Jennie hala lisa'ya soran gözlerle bakıyordu lisa ise kimseye görünmeden yürümeye çalışıyordu.
Jennie lisa'nın ne yapmaya çalıştığını sonunda anlamıştı.
J"lisa ben buradan uzakta kalabileceğimiz bir yer biliyorum"
L"neresiymiş"
J"kraliyetin dışında yaşayan bir arkadaşım var kısa bir süre onda kalabiliriz"
L"tamam hadi gidelim yolu tarif et"
Lisa atına bindiğinde arkasına gelmesi için jennie'ye bakmıştı. Jennie lisa'nın arkasına binmişti.
İtiraf etmeliydiki ilk defa ata biniyordu. Bu yüzden lisa'nın beline sıkı bir şekilde tutunuyordu.
Jennie yolu tarif ederken tae ne kadar endişelenir onu hesaplıyordu tae'nin odasına bir not bırakmıştı endişelenmemesi için.
Lisa ve jennie yaklaşık 30 dakikadır yoldaydılar. Çok yorulmuşlardı hem kendileri hemde at dinlensin diye kenarda durmaya karar verdiler.
X"kimleri görüyorum burda vayy iki prenses dağın başında oturuyorlar."
X"hangi rüzgar attı sizi buraya, haa doğru ya siz konuşamıyordunuz unutmuşum."
Lisa yanlarına gelen bu adamın iyi niyetli olmadığını anlamıştı tam beline sakladığı tüfeği alacakken jennie ondan hızlı davranıp lisa'nın belindeki tüfeği aldı.
Adama öyle bir öfkeyle bakıyordu ki adam geri bir şekilde yürümeye başlamıştı ama yürümesi pek uzun sürmemişti.
Jennie adamı ayağından vurmuştu. Adam yerde acı içinde kıvranırken jennie'nin tek bir mimiği oynamıyordu.
Jennie adamın üstünü ararken lisa jennie'ye şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Jennie adamın üzerinden bir adet silah, cep çakısı ve kibrit bulmuştu.
Jennie üstündeki kıyafetleri değiştirecekti böylece etrafta asker gibi görünen bir kız olmayacaktı.
Jennie adamın kıfetlerini giyip lisa'ya döndü.
J"lisa sende şu asker üniformasını giy dikkat çekmeyelim"
Lisa hemen üstünü değiştirmeye başlamıştı. Jennie ve lisa üstlerini değiştirdikten sonra ata binip oradan uzaklaşmışlardı.
Lisa hala jennie'ye inanamıyordu. Jennie bir adamı tüfekle vurmuştu ve bunu yaparken mimik oynamamıştı.
Jennie gerektiğinde duygularını yok edip sadece beyni ile hareket eden bir kızdı.
Ve az önce öyle yapmıştı.
Jennie ve lisa otuz dakika yol gittikten sonra sonunda jennie'nin arkadaşının evine varmışlardı.
Jennie'nin nasıl arkadaşı vardı? Jennie kendini saraya kapattıktan sonra sadece bir kez dışarı çıkmıştı babası ona silah dersi veriyordu çünkü jennie'yi bir asker gibi yetiştirmişlerdi.
İşte o gün jennie beomgyu ile tanışmıştı o günden beri arkadaşlardı.
-
Jennie kapıyı 4 kez bir ritimle çalmıştı bu beomgyu ile aralarındaki bir kapı çalma taktiğiydi.
Beomgyu jennie'nin geldiğini hemen anlamıştı ve kapıya koşmuştu.
Beomgyu kapıyı açtığında karşısında hem jennie hemde tanımadığı bir kız vardı. Neden?
B"jennie hoşgeldin!"
J"hoşbuldum beomgyu içeri geçip öyle konuşalım lütfen"
B"tabii tabii gelin"
Jennie ve lisa beomgyu'nun evine girdiklerinde lisa şaşırmıştı çünkü beomgyu'nun evinin duvarlarında boyut boyut tüfekler ve baltalar vardı.
Jennie beomgyu'nun evini ezbere bildiği için salondaki koltuğa oturup beomgyu'nun gelmesini bekledi.
Lisa ve beomgyu da gelince jennie olan biten ne olduysa herşeyi beomgyu'ya anlatmıştı.
-
B"bir şey soracağım yani sen ve yanındaki kız sevgili misiniz?"L"şu kız dediğin manobal kraliyetinin en küçük prensesi"
B"pardon bilmiyordum ee sevgili misiniz?"
J"orası biraz karışık aslında"
____________________*_________________
Ebeeett bu bolumde olay yok gordugunuz gibii ama obur bolumde olay olcak bu bolumu pek begenemedim ben sizce nasi olmus aoaoaoa🦍🐴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karşı kraliyet[✓Jenlisa
FanficKraliyetin en büyük kızı olan jennie'nin sessiz çığlıklarını ancak karşı kraliyetin masum işitme engelli kızı lalisa duyabilirdi çünkü aşk engel tanımazdı