Hyunjin
Felix'le ayrıldıktan sonra içimi garip bir his kaplamıştı.Çok huzursuz hissediyordum.İçimi rahatlatmak mı yoksa Felix'i korumak için mi bilmem ama Felix'in peşinden gizlice ilerlemeye başladım.Ara sokaktan önüme siyah giyimli bir adam çıktı ve önüme geçip Felix'in peşinden benim yaptığım gibi ilerlemeye başladı.Felix hızlı hızlı yütüyünce adamda hızlandı.Felix bunı farketmiş olmalı ki koşmaya başladı.Adamla beraber ikimizde Felix'in peşinden gidiyorduk.Daha sonrası sağ sokaktan bir adam daha çıktı.
Bunlar kimdi ve Felix neye bulaşmıştı?
En sonunda çıkmaz sokağa gelince görünmemek için duvarın arkasına saklandım.Onları duyamıyacak kadar uzaktaydım.Adamlar Felix'i tuttular.Allah'ım ne oluyordu orada?
Yanlarına bir kişi daha geldi.Bu beden çok tanıdık geliyordu ama bir türlü kim olduğunu hatırlayamıyordum.Bir süre daha burada bekleyip ne olduğunu anlayıp olaya öyle karışmayı düşünüyordum.Felix'in kollarından akan kırmızı şey neydi?
FELİX'İN KOLLARINDAN KAN AKIYORDU!.
Daha fazla dayanamadım ve ses çıkarmadan ilerlemeye başladım.Adam Felix'in kollarına yakıcı bir şey döküyordu.En sonunda Felix "JEONGİN YETER" diye bağırdı.
Ne Jeongin mi?
Hemen oraya koştuğumda yerde yatan Felix'i gördüm.Umarım yanlış duymuşumdur diyerek Felix'in önündeki kişinin sırtından tutup kendime çevirdim.Bu Jeongindi!!
Tanrım kafayı yiyecektim.Jeongin beni gördüğünde dona kaldı ve sadece "H-hyunjin" diyebildi.
"JEONGİN SEN NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN?NEDEN BUNU YAPTIN JEONGİN,AMACIN NEYDİ TANRI AŞKINA!!
Hiçbir şey demiyordu ve ben delirmek üzereydim.Hızlıca Jeongin'in omzuna çarparak yerde yatan Felix'i kucağıma aldım.İlerlemeden önce Jeongin'e bakıp "Bu konu kapanmadı,bunı hep beraber konuşucaz" dedim ve ilerlemeye başladım.Hep beraber dedim çünkü bu konuyu diğerlerinin de bilmeye hakları vardı.
Hızlıca o sokaktan çıktıktan sonra önüme çıkan ilk taksiyi çevirdim.Arka tarafa Felix'i oturttuktan sonra bende yanına oturup başını dizime yasladım."****** Hastahanesine" dedim ve arkama yaslandım.Taksici Felix'in durumunun farkında olmalı ki çok hızlı sürüyordu.Bir iki dakika sonra taksi durdu ve geldiğimizi söyledi.Cebimden çıkarıp parayı verdim ve Felix'i kucağıma alıp hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.Hastahaneye girdiğimizde "DOKTOR VAR MI?" diye bağırdım.Hızlıca bir sedye getirdiler ve Felix'i götürmeye başladılar.
Felix'i garip bir odaya götürdüklerini ve benim girmeme izin vermediler.Duvarın kenarına çöküp kendimi yere attım.Ağlamaktan bi hal olmuştum.Bir-iki saat sonra içeriden doktor çıktı."Lee Felix'in yakınları burada mı?" Hızlıca ayağa kalktım."Buyurun benim" dedim.
"Hastanın nesi oluyorsunuz?"
"Ben arkadaşıyım"
"Ailesi olmadan bilgi vermemiz doğru değil ama ona değer verdiğin belli oluyor sanırım sana durumu hakkında bilgi verebilirim." dedi doktor.Hafiften gülümsedim ve konuşmasını bekledim.
"Çok fazla kan kaybetmiş.Eğer biraz daha geç kalsaydınız kan kaybından onu kaybedebilirdik.Birazdan normal odaya alacağız.Hemşire serumu taktıktan sonra görebilirsin."
"Teşekkür ederim.." yaka kartından ismine bakıp konuşmama devam ettim "... Eunwoo Bey" dedim ve içten bir gülümseme sundum.
20 dakika sonra hemşire yanıma gelip Felix'i görebileceğimi söyledi.Başımı sallayıp yavaş yavaş odaya ilerlemeye başladım.İçeri girdiğimde Felix tıpkı bir peri gibi beyazlar içinde uyuyordu.Sarı uzun saçları,galaksiyi andıran yüzündeki çilleri...
Her şeyiyle mükemmel biriydi.
Odadaki sandalyeyi yatağın yanına çekerek oturdum.Ellerimi elinin üzerine koydum ve baş parmağımla yavaşça okşamaya başladım.Kendime hakim olamadım ve ellerim yavaş yavaş saçlarına doğru gitmeyen başladı.Saçlarını okşamaya başladığımda kendimi çok huzurlu hissettim.Gözlerim istemsizce bulanıklaşıyordu.Ellerimi çekmeden başımı öne eğdim ve gözümden birkaç damla yaşın düşmesine izin verdim.Neden ağladığımı bilmiyordum.Burnumu çekerek ağlamaya devam edeceğim sırada odada bir ses yankılandı.
"H-Hyunjin?"
Bu hikayeye başlamadan önce aklımda daha iyi olaylar vardı ama duyguları iyi yansıtamadığımı düşünüyorum.
Bu bölümü yazarken birçok kere sildim ve baştan başladım.En sonunda olduğu kadar diyerek paylaştım.
Alttaki küçük yıldıza basıp oy vermeyi unutmayın 😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My angel | Hyunlix
FanfictionÇilleri yüzünden Hyunjin tarafindan zorbalığa uğrayan Felix,Bir süre sonra Hyunjin'in dikkatini çekmeye başlar.