- Haide, Cara. Eleanor trase de ea.
- Nu vreau sa merg. Se împotrivi.
- Ținem oamenii il loc. O trase intr-o parte, facandu-le loc celor care treceau prin hol.
Tăcu pentru câteva momente,lasandu-si prietena sa o duca oriunde dorea. Dinti ii clantanira când au ajuns afară, aburii iesind fara oprire când deschidea gura.
- Eleanor ! Se opri din mers si-si incrucisa brațele.
- E bine si aici. Se uita in jurul lor.
Se aflau undeva la o distanta de vreo cinci minute de hotel, aproape de pădure.
- De ce naiba ai vrut sa venim aici ?
-Sa medităm pana ne cheamă directoarea. Se aseza pe o bancuta curățată din apropiere.
Ofta, isi trecu mâinile peste obraji si isi dădu părul după urechi. Se aseza si isi strânse brațele la piept.
- Esti ciudata.
- Stiu, multumesc. Chicoti.
- Cu placere. Sprâncenele ii coborara pentru o secunda.
- Ar trebui sa iti iei o ciocolată caldă pentru a te mai încălzi.
- Nu vreau.
- Cum spui tu.
Amândouă au tacut pentru câteva minute, ascultând linistea pădurii. Cara isi ridica mâinile pana in dreptul gurii si sufla aer cald spre ele.
- Probleme. Eleanor vorbi după un timp.
- Ce ? O privi confuza, neînțelegînd la ce se refera.
- Aia doi de acolo. Ii faci semn catre hotel.
- Cine ?
- Harry si Britney, par sa se ciondaneasca la cum gesticulează ea.
Se chinui sa se uite, având ochii inlacrimati de la frig. Isi tuguie buzele si-si baga mâinile in buzunare.
- Cred ca o sa merg după ciocolată aia, vrei ceva ? Se ridica de pe banca.
- Nu, sa te întorci repede.
- Ok.
Se îndrepta catre hotel, cu gândul de a-l gasi pe Harry si de a-l vocali pentru ziua de ieri. Ochii o sa mărită când aluneca si-si întinse bratele pentru echilibru. Continua sa meargă cu mai multe grija de data asta,se uita împrejur după el si ocoli clădirea. Il zări mergând încet catre spatele clădirii. Se grăbi si il ajunse imediat.
- Ce vrei ? O întreba când o observa.
- Buna dimineata. Zâmbi inocent.
Plescai din buze si-si trecu mâna prin par, o intreba din privi ce doreste, neintelegand prezenta ei langa el.
- Nimic. Dădu din umeri.
- Ok, atunci pleacă, nu am chef de nimic acum.
- O sa ma prefac ca nu am auzit.
- Bine, atunci prefa-te ca si pleci. Grăbi pasul in încercarea de a scăpa de ea. Defapt, nu te preface, chiar pleaca.
- Care-i problema ta cu mine ? Il ajunse din urma si pasi odată cu el. Avea de gand sa-l enervez putin si se pare ca ii reusea.
Marai si se întoarse catre ea, se opri in loc si o privi serios.
- Cara, pleacă naibii de aici. Nu am chef de încă o cearta si categoric nu cu tine. E ca si cum as încerca sa-i explic unui nebun de ce e apa e transparenta si lichida.
CITEȘTI
Paradise(Cara Delevingne & Harry Styles)
Fanfic"Harry,ai promis."Spun cu greu,uitandu-ma in ochii lui verzi. "Imi pare rau,Kath."Spune,ferindu-si privirea de a mea. "Nu iti pare rau.Mi-ai promis ca ... ca nu ma vei parasi niciodata."Mi-am ridicat vocea,stand nemiscata."Si totusi ai facut-o."Sopt...