Hyunjinle olan konuşmamızdan sonra zil çalmış ve çocuklar yanımıza gelmişti."Ooo çifte kumrular ne yapıyorsunuz" dedi Changbin.Bende hafiften sırıtmıştım.Hepsi bir yere oturunca Jisung "Ee siz niye derste yoktunuz merak ettik" dedi.O sırada Jeongin bana bakıp "Hyunjin seninle miydi Felix?" diye sordu.Ben tam inkar edeceğim kısımda Hyunjin hemen ortaya atlayıp "Ah evet beraberdik Felix hizmetli yüzünden konferans salonunda kilitli kalmış bende onu çıkarttım ve buraya geldik."
Ağzına sıçıyım Hyunjin
"E-evet öyle oldu"dedim.Biraz daha oturduktan sonra zil çalmış ve sınıfa gitmek zorunda ayaklanmıştık.Sınıfa doğru adımlarken Jeongin yanıma gelmişti."Demek Hyunjin ile beraberdiniz hmm iyiymiş"dedi ve konuşmaya devam etti "Sanırım sen benim dediklerimi dikkate almadın Felix ama üzülme ben sana gayet iyi öğreticem Hyunjin'den uzak durmayı" dedi ve yanımdan ayrılıp Hyunjin'in yanına gitti.
Ah şuan onu boğmak istiyordum.Sınıfa geldiğimizde Hyunjin yine benim yanıma oturmuştu.Jeongin bana yan bakış atıp sırasına geçmişti.Diğer dersler sorunsuz geçmişti.Tabii Hyunjin'in sürekli yanımda olup,Jeongin'in bakışlarına maruz kalmam dışında.
Sonunda okul bitmişti.Çantamı omzuma atıp sınıftan çıkmak için adımlamaya başlamıştım.Tam kapıdan çıkacağım sırada Hyunjin kolumdan tutup "Hey Felix,bugün eve beraber gidelim mi?" Kabul etmek istiyordum ama Hyunjin'in arkasına baktığımda bana bakan Jeongin'i gördüm.
"Ah şey Hyunjin çok isterim ama maalesef gelemem belki başka zaman olur mu?" Hyunjin'in yüzü asılmıştı."Hyunjin istersen beraber gidebiliriz"diye ortaya atladı Jeongin.Lütfen kabul etmesin diye içimden geçiriyordum."Gerek yok Jeongin" dedi.Şuan dünyanın en mutlu insanı bendim.
Hyunjin yanımdan geçeceği sırada "Hyunjin düşündümde beraber gidebiliriz.Bende tek gitmekten sıkılmıştım zaten"dedim.Jeongin beni bu sefer öldürecekti."Gerçekten mi Felix.Ahh çok teşekkürler hadi gidelim"diyip koluma girmişti.Jeongin'e bakmaya fırsat vermeden Hyunjinle ilerlemeye başladık.
Biraz daha ilerledikten sonra yol ayrımına gelmiştik."Hyunjin benim buradan sağa dönmem gerek ve b-bugün için teşekkürler"
"Felix istersen seninle evine kadar gelebilirim"
"Teşekkürler Hyunjin ama gerek yok zaten bana yeterince yardımcı oldun"
"Peki Felix sen öyle diyorsan" dedi ve kollarını bana sardı.Bu huzuru sanırım hiçbir yerde yaşamadım.Bende Hyunjin'in sarılmasına karşılık verdim.Hyunjin'le ayrıldıktan sonra ona gülümsedim ve arkamı dönüp ilerlemeye başladım.Hyunjin'de gitmiş olmalıydı.Biraz daha ilerledikten sonra arkamdan biri gelmeye başladı.Sokak ıssızdı ve korkmaya başlamıştım.Sağ sokağa girmek için adımladım ama oradan da bir adam çıktı.
Kelimenin tam anlamıyla sıçmıştım.Bozuntuya vermeden ilerlemeye başladım ama peşimden geliyorlardı.Ben adımlarımı hızlandırdıkça onlarda benle aynı hızda gelmeye başlıyorlardı.En sonunda koşmaya başladım ve evet önüme bir adam daha çıktı.
Tam ortada sıkışmıştım.Hepsi üstüme doğru gelmeye başladı.Geriye doğru gitmeye başladım ve duvara çarptım.Tam çarprazdan başka biri geliyordu ama sadece silueti gözüküyordu.Biraz daha yaklaştıktan sonra bunun Jeongin olduğunu anladım.
"JEONGİN BIRAK BENİ YALVARIRIM"
"Ah Felix,Hyunjin'e sarılırken böyle demiyordun ama.Sana ceza vermenin zamanı gelmiş." dedi ve bana tokat attı.
"JEONGİN YEMİN EDERİM Kİ BİR DAHA KONUŞMAM AMA NOLUR BIRAK BENİ"
"Bağırma be" dedi bir yumruk daha vurdu.Bana vurduktan sonra arkasına dönüp ıslık çalmaya başladı.Önümde barikat gibi duran adamlara dönüp "Tutun" dedi.Üç adamlardan biri sağ kolumu,biri sol kolumu,biri de sırtımı tuttu.
Jeongin yerde bulduğu kırık bira şişelerinden bir cam parçası aldı ve yanıma yaklaştı.
"JEONGİN HAYIR NOLUR YAPMA"
O ise beni duymamazlıktan geldi ve kolumu havaya kaldırttı.Kolumu geri çekemiyordum çünkü sağımdaki dağ gibi adam çok sert tutmuştu.
"Felix hangi kolunla sarılmıştın Hyunjin'e" dedi ve sağ koluma çizik attı.Çok sert ve keskin bir camla yaptığı için kanamıştı.
"Yoksa bu kolla mı sarıldın" dedi ve sol koluma da aynı işlemi yaptı.İki kolumda kandan gözükmeyecek duruma gelmişti.Tüm kollarımı kestikten sonra sırtımı tutan adama göz kırptı.Adam iç cebinden bir şişe uzattı.Jeongin kapağını açıp kollarıma dökmeye başladı.Kolonya döküyordu ve acıdan bayılacak duruma gelmiştim.
"JEONGİN YETER"diye bağırdım ama o kolonyayı dökmeye devam ediyordu.En son hatırladığım birinin beni kucağına alması ve karanlık...
Jeongin'i kötü karakter yaptığım için özür dilerim ama bize kaos lazım😳
(⬆ oy vermeyenlere girsin)
bende sizi çok seviyorum😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My angel | Hyunlix
FanficÇilleri yüzünden Hyunjin tarafindan zorbalığa uğrayan Felix,Bir süre sonra Hyunjin'in dikkatini çekmeye başlar.