3

202 19 3
                                    

Jennie ve lisa papatya tarlasında yaklaşık üç saat boyunca takılmışlardı ve sonda ikiside yarın buluşmak için anlaşıp saraylarına dönmüşlerdi.

Jennie saraya vardığında içinde ufak bir heyecan belirmişti ilk defa bir arkadaşı olmuştu ve bunun için çok mutluydu.

Kafasındaki papatyadan olan tacı alıp yatağının kenarına astı ve uyumaya çalıştı.

____________________

Lisa'da kendi sarayına varmıştı çok mutluydu yeni tanıştığı bu kız ona hiç tatmadığı duyguları yaşatmıştı bu kadar şaşırma nedeni ise sadece 1 kere görüşmeleriydi.

Lisa üstünü değiştirip yatağa uzandı, uykuya dalana kada jennie'yi düşünmüştü.

Sabaha kadar aklında sürekli"jennie jennie jennie jennie" sürekli jennie'yi düşündü ve sonunda uykuya daldı.

___________________________

Jennie sabah kalktığında eskisi gibi huysuzlanmadan yataktan kalktı lisa'nın jennie üzerinde büyük bir etki bıraktığı söylenilebilirdi.

Sadece bir kere görüşmelerine rağmen jennie lisa'nın yanında çok mutluydu.

Saat öğlen 12.07'yi buldu ve jennie üstünü değiştirip saraydan kimseye görünmeden çıktı ama kendisi kimseye görünmediğini sanıyordu kardeşi tae onu görmüştü ve çok şaşırmıştı ablası dışarı çıkıyordu ve tae bu duruma hiç alışık değildi.

Tae ve jennie çok iyi anlaşırdı jennie ailesinde sadece tae'yi seviyordu tae'de aynı şekildeydi.

______________________

Jennie papatya tarlasına gelmişti geldiği gibi lisa'yı da görmüştü papatya topluyordu.

Jennie hemen lisa'nın yanına gitti ve omuzuna dokundu.

Lisa arkasını dönünce jennie'yi gördüğüne çok sevinmişti. Beraber yine geçen oturdukları yere geçip oturdular.

J"biliyor musun seninleyken çok mutlu oluyorum."

L"bende ama şuna şaşırıyorum"

J"neye"

L"sadece bir kere görüştük ve buna rağmen seninleyken çok huzurluyum"

J"bende biliyor musun"

Bu konuşmadan sonra ikiside kıkırdayıp papatya'ların üstüne uzanmışlardı. Lisa bir anda jennie'ye dönüp ona bir teklif sundu.

L"jennie bizim sarayımıza gelmeye ne dersin?"

J"bilmem"

L"lütfenn"

J"peki gelirim hadi gidelim"

Lisa jennie'nin kabul etmesine çok sevinmişti.  lisa'nın sarayına doğru yürümeye başlamışlardı.

J"daha ne kadar var?"

L"az kaldı"

10 dakika daha yürüdükten sonra lisa'nın sarayına varmışlardı. Herkes lisa geçerken önünde eğiliyordu.

Jennie şaşırmıştı çünkü kendi sarayında kimse o geçerken eğilmiyordu ama kardeşleri geçerken eğiliyordu buda annesi yüzündendi.

L"hadi gel odama çıkalım"

J"tamamm"

Saraydaki herkes lisa ve jennie'ye şaşkınlıkla bakıyordu jennie neden baktıklarını biliyordu çünkü o karşı kraliyetin prensesiydi.

Jennie yürürken etrafı süzmeyide unutmuyordu. Lisa'nın odası en üst kattaydı.

Lisa'nın odasına en sonunda varmışlardı.

L"içeri gelsene jennie"

Jennie lisa'nın odasına girmişti ve gördüklerine çok şaşırmıştı odanın duvarlarında papatya'lar asılı çok güzel bir odaydı.

L"beğendin mi?"

J"fazladıyla"

İkiside gülmüştü. Jennie lisa'nın yatağına oturmuş lisa'yı bekliyordu lisa babasıyla konuşmaya gitmişti.

|Lisanın babasıyla konuşması|

L"baba merak etme sadece arkadaşım"

"Karşı kraliyetin prensesi?"

L"baba sana herşeyi açıklayacağım ama şuan değil"

"Peki aslında sorun olucağını sanmıyorum duyduğuma göre ailesi getirdiğin kızı sevmiyor"

L"evet"
____________________

Lisa babasıyla konuştuktan sonra odasına geri gelmişti. Jennie o sırada pencereden dışarı bakıyordu. Lisa şaşkındı jennie pencereden bakarken bile nasıl bu kadar güzel?

Jennie'nin yanına gitti omzuna kolunu attı lisa.

L"manzarası güzel mi bari?"

Jennie onaylar anlamda başını salladı.
Lisaya dönüp lisa'nın suratını tekrar süzdü. Lisa jennie'nin nasıl bu kadar güzel olduğunu sorgulamaya devam ediyordu.

L"neden öyle bakıyorsun"

J"nasıl bakıyormuşum?"

L"çok güzel"

______________________________________

Oaoaoaoaoaoao ne guzel yerde kestim bolumu ama guzel olmusmu bilum yine icime sinmdei✌🏻 ama neysee bu arada yazdigim 3. Jenlisa fici galiba ama diger ikisini sildim cunku konusu falan hic sevememistim zaten

karşı kraliyet[✓JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin