-28(M)

12.2K 979 1K
                                    

Smut var.Ayrıca satır arası yorumlara "Utandım" vb cümleler yazmayın.

Hyunjin altında yatan,sevgilisinin t-shirt'ünün eteklerinden tuttu ve yukarıya doğru kaldırdı.Felix çıkarmasına yardım ettikten sonra tekardan aynı pozisyona geldiler.Hyunjin,Felix'in eşofmanının iplerini açıp çıkarttığında,eşofmanı yere firlattı.

Felix'in boynuna doğru eğildi.Boynunu hem emiyor hem de ısırıyordu.Felix ise zevk aldığını belirtir şekilde inliyordu.Felix her inlediğinde Hyunjin dahada sert öpüyordu.

Hyunjin dudaklarını,Felix'in köprücük kemiğine getirdi.Dişlerinin arasına aldığı köprücük kemiğini ısırmaya başladı.

"Ahh! Hyunjin-ahh" diye inlemelerinden ardından Hyunjin daha fazla dayanamadı.

Hyunjin,Felix'in vücudundan ayrılıp kendi üzerindekileri çıkardı.Hyunjin hiç beklemeden boxerını da çıkartmıştı.Felix karşılaştığı görüntü karşısında epey şaşırmıştı.Hyunjin gerçekten zor durumdaydı.Hyunjin dönüp ellerini Felix'in boxerına attı.Hyunjin,Felix'in boxerınıda çıkarttıktan sonra Felix'e ağzını açmasını söyledi.

Felix,Hyunjin'in dediğini yapmıştı.Hyunjin iki parmağını Felix'in ağzına sokmuştu.Felix dairesel şekilde Hyunjin'in parmaklarını yalıyordu.

Hyunjin,ıslak parmaklarını Felix'in deliğinin üzerine konumlandırdı.Felix'e dönüp "Bebeğim sakin ol,bir süre sonra alışıcaksın zaten" dedi ve göz kırptı.

Felix derin bir nefes aldı.Hyunjin ise daha fazla beklemeden parmaklarını Felix'in içine doğru itti.Felix hissettiği acıyla odaya yüksek bir inleme bıraktı.Hyunjin,Felix'in içindeki parmaklarını makas şeklinde hareket ettirmeye başladı.Felix alışmış gibi gözüküyordu.Acıyla çıkan sesleri artık zevkle çıkıyordu.

Hyunjin,Felix'i hazırladıktan sonra parmaklarını Felix'in içinden çıkarttı.Yatağın yan tarafındaki komodinin çekmecesini açtı ve içinden bir kutu çıkardı.Hyunjin hızlıca kutunun içinden çıkan paketi açtı.Hyunjin korunduktan sonra Felix'e baktı.

Felix hem heyecanlı hem de korku doluydu.Daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştı.Doğal olarak korkuyordu.

Hyunjin,Felix'i sakinleştirmek için dudaklarına yöneldi.Dudaklarını öpmeye başladı.Felix kendini hazır hissettiğini belirttiğinde,Hyunjin penisini,Felix'in deliğinin üzerine konumlandırdı.Hyunjin de nefeslendikten sonra kendini Felix'in içine doğru itti.

Felix hissettiği ağrı ile göz yaşı dökmüştü.Hyunjin içinde yaptığı gel-git hareketler ile Felix'in alışmasını bekliyordu.Felix artık acıdan değil zevkten inliyordu.Resmen zevkten dört köşe olmuştu.

Hyunjin,Felix'i kaldırdı.Felix'in yerine kendisi yattı.Felix'i üzerine oturttuktam sonra istediğini yapmasına izin verdi.Felix içindeki alet ile Hyunjin'in üzerine uzanmaya çalıştı ama ağrısı yüzünden bunu yapamadı.Felix,Hyunjin'in beklediği hareketi yaptı.İçindeki alet ile Hyunjin'in kucağında zıplamaya başladı Felix.Oda da onların vücut sesleri ve inlemeleri yayılıyordu.En sonunda ikiside boşalmıştı.Felix neredeyse bayılacaktı.

Hyunjin bir tur yapmak istesede Felix çok yorulmuştu.Hyunjin,Felix'i daha çok yormamak için onu banyo yaptırmıştı.

Onu güzelce temizlemişti.Daha sonra çarşafları değiştirmişti.Felix,Hyunjin'in verdiği ona büyük gelen kıyafetleri giydikten sonra Hyunjin'in yanına geri gelmişti.Hyunjin,Felix yatağa geçtikten sonra yanına uzandı.Felix göğsüne başını yasladı.Artık gözlerini açık tutamıyordu.Kendisini sevgilisinin kollarında huzurlu bir uykuya bıraktı.

alin sevistiler.İlk defa yazıyorum kotu olmus olabilir

boyle bir uygulama varmis ilgilenenler icin soyle bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

boyle bir uygulama varmis ilgilenenler icin soyle bırakıyorum

oy vermeyi unutmayın☆

My angel | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin