Wrong Choices-19

11.6K 1.3K 2.1K
                                    

Hyunjin

Çoğunuz Felix ile olan hikayemizi biliyorsunuz.Ama kimse ona neden zorbalık yaptığımı bilmiyor.

Felix ile lisenin 2. senesinden bugüne kadar aynı sınıftayız.O gelmeden önce kimseye zarar verecek derecede zorbalık yapmazdık.Ama o okula geldiğinde değişti.

İlk görüşte aşka inanır mısınız?Ben inanmazdım ta ki o gelene kadar.Sarı uzun saçları ve yüzündeki yıldızlarıyla sınıfa adım attığında ilk görüşte aşık olduğumu iliklerime kadar hissettim.

Arkadaşlarıma her gün onu anlatmaya başladım.Sürekli neler yaptığını izliyordum.Neleri sevdiğini,neleri sevmediğini her şeyi öğrenmiştim.Chan bana artık kendimi kaybettiğimi ve Felix'i unutmam gerektiğini söyledi.

Bu benim için zordu ama haklılardı.Hem onları hem de kendimi salmıştım.Onu unutmaya çalışırken daha çok aklıma geliyordu.Çareyi en kötü seçenekte buldum.

Evet.Ona zorbalık yaparak.Belki yaparsam nefrefim,aşkımın önüne geçer ve onu unuturum diye düşündüm.Ona her türlü kötülüğü yaptım.Aklıma her geldikçe lanet okuyorum.

Onu tuvaletlerde kilitli bıraktım.Okulda erkeklerin altına girdiğini söyledim.Onu sosyal medyadan taciz ettirdim.Psikolojik baskı,şiddet,sırlarını yayma,yüzüyle dalga geçme,küçük düşürme ve daha nicelerini yaptım.

Artık sınırı aşmıştım.Arkadaşlarım durmam gerektiği konusunda beni defalarca uyardılar ama gözüm dönmüştü.Daha sonra Seungmin ve Jisung ona yardım ettiler.Devamını biliyorsunuz zaten.Peki aşkım azalmış mıydı.

Tabii ki hayır.

Sonra kendimi affettirmeye çalıştım.Beni affetti.O her zaman iyi niyetlidir.Kimse hakkında asla kötü düşünmez.Ona zorbalık yaptığımda bile sesini çıkarmazdı.Kendi halinde biriydi.Okula yüksek bir popülerliğimiz vardı.Yani okuldakiler biz ne dersek inanırlar ve dediğimizi yaparlardı.

Felix hakkında dediklerimiz yüzünden kimse Felix ile arkadaş olmaz,kimse onunla konuşmazdı.

Şimdi ise durumumuz ortada.Onu her şeyden çok seviyorum ve önceden yaptığım gibi bu sefer ondan vazgeçmeyecektim.Her ne pahasına olursa olsun onu asla bırakmayacaktım.Ne yaşarsa birlikte yaşamamız için elimden geleni yapmaya çalışıyorum.Onu tüm kötülüklerden koruyacağıma yemin ettim.

Umarım o da benim için aynı duyguları besliyordur.

1 Gün sonra

Felix

Sıkıcı bir gün ertesi tekrar okul başıydı.Cilt bakımı yaptıktan sonra kıyafetlerimi giyindim ve aşağıya inip kahvaltı yaptım.Kahvaltı yaptıktan sonra ayakkabılarımı giyindim ve yola koyuldum.

Hyunjin'le dün hiç konuşmamıştık.Bugün okulda ona sarılmak için çok heyecanlıydım.Okula ulaştığımda içeri geçtim ve sınıfa çıktım.Hyunjin sırada oturmuş,sırayı çiziyordu.Sınıfta adım seslerim duyulunca Hyunjin hızlıca kafasını kaldırıp bana bakmıştı.

Beni görür görmez gözlerinin içinin parladığı belli oluyordu.Ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı.Ben de hızlı adımlarla yanına gidip boynuna sarıldım.Ellerini belime,yüzünü boynuma gömdü ve derin nefesler almaya başladı.Ayrıldıktan sonra elimi tuttu ve sıraya ilerledik.Ben oturduktan sonra kendisi de oturdu ve ellerimi okşamaya başladı.

"Seni çok özledim"dedi ve sarıldı.Ellerimi beline,başımı ise göğsüne koydum ve gözlerimi kapattım.Artık bakışları umursamıyordum.O yanımdayken hiçbir şey olmayacağını biliyordum.Onu çok seviyorum.Onun için her şeyi yapmaya hazırım.

My angel | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin