Kapıyı açmak ve açmamak arasında kaldım.O sırada kapının arka tarafındaki kişi seslendi.
"Felix orada olduğunu biliyorum.Sevgiline kapıyı açmayacak mısın?"
Gelen kişi eski okulumdan saplantılı eski sevgilim Haruto'ydu.Kendisiyle eski okulumda tanışmıştık.O zamanlar hiç arkadaşım yoktu.
Her zamanki gibi sıramda otururken Haruto yanıma gelmiş ve benimle tanışıp,arkadaş olmak istediğini söylemişti.Kendisiyle tanışıp çok iyi arkadaş olmuştuk.
Beraber ders çalışır ve her yeri gezerdik.Okulda uzun bir süre sonra ilk defa arkadaşım olmuştu.Bu yüzden Haruto'ya çok bağlanmıştım.
Günlerden bir gün Haruto yanıma geldi ve benimle konuşmak istediğini söyledi.O konuşmada Haruto benden hoşlandığını söyledi ve çıkma teklifi etti.
Tabii ki kabul ettim.
2 ay kadar güzel bir ilişkimiz oldu ama Haruto gittikçe değişmeye başladı.Sürekli bel altı şakalar(?) yapıyordu.Benim iznim olmadan bana dokunmaya başladı.Amacının sadece cinsellik olduğunu anladım.
Flashback
Haruto beni okulun tuvaletine getirmiş ve köşede sıkıştırmıştı.Haruto elini belime atıp "Sencede zamanı gelmedi mi Sevgilim?" diyip dudaklarını boynuma götürmüştü.
Harutoyla hiçbir zaman cinsellik düşünmemiştim.Onu omuzlarından tutup itledim.Kızgın bakışlarını üzerimde gezdirdi ve bana bağırmaya başladı.
"CİNSEL İSTEKLERİMİ YERİNE GETİRMEYECEKSEN NEDEN BENİM SEVGİLİMSİN"
Yüzüne bakıp "Artık sevgilin değilim" dedim ve oradan ayrıldım.
Flashback End
O günden sonra Haruto bana yapmadığını bırakmadı.Fotoğraflarıma shop yapıp okulun itiraf sitelerinde paylaşıp adımı çıkardı.Her gece rahatsız edici fotoğraflarını atmaya ve sözlü tacize başladı.
Bende artık yaptıklarına ve yapacaklarına dayanamadığım için bu okula nakilimi aldırdım ve devamını biliyorsunuz zaten.
Şimdi ise kapıma dayanmıştı.Onunla olan tüm iletişimini kesmiştim ve evimi bildiği için yeni bir eve bile taşınmıştım ama bulmuştu.
Elimi kapının koluna götürdüm ve yavaş yavaş kapıyı açtım.
Haruto karşımda durmuş sırıtıyordu.Bir adım attı ve ellerini saçlarıma koydu.
"Beni özledin mi sevgilim?" diyerek saçlarımı okşamaya başladı.Hızlıca elini saçlarımdan ittirdim.
"O pis ellerinle bana dokunma" dedim.
Beni omuzumdan tutup kenara itledi ve içeri geçti.Kapıyı sertçe kapattım ve yanına hızlıca gidip kolundan tuttum ve kendime doğru çevirdim.
"Sen hangi yüzle elini kolunu sallayarak benim evime geliyorsun!?" diye bağırdım.Hyunjin sesi duymuş olmalı ki kapı açılma sesi duydum.Umarım Haruto duymamıştır.
Elimle merdivenlere git işareti yaptım.Harutoya dönüp "Neden geldin?" diye sordum.
Haruto bana dönüp "Beni özlemişsindir diye düşündüm sevgilim" dedi ve arkasını dönüp evi incelemeye başladı.
Başımı kaldırıp Hyunjin nerede diye baktığımda merdivenlerin başında kaşları çatık bir şekilde bizi izliyordu.
"Haruto tamam yeter git artık"
"Ama daha yeni geldim sevgilim hem daha çok işimiz var" dedi ve tek gözünü kırptı.
"HARUTO ÇIK EVİMDEN" en kalın sesimle bağırmıştım.Haruto ise umursamadan koltuğa oturmuştu bile.
Arkama döndüğümde Hyunjin yavaş yavaş merdivenleri iniyordu.Benim yanıma ulaştığında aniden eliyle Haruto'nun yakasından tuttu ve ayağa kaldırdı.Haruto ayağa kalkar kalkmaz Hyunjin,Haruto'nun yüzüne sert bir yumruk indirdi.Haruto'nun başı yana doğru eğilmişti.Hyunjin hamle yapmasına izin vermeden kolundan tutup dışarıya sürükledi
Kapıyı açıp Haruto'yu dışarı fırlattı ve kapıyı yüzüne kapattı.Hyunjin bana döner dönmez gidip ona sarıldım.Hyunjin karşılık vermedi sadece "Keşke sevgilinin geleceğini baştan söyleseydin" dedi.
Hyunjin'den ayrılıp yüzüne baktım."Hyunjin o benim sevgilim değil."
"Neden sana sürekli 'Sevgilim' diyip duruyordu o zaman?"
"Hyunjin olaylar çok karışık ama sana Haruto'nun benim sevgilim olmadığına yemin ederim" dedim ve parmak uçlarıma çıkıp Hyunjin'in dudaklarını öptüm.
"Hyunjin gözlerime bakıp,çillerimi okşadığı sırada "O zaman benim sevgilim olur musun Felix" dedi.
Sanırım kalp krizi geçirecektim.
Sarılıp kulağına eğildim ve "Olurum" dedim ve Hyunjin'e dudaklarımı teslim ettim.
ALLAHIM SONUNDAA
Bu Felix'e bir de daddy issues yaptık mi hmmm tadindan yenilmez
HARUTO BENI BOG EZ GEC BENI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My angel | Hyunlix
FanfictionÇilleri yüzünden Hyunjin tarafindan zorbalığa uğrayan Felix,Bir süre sonra Hyunjin'in dikkatini çekmeye başlar.