final

167 14 8
                                    

Bu arada tikandigim icin finalde yapicagim sahneleri hemen final yapip bitirmek istiyorum arada buyuk bi zaman olucak ficde bu arada 4 yil kadar sanurim bilmiyroum

---------

Jennie ve lisa'nın sevgili olmasından yaklaşık 4 yıl geçmişti lisa ve jennie de iyileşmişti ama bu uzun sürmüştü lisa ve jennie hala ailelerinden gizli bir şekilde görüşüyorlardı.

Jennie riskli olmasına rağmen papatya tarlasına gitmişti tekrar lisa ile anlaşmışlardı gece saat üçte buluşacaklardı.

Jennie papatya tarlasına gittiğinde lisa'nın onu beklediğini gördü.

J"çok beklettim mi sevgilim?"

L"3 yıl geçmesine rağmen hala konuşabilmene şaşırıyorum."

Jennie'nin ağzına ufak bir gülümseme yerleşmişti.

Jennie lisa'nın yanına oturup omzuna başını koymuştu.

L"seni asla bırakmayacağım nerde olursan ol."

J"bende seni asla bırakmayacağım"

L"nereye gidersen git nerde olursan ol yanında olacağım"

J"sonsuzluğa kavuşursam bile gelir miydin?"

L"gelirdim sevgilim sen yanımda ol yeter"

J"bu kadar mı çok seviyorsun beni"

L"daha fazla"

Jennie kalkıp lisayı öpmüştü ve tekrar dizine uzanmıştı.

________________

Jennie'nin annesini uykusu gelmemişti ve sarayda gezmeye başlamıştı. Birden jennie'nin saraydan çıktığını gördü.

Jennie'yi takip etmeye karar verdi. Eğer tekrar manobal kralyeti'nin prensesi ile buluşur ise sonu gerçekten kötü olacaktı.

Jennie takip edildiğinden habersiz bir şekilde papatya tarlasına gitmişti...

Jennie'nin annesi onu uzaktan gözetliyordu ve yanında tahmin ettiği gibi prenses manobal vardı bir şeyler konuşuyorlardı  duymak için yavaş ve  gizlice yaklaştı. Duyduğu  şeyler karşısında bedeninin tamamını öfke ele geçirmişti sanki.
-
J"seni seviyorum sevgilim"

-

L"seni asla bırakmayacağım nerde olursan ol"

J"bende seni asla bırakmayacağım"

-

J"sonsuzluğa kavuşursam bile gelir miydin?""

L"gelirim"

-

Jennie'nin annesi sadece bir kaç kelime duymuştu.

"Sevgilim"

"Sonsuzluğa kavuşursam bile yanıma gelir miydin?"

"Gelirim"

İkisi çıkıyor muydu bu gizlice onları dinleyen kadını kızına karşı acımasız olmaya ikna etmiş ti bile. Kadın hızlı bir şekilde saraya ilerlemeye başlamıştı.

----

J"artık saraya dönelim lisa"

L"tamam"

Jennie saraya hızlı bir şekilde ilerliyordu.

-
Jennie saraya adımını attığı an annesini karşısında dikilirken görmüştü. Tüm vücudunu korku ve stres kaplamıştı.

J"anne?"

karşı kraliyet[✓JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin