Okul çıkışı ne yapmam gerektiğini şaşırmıştım.Kapıda Hyunjin'i beklerken birisi omzuma dokunmuştu.Arkama döndüğümde gülümseyen Yeonjun'u gördüm.Hiç beklemeden sarıldım.Uzun süre kahkaha atarak sarıldık.Ayrıldığımızda Yeonjun beni kolunun altına almış,diğer eliyle yanağımı sıkıyordu.
"Nerelerdeydin Civciv"
Kendisiyle en son Avustralya'da görüşmüştük.Ben Kore'ye taşındıktan sonra konuşamadık.
"Durumları biliyorsun Yeonjun.Apar topar Kore'ye geldim.Peki sen neden buradasın?"
"Seni özledim Lixiee~ hem seni görmeye hem de bir arkadaşımı görmeye geldim" dedi ve yanağıma sulu bir öpücük bıraktı.İgrenir gibi yaptım ve yanağımı sildim.
"Sen kimi bekliyorsun?" diye sordu.
"Sevgilim Hyunjin'i"
Eşcinsel olduğumu biliyordu ve kendisi de öyleydi.Konuşmanın hemen ardından Hyunjin yanımıza geldi.Gelir gelmez Yeonjun'a attığı bakış çok komikti.
Kendisine Yeonjun hakkında bir şey söylemeyecektim.Yalandan kim ölmüş sanki.Hyunjin'e dönüp "Hyunjin maalesef bugün sana gelemeyeceğim.Yeonjun'un kalacak yeri yok bu yüzden bende kalacak" dedim ve Hyunjin'in boynuna sarıldım.
"Önemli değil meleğim" dedi ve sarılmama karşılık verdi.Ayrıldıktan sonra tekrar Yeonjun'a yan bakış atmış ve bana dönmüştü.Yarın görüşürüz sevgilim" dedi ve yanağıma öpücük kondurdu ama 'Sevgilim' kelimesini bastırarak ve Yeonjun'a bakarak söylemişti.
Hyunjin gittikten sonra bizde yavaş yavaş eve doğru yürümeye başladık.Eve ulaştığımızda kendi çantamı kenara koydum ve Yeonjun'un elindeki valizi alıp misafir odasına götürdüm.
Kendisi rahatlığından hiç ödün vermeden oturma odasına geçip uzanmıştı.Bende ilk başta odama çıkıp üstümü değiştirmiş daha sonra ise mutfağa inip ikimize browni yapmıştım.Yemek konusunda elim lezzetli değildi ama browniyi gerçekten güzel yapıyordum.Brownileri hazırladıktan sonra fırına koydum ve oturma odasına geçip Yeonjun'un yanına oturdum.
"Hangi arkadaşın için geldin?" diye sordum.Bildiğim kadarıyla kendisinin Kore'de hiç arkadaşı yoktu.
"Uzun zamandır internette Soobin isimli birisiyle konuşuyordum.Kendisiyle buluşma kararı aldık bende seni bahane ederek buraya geldim.Sende kalabilirim de mi Lixiee"
"Tabii ki Yeonjun.Burası senin de evin istediğin zaman gelip burada kalabilirsin" dedim ve sarıldım.O sırada fırından gelen ses ile ayaklandım.Fırından brownileri çıkartıp masanın üzerine koydum ve soğumasını bekledim.15 dakika sonra brownileri dilimleyip tabağa koydum.Yanına da içecek doldurduktan sonra tekrardan odaya geçtim.
Yeonjun getirdiğim brownilerden birisini hızlıca alarak ısırdı."Hmm Felixx,hala eskisi kadar güzel yapıyorsun" dedi ve yemeye devam etti.Gece geç saatlere kadar oturduk.Saat gece 3 gibi Yeonjun uyuklamaya başladı.
Yukarı kata çıkıp Yeonjun'un yatağını ayarladım ve aşağı inip Yeonjun'u uyandırmaya çalıştım.
"Yeon hadi kalk" diyerek dürtmeye başladım ama bir türlü uyanmıyordu.En sonunda sırtıma alıp yukarı çıkarmaya başladım.Merdivenlerin yarısında durup nefeslendim.Çok geçmeden tekrardan merdivenleri tekrar çıkmaya devam ettim.Yeonjun'u yatağına yerleştirdikten sonra kendi odama geçtim.Kıyafetlerimi değiştirip yatağımı hazırladım.Yatağımın içine girip telefonumu elime aldım ve mesaj kısmına girdim.
Felix
Jinnie uyudun mu?Hyunjin
Felix?
hayır uyumadım bir şey mi oldu?Felix
Hayır Jinnie
sadece uyumadan once yazmak istedim endiselenmene gerek yokHyunjin
Felix eger musaitsen goruntulu arayabilir miyimFelix
Tabii Jinnie bir dakika bekle lutfenHızlıca ayağa kalktım.İlk olarak kapıyı kilitledim daha sonra ise aynanın karşısında saçlarımı düzeltip tekrardan yatağıma geçtim.
Telefonu yan tarafımdaki komidinin üzerindeki abajura sabitleyip uzandım ve Hyunjin'i görüntülü aradım.
O da yatağında uzanmıştı.Gözleri hafif kızarmış,şaçları dağılmıştı.Sadece gülümsedim.
"Uyuyabilirsin ama telefon açık kalsın olur mu?" dedi Hyunjin.
"Tamam,iyi geceler Jinnie.Seni seviyorum" dedim ve tekrardan gülümsedim.
Yumuşak yastığa başımı koyup gözlerimi kapattım...
FICDE DUSMAN YAPTIGIM TAEYONG VE FELIX IKILISINE BAKIN CABUK
CHANGBIN VE YEONJUNUN VIDEOSUNU GÖRDÜNÜZ MUUU
WOOYOUNGUM EKSIKKK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My angel | Hyunlix
FanfictionÇilleri yüzünden Hyunjin tarafindan zorbalığa uğrayan Felix,Bir süre sonra Hyunjin'in dikkatini çekmeye başlar.