Unfinished Love-22

9.6K 952 738
                                    

Yazardan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazardan

Gün içinde Hyunjin ve Felix temas bile kurmadılar.Hyunjin aldatılmış,Felix kırılmış hissediyordu.

Felix olayın ne olduğunu bilmiyordu.Hyunjin'in neden onunla konuşmadığını merak ediyordu.

Hyunjin,gördüklerine inanmak istemiyordu ama her şey tüm çıplaklığıyla önündeydi.

O gün ikiside evine kırgın bir şekilde döndü.

Felix-Hyunjin

Felix
hyunjin bir sorun mu var

gun boyu benle konusmadin

yanlis bir hareket mi yaptim

ozur dilerim

ne yaptim bilmiyorum ama ozur dilerim
seen

görüldü mu

hyunjin?

neden boyle davranıyorsun

gercekten üzülüyorum

hyunjin anlat nolur

gerçekten bir sey yapmadım

sorun ne

Hyunjin
gerçekten yaptın mı felix?

Felix
neyi yaptim mi

hyunjin cevap ver

anlamıyorum

hyunjin

bak bir yanlis anlasilma var sanırım lutfen anlat
seen

Ne Hyunjin,ne de Felix.İkisi de bu durumu kabullenmek istemiyordu.Felix o gün neredeyse çıldırmıştı.Gün boyu zaten konuşmamışlardı.

Ani bir kararla Hyunjin'in evine gitmeye karar verdi Felix.Arkadaşlarından adresi almıştı.Gecenin karanlığında,hiç kimseyi önemsemeden koşuyordu Felix.

Belki de bu eve hem ilk hem de son gelişi olabilirdi.Felix ona bakan kişilere unursamadan koşuyordu.

Ulaşmak istediği yeri görünce daha da hızlandı.Sanki dahası varmış gibi daha da hızlı koştu.Hedefine ulaştığında hızlıca zile bastı.Elini hiç kaldırmadan zile basıyordu Felix.

Ardından kapı açıldı.Felix amacına ulaşmıştı.Ancak karşında saçları birbirine karışmış,gözleri kızarmış sevgilisini bu durumda görmeyi beklemiyordu.

"Niye geldin" diye soğuk bir sesle konuştu Hyunjin.

Felix'i o gecenin soğuğunda eve almak yerine gelme sebebini sorguluyordu.

"Neden mi geldim? Tanrı aşkına Hyunjin,bana bugünden beri neden böyle davranıyorsun" diye karşılık verdi Felix.

Ikisinin de kalbi paramparçaydı.Birbirlerine sıkıca sarılmak istiyorlardı ama aralarında koca bir duvar vardı.

O duvarı kendi elleriyle,kendileri örmüştü.Sorup sorgulamadan,nedenini bilmeden örmüşlerdi duvarı.

Hyunjin saatlerdir elinde tuttuğu fotoğrafları fırlatırcasına Felix'e vermişti.

Felix'in hem vücudu hem de kalbi incinmişti.Tüm hayatı boyunca akıl almaz zorluklar yaşamıştı.Bunlardan birisi ise Hyunjin olmuştu.Ama Hyunjin kendi açtığı yaraları kendisi kapatmıştı.Ona tüm yaralarını unutturmuştu.Hyunjin,Felix'e ev olmuştu.Fakat içindeyken o evi ateşe verdiler.

Felix ellerinden düşen fotoğraflara eğilip baktı.Sokak lambasının vurduğu ışıkla fotoğrafları eline aldı.Fotoğrafları görür görmez adeta kaskatı kesildi Felix.

Nefes alış-verişleri düzensizleşti.Gözleri karardı.Elleri titremeye başladı.

Hyunjin,Felix'in durumunu görünce endişelenmişti ama her şey bu kadar çabuk bitemezdi.Hiçbir şey yaşanmamış gibi gidip yanına koşamazdı.

Felix titreyen elleriyle fotoğrafları eline aldı ve ayağa kalktı.Tek tek baktıktan sonra dolu gözleriyle Hyunjin'e baktı.

"Hyunjin yemin ederim ki böyle bir şey yok.Shop bunlar gerçekten" dedi ve hıçkırarak ağlamaya başladı.

Fotoğrafların içinde ne olduğunu hepiniz merak ediyorsunuz değil mi?

O fotoğraflar Haruto ve Felix ayrıldıktan sonra Haruto'nun yaptığı şeylerden biriydi.Felix'i erkeklerin altına girmiş gibi göstermiş ve fotoğrafları yaymıştı.Şimdi ise kendi elindeydi.

Hyunjin'in yanına ilerledi "Hyunjin bunlara inanmadın de mi sevgilim"

"Keşke en baştan böyle birisi olduğunu söyleseydin" dedi Hyunjin ve içeriye geçip arkasına bile bakmadan kapıyı kapattı.

Felix kapının dibine çöküp ağlamaya başladı.Aynı poziyonda ve aynı durumda olan Hyunjinden habersiz.

Fic angst degil

Fic angst degil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My angel | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin