14

125 12 7
                                    

Beomgyu lisa ve jennie'yi gizli sığnağına bıraktıktan sonra kendi evine dönmüştü lisa ve jennie'nin yanına yeterli olacak kadar ekipman bırakmıştı.

Endişeliydi çünkü jennie ve lisa'yı bulurlarsa hiç iyi olmazdı.

Beomgyu meydana gitmek zorundaydı orada neler döndüğünü merak ediyordu ve durumun ağırlığına göre önlem alacaktı.

Beomgyu atına binip meydana doğru gitmeye başladı.

Bir saat yol ilerlemişti ve sonunda varmıştı meydana.

Beomgyu meydana girdiğinde etrafta koşuşturan insanlar ve askerler görmüştü buda neydi?

Etrafına bakınmaya devam ederken binaların nerdeyse hepsine asılmış ilanları gördü ilanlarda lisa ve jennie'nin fotoğrafı vardı ve üstünde ise şöyle yazıyordu.

  "Prenses lisa ve jennie'yi bulup getirene 100.000 altın verilecektir!"

Beomgyu okuduğu şeyle birlikte durumun ciddiyetini anlamıştı. 100.000 altın da fena değildi aslında.

Beomgyu aklımdaki düşünceleri çıkarmaya çalışıyordu.

Beomgyu atına binip meydandan ayrıldı geri eve dönüyordu hızlıca atı ile giderken ormanda dolaşan askerleri gördü.

X"HEEY NEREYE KAÇIYORSUN!"

Beomgyu askerlerin ona bağırması ile yanlarına ilerlemeye başladı.

B"buyrun?"

Askerler beomgyu'nun meydandaki binalarda asılı olan ilanı gösterip"onları gördün mü?" Diye sormuşlardı.

Beomgyu haliyle görmedim diyerek oradan uzaklaşmıştı askerler beomgyu'nun şüpheli gibi davranmasını garipsemişti.

Bu yüzden askerlerden birkaç tanesi beomgyu'yu takip etmeye başlamışlardı.

Beomgyu eve vardığında askerler evin etrafını sarmış ve gece olmasını bekliyorlardı.

Gece olunca eve girip arama yapacaklardı.

---

Askerler beomgyu'nun evine girmeye hazırlanıyorlardı içeride ne olduğunu bilmiyorlardı sonuçta.

Kapıyı kolaylıkla açmışlardı nedeni ise tahta kapının eski olmasıydı.

Askerler sessiz bir şekilde etrafı arıyorlardı. Her yere bakmışlardı ama evin 6 metre ötesindeki kulübenin altındaki yere bakmamışlardı.

Askerler geri dönüyorlardı.

Beomgyu askerlerin onun evine girdiğini biliyordu geceye kadar önlemlerini almıştı silahlarını kaldırmış şüpheli görecekleri şeyleri kaldırmıştı.

Ve bu yüzden askerler eli boş bir şekilde geri dönmüşlerdi.

Beomgyu eğer 100.000 altını olsa neler yapabileceğini düşünüyordu. Tabii ki jennie ve lisa'yı alıp onlara götürmeyecekti çünkü jennie beomgyu'nun en yakın arkadaşıydı.

Beomgyu düşüncelere dalmışken uyuya kalmıştı.

---

Jennie ve lisa kulübenin altıda oturuyorken lisa jennie'yi dürtükledi.

L"jennie acaba şuan dışarıda neler oluyor"

J"hiçbir fikrim yok lisa"

Lisa jennie'nin konuşabildiğini biliyordu ama saklıyordu herşeyin zamanı var nasıl olsa değil mi?

______________________________________

Eveeet bokum gibi bir bolumle daha geldim oaoaoaooaoaoa sinav haftası ya ufufududu matematik bana agir giricek sanurim

karşı kraliyet[✓JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin