Tears-24

10.2K 974 589
                                    

Seungmin'in fikri üzerine çıkışta Felix'in evine gitmeye karar verdiler.Çıkışa kadar yerinde duramadı Hyunjin.

Seungmin,Felix'e söylemişti ancak Felix,Hyunjin'in geleceğini bilmiyordu.Felix saatler sonra yatağından kalktı.Yatağını toplayıp,banyoya geçti.

Yüzünü soğuk suyla yıkadı ve kendine gelmeye başladı.Saatlerdir ağladığı için gözlerinde ki kızarıklık gitmedi ama umursamadı çünkü sadece Seungmin ve Jisung gelecekti.En azından o öyle biliyordu.

Okul çıkışında ilk başta markete uğrayıp atıştırmalık aldılar.Evin önündelerdi.Hyunjin neredeyse heyecandan bayılacaktı ama bu son şansı olabilirdi.Changbin kapıyı çalınca kapı açıldı.Herkes içeri girdikten sonra en son Hyunjin içeri girdiğinde küçüğünün gözünden bir damla yaş düştü.

Hyunjin elini kaldırarak Felix'in çillerinin üzerine düşen göz yaşını baş parmağıyla sildi.Eliyle küçüğünün saçlarını karıştırdıktan sonra içeri geçti.

Yerini bildiği odaya geçti ve oturdu ve bacağını sallamaya başladı.Felix ise gelip Hyunjin'in yanına oturmuştu.Minho koltuk sallandığı için Hyunjin'in bacağına tekme atmıştı.Hyunjin tekmenin sertliği ile iki büklüm olmuştu.Minho'nun tekme attığı yerde bir el hissetmişti.

Yanına dönüp baktığında ise Felix'in eliyle Hyunjin'in bacağını okşadığını gördü.Hyunjin'in içinde bir şeyler hareketlenmeye başlamıştı.Felix ayağa kalkıp içecek olarak ne istediklerini sordu.

Sıra Hyunjin'e gelince Felix başını kaldırmadan sormuştu.Hyunjin;

"Teşekkür ederim canım ama ben bir şey istemiyorum" dedi gülümsedi.

Felix başını kaldırmadan mutfağa gitmişti.Felix mutfağa girdiğinde Minho,Hyunjin'e baktı ve "Hadi" dedi.

Hyunjin ayağa kalkıp nefeslendi ve mutfağa doğru adımladı.Kapıdan içeri baktığına Felix bardağı almaya çalışıyordu.Hyunjin sessizce arkasından gitti.Felix'i, mermer ve kendisi arasında sıkıştırıp bardağı aldı.Felix şaşkınlıkla arkasını döndüğünde Hyunjin'le karşılaştı.Hyunjin bardağı tezgahın üzerine koyduktan sonra ellerini Felix'in beline doladı.Felix omuzlarında itmeye çalışsada Hyunjin asla kımıldamıyordu.

Hyunjin başını küçüğünün boynuna gömdü ve kokusunu koklamaya başladı.Felix artık pes etmişti.Ellerini sevgilisinin boynuna doladı.Başını Hyunjin'in omzuna koydu ve ağlamaya başladı.Hyunjin,Felix'in ağladığını anlayınca daha sıkı sarıldı.

"Şşşt geçti" dedi ve ensesindeki saçlarını okşamaya başladı.Felix,ellerini sevgilisinin omzuna vurmaya başladı.

"Neden en başından beri bana inanmadın" diyerek hem ağlıyor hem de omzuna vuruyordu.Hyunjin,Felix ellerini tuttu.

Felix sakinleşince tuttuğu ellerini öptü.Saçlarını kokladıktan sonra Felix gülümsedi ve arkasını döndü.Hazırladığı şeyleri alıp içeriye geçti Felix.Hyunjin de arkasından gülümseyerek gitti.Felix koltuğa oturduğunda Hyunjin de yanına geçip oturdu.Felix başını Hyunjin'in göğsüne yasladı ve 2 gün sonra tekrardan huzura kavuştu.

mutlu olduklarında kaos isteyen,kaos olduğunda barismalarini isteyen kisiler umarim memnun olmustur

bu bölümde ismim geciyor hadi bulun bakim

harry askim ficime ozel sarki yapmis xahzczv

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

harry askim ficime ozel sarki yapmis xahzczv

My angel | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin