Capitolul 5-Nervi!

602 36 3
                                    

Capitolul 5-Nervi!

Cand motorul masinii lui Nick s-a oprit,mi-am desfacut centura si am iesit din masina,trantind usa.Mi-am aruncat rucsacul peste umar si am pasit peste alea de piatra.

"Ok,inteleg ca esti nervoasa.Dar nu o mai lovi pe Layla."M-am oprit in loc,ridicandu-mi o spranceana.

"Layla?Ea?"Am intrebat,aratand spre masina.

"Da.Si daca o mai lovesti odata o sa ai de aface cu mine."Ma ameninta,micsorandu-si ochii.

"Ok,nu o mai lovesc."Mi-am ridicat mainile in dreptul umerilor,predandu-ma.

"Cum a fost ziua ta?"Mi-a deschis usa,intrand prima.

"Groaznica,mi-am facut deja un dusman.Sau poate doi,cred."Am intrat in bucatarie,gandindu-ma ce as putea sa mananc.

"Cine?"S-a spalat pe maini,apoi s-a sters.Eu repetand acelasi lucru.

"Pai prima e o ea,Scott.Apoi un inganfat,Harry."Ochii lui s-au marit,iar gura i s-a deschis incet.

"Ce ti-au zis?"M-a intrebat nervos.

"Ho,stai."I-am facut semn sa se linisteasca."De dimineata cand am ajuns in fata secretarei,era si directoarea acolo si Harry.Si i-a facut o predica pentru ca lipseste apoi am intrat si pam.I-a venit stralucita idee ca el sa imi faca turul liceului.Pentru azi,cred.Apoi a mai aparut si Scott asta si m-a amenintat sa stau departe de Harry al ei si ca sunt in echipa de majorete."Mi-am lasat mainile pe masa,punandu-mi capul peste ele.

"De azi nu vreau sa mai vorbesti cu el."S-a ridicat de la masa plecand.

"Nick,stai."Am strigat dupa el,dar nu mi-a raspuns.

Mi-am facut repede o salata si un sandvis.Dupa ce am terminat de mancat am strans si am urcat sus facandu-mi un dus cald.M-am apucat de facut putinele teme pe care le-am primit si de invatat pentru biologie.O voi avea peste doua zile,dar macar vreau sa nu uit.Chiar vreau o nota mare si la liceul asta nu se prea iau note asa mari daca nu lucrezi bine.Am inchis cartea,punand-o pe birou.M-am apropiat de ferestra mare privind afara.Ochii mi-au cazut peste doua fetita satene de peste drum care se jucau in veranda casei.Rasetele lor colorate se puteau auzi de aici.O lacrima rece s-a rostogolit peste obrajul meu,ajungand peste buze.Mi-am trecut limba peste ambele buze,inlaturand lacrima sarata.M-am razmat de perete rotindu-mi ochii prin camera.Totul a ramas neschimbat,tot...Jurnalul.Am sarit ca arsa privind mobila inalta.Katherine obisnuia sa isi ascunda jurnalul in camera mea pentru nimeni nu se gandea sa caute aici.Am luat scaunul de langa birou pozitionandu-l langa mobila.M-am urcat incet,avand grija sa nu cad.Mi-am intins mana dreapta pipaind.Praful se simtea sub degetele mele.

Am continuat sa caut pana cand am dat de cateva carti.Le-am tras spre mine,mormanul maricel cazand peste mine.M-am dat jos asezandu-ma in genunchi.Cateva carti si caiete se aflau pe podea.Am asezat cartile si caietele dand de un jurnal negru cu coperta groasa.Micuta incuietoare e strambata si plina de praf.Stiu ca nu e frumos sa citesti jurnalele altora dar chiar vreau sa aflu lucruri despre Katherine.Am fortat incuietoarea pana cand am auzit un sunet anuntand ca s-a rupt.Am deschis,dand de prima pagina plina de desene si mazgalituri.Am rasfoit jurnalul pana cand m-am oprit asupra unei foi.

"                                                                                                                                                        29.11.2013

Imi urasc viata atat de mult.Azi iar l-am vazut si am sfarsit prin a plange in baie ca o proasta.Prima data cand l-am vazut m-am indragostit de ochii aia verzi si blanzi.Carlionti dezordonati si inima lui pe care nu o arata. Prima data,el m-a privit cu ura si cu dispret.Ea,roind in jurul lui.Asta a fost cea mai groaznica zi pe care am avut-o.A aflat ca il iubesc si el in schimb mi-a ras in fata.De ce toata lumea ma uraste?De ce nu ma poate iubi si pe mine la fel ca pe ea?

Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum