13

95 13 2
                                    

Lisa jennie ve beomgyu konuşurken onları izlemişti. Peki neden kalbi sızlıyordu?

Lisa hızlıca geri jennie ile kaldığı odaya çıkmıştı göz yaşlarını tutamıyordu aslında biraz mutluluk göz yaşıydı birazda üzüldüğü için.

_________

Tae jennie'yi ziyarete gidiyordu birkaç gündür ama artık gitmeyi bırakmalıydı yoksa etrafındakiler şüphelenmeye başlayacaklardı.

Tae herkese jennie'nin duygusal çöküşte olduğunu ve bu yüzden odasından çıkmadığını söylemişti ne kadar inandıklarını bilmiyordu.

                                -

Jennie sözde odasındaydı annesi herkesi şaşırtıcak bir hareket yapmıştı jennie'yi merak etmişti.

Jennie'nin annesi jennie'nin odasına doğru ilerliyordu. Tae onu engellemeye çalışsa da başarılı olamamıştı.

Jennie'nin annesi kapıyı tıklatıp içeri girmişti ama jennie odasında değildi.

-"Jennie nerede!"

T"hava almaya çıkmıştır"

-"2 yıldır saraydan çıkmayan kız şimdi mi çıkacak!"

T"akşama kadar bekliyelim gelmezse ararsınız onu"

Jennie'nin annesi sinirli bir şekilde odadan çıkmış kendi odasına gidiyordu.

Bütün saray ayağa kalkmıştı jennie onlar için bu kadar değerli miydi gerçekten yoksa jennie'de bir şey mi vardı kendisinin bile bilmediği?

Karşı kraliyete de haber gitmiş olacak ki onlarda lisa'yı arıyorlardı ikisi birden kaybolmuştu.

Tae telaşla beomgyu'nun evine doğru gidiyordu kimsenin onu takip etmediğinden emin olduktan sonra atına bindi ve son hızla atı beomgyu'nun evine doğru sürmeye başladı.

Tae yaklaşık bir saat sonra beomgyu'nun evine varmıştı. Kapıyı öyle hızla çalıyordu ki beomgyu onu asker sanmıştı.

Beomgyu kapıyı açtığında tae'yi görünce rahatlamış gibi görünüyordu ama tae çok telaşlı görünüyordu.

T"beomgyu hemen buradan daha uzak bir yere gitmeniz lazım!"

B"neler oluyo tae"

T"kraliyet heryerde lisa ve jennie'yi arıyor!"

B"bir dakika ne!"

T"jennie nerede!"

B"üst katta"

Tae hızlıca merdivenlerden çıkmıştı. Vardığında ise jennie uyuyordu lisa ise onu izliyordu.

T"lisa çabuk jennie'yi uyandır!"

L"neler oluyor"

T"kraliyet heryerde sizi arıyor"

L"Ne!"

T"buradan daha uzak bir yere gitmeniz lazım lisa!"

Tae jennie'yi sarsarak uyandırmıştı olanları jennie'ye de anlatınca herkes paniklemişti.

Nereye gideceklerdi? Beomgyu tae'ye seslendi.

B"Beni takip edin nereye gideceğimizi biliyorum!"

T"neresi?"

B"Sadece beni takip edin!"

T"beomgyu şu siktiğim yer neresi?!"

B"benim yer altında bir sığnağım var bir şey olursa diye inşaat etmiştim"

T"tamam hadi gidelim"

Tae jennie ve lisa'yı da aldıktan sonra beomgyu'nun peşinde yürüyordu. Atları almayacaklardı çünkü gidecekleri yere at sokamazlardı.

Evden ayrılmadan önce alabilecekleri kadar silah almışlardı yanlarına ne olur ne olmaz.

______________________________________

Eveeeeet bokum gibi bir bolumle geri dondum ölmedim daha malesef keske ölsem ama nerdee neyse bu bolumu sadece bolum olsun diye attim bu yuzden kotu oldu ya🦍

karşı kraliyet[✓JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin