Capitolul 12-Doi Dracusori

402 31 4
                                    

Capitolul 12-Doi Dracusori

Ok,vreau sa va spun ca daca gasiti unele greseli 'minore',va rog sa treceti peste pentru ca tot capitolul asta l-am scris cred ca in patru zile (cred) de la 12 noaptea pana aproape de 4 dimineata pentru ca uneori adormeam pur si simplu cu telefonul in maini iar ochii imi picau in gura.Va multumesc pentru ca cititi,votati si (uneori) lasati si comentarii.Imi puteti spune parerea voastra despre poveste pana acum?Adica stiu ca pare plictisitoare in unele capitole dar vreau ca din urmatorul sau urmatoarele capitole sa inceapa actiunea.

Un bazait scurt s-a auzit de cateva ori,ochii mei deschizandu-se brusc pentru a privi telefonul negru ce vibra pe lemnul lucios al noptiere micute.Mana mea a apucat telefonul,ducandu-l catre ureche.

"Da?"Am cascat,mana stanga acoperindu-mi gura.

"Unde esti?"Vocea apriga a mamei mele s-a auzit,ochii mei bulbucandu-se dintr-o data.

"Mama?"M-am ridicat in sezut,uitandu-ma buimaca prin camera.

"Raspund-mi."Si-a ridicat vocea."Matusa ta ma suna ingrijorata ca de ieri de la ora doisprezece ai disparut si nu te gaseste."Simtul matern a rasarit in tine?!

"Sunt la o prietena."I-am raspuns repede.

"Nu imi vine sa cred ca ai lipsit o noapte intreaga de acasa."Discursul memorabil al mamei."Cine stie cu ce derbedeu ti-ai petrecut noaptea."Probabil ca intr-o zi imi va fi de folos.

"Dumnezeule,mama,inceteaza."Tonul meu a fost unul ridicat dintr-o data.

"Katnees,nu ridica tonul."M-a avertizat inainte sa mai spun ceva.

"Nu mi-am petrecut noaptea cu niciun derbedeu,am ramas la o prietena peste noapte si am uitat sa ii spun matusii.Atata tot."Am tras puternic aer in piept,ascultand ce are de spus.

"Iarta-ma,scumpo ..."I-am oprit replica falsa,expirand nervoasa.

"Mi-am petrecut noaptea cu un derbedeu."Am repetat cuvintele ei."Nu imi vine sa cred,mama,tu te auzi ce spui?"Palma mea stanga s-a lipit de fruntea mea,oftand zgomotos.

"Mi-am facut griji si ..."

"Da,bine."Am inchis apelul,aruncand telefonul la nimereala prin pat.Unde Dumnezeule mai e si Harry?

Mi-am frecat ochii de cateva ori cu ajutorul palmelor,cascand mai apoi.

Mi-am intors capul catre dreapta mea atunci cand in camera s-au auzit niste pasi apropiindu-se lent de pat.Privirea mi-a ramas blocata pe Harry,un prosop alb acoperindu-i soldurile.

S-a oprit in dreptul meu,privindu-ma putin amuzat."Observ ca te-ai trezit."A remarcat el.

"Ha ha,amuzant."Nu stiu de ce am spus asta.

"Ei bine,credeam ca vrei sa intarzii la ore."S-a miscat din nou,indreptandu-se catre dulap.

"Nu vreau sa intarzii."Am strigat catre el,disparand pentru cateva secunde din raza mea vizuala,intorcandu-se imediat cu cateva haine in mana,lasandu-le pe marginea patului.

"Bine."Si-a dus mainile catre nodul de la prosop-cred ca e nebun,sper ca macar sa poarte boxeri- mainile mele grabindu-se sa traga de marginea paturii."Ce faci?"A intrebat confuz,mainile mele tragand incet de patura pentru a observa ca acum poarta pantalonii negri.

"Nimic."Mi-am dat patura jos din cap."Imi cautam doar ...Um,bratara.Da,cred ca am pierdut-o."M-am balbait de nenumarate ori,mana mea pipaind locul de langa mine.

"Nu-mi aduc aminte sa fi purtat vreo bratara."Si-a tras tricoul peste cap,pregatit sa iasa din camera inainte ca tipatul meu scurt sa-l opreasca.

"Unde-mi sunt pantalonii?"Ochii mi s-au bulbucat,Harry stand in aceasi poziti si zambind ca un dracusor."Harry,jur,daca ai facut ceva ..."

Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum