceasul si realizand ca am luat o nota mai mica decat cea a lui Harry.Harry tocilarul,ha.Profesoara a iesit din clasa,anuntandu-ne ca urmatorul test este abia peste 3 saptamani.Mi-am bagat caietul si cartea in ghiozdan,iesind ca un fulger pe usa si prinzandu-l din urma pe Harry.

"De ce ai luat o nota mai mare decat mine?"L-am intrebat atunci cand am prins pasul sau rapid.

"Pentru ca sunt mai destept?!"A spus,incetinind pasul.

"Nu-i corect,am invatat si ..."M-am oprit,strandutand.

"Si eu am luat o nota mai mare."A ras,mergand spre iesirea din scoala.

"Tocilarule."Am strigat dupa el,realizand ca uni se uita la mine.

 "Ciudato."A spus,continuad sa mearga.

Si-a trecut mana prin par,buclele aratand mai dezordonate si mai sexy decat azi dimineata.Corpul lui mare a disparut prin multimea de elevi,eu ramanand in loc.M-am intors pe calcaie,indreptandu-ma spre cantina.Mi-am luat o sticla de apa,mergand printre mesele ocupate pe umatate si asezandu-ma langa El' si Tom.Mi-am pus sticla pe masa,privindu-i pe amandoi.

"Hei,ce faceti?"Am intrebat,incercand sa fac linistea asta sa dispara.

"Buna."Tom a murmurat,ridicandu-si mana stanga.

"Hei."El' a spus,zambind usor.

"Singuri?"Mi-am deschis sticla,luand o gura de apa.

"Da,Rose e cu Claire,Nick cu ele si Perrie e disparuta."Eleanor a spus,luand o gura din prajitura ei cu ciocolata.

"Nu crezi ca e cam multa ciocolata?"Am intrebat-o,privind ciocolata.

"Nup."A raspuns,luand o alta gura din ea.

Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum