9

133 17 16
                                    

Jennie'nin annesinin baş askeri herşeyi görmüştü jennie odasından tılsımla birlikte çıktığında şüphelenmiş ve jennie'yi takip etmişti.

Ve tahmin ettiği gibi jennie karşı kraliyetin prensesi ile buluşup tılsımı onun boynuna takmıştı.

Üstüne birde jennie lisa'yı öperkende onları izlemişti.

(Baş askerin adi soobin olsun)

Soobin gördüklerini jennie'nin annesine anlatmak için olduğu papatya tarlasından uzaklaşıp saraya doğru koşuyordu.

Soobin yaklaşık on beş dakika boyunca koşmuştu nefesi tükendiğinde ise dinlenmek için durmuş nefesini düzenledikten sonra koşmaya devam etmişti.

Yaklaşık on dakika daha koştuktan sonra saraya varmıştı. Üstüne birde merdiven mi çıkacatı?

Soobin uflaya puflaya merdivenlerden çıkarken ne ara vardığını anlamadığı kraliçenin odasının kapısını tıklattı.

İçeriden"gel" sesini duyunca paldır küldür içeri girdi ve kraliçeye şok olmuş bir şekilde bakıyordu.

Kraliçe soobine soran gözlerle bakarken soobin sonunda konuşmayı başarmıştı.

S"k-kraliçem"

"Ne oldu soobin?"

S"jennie"

"Ne olmuş jennie'ye anlatsana?"

S"bugün onu odasından tılsımla çıkarken gördüm ve onu takip ettim karşı kraliyetin prensesi lalisa manobal ile buluşup tılsımı onun boynuna taktı sonra onu öptü efendim"

"BİR DAKİKA NE!?"

"JENNİE BİR KIZLA MI ÖPÜŞTÜ!"

"SENDE BUNU UZAKTAN İZLEDİN?"

"JENNİE TILSIMI KARŞI KRALİYETİN PRENSESİNİN BOYNUNA TAKTI VE ONU ÖPTÜ MÜ!?"

S"evet efendim"

Bir anda jennie'nin annesi soobin'nin yakasına yapışıp bağırmaya başlamıştı.

"SEN BUNU NASIL UZAKTAN İZLERSİN TILSIMI O KIZA VERMESİNİ GEÇTİM BİR KIZI ÖPMESİNE NASIL İZİN VERDİN SOOBİN!"

S"Efendim"

"EFENDİM NE SOOBİN NE!"

"DERHAL BANA JENNİE'Yİ BUL DERHAL!"

S"tabii efendim"

_____

Soobin telaşla kraliçenin odasından çıkıp jennie'yi aramaya başlamıştı.

Jennie'yi bir türlü bulamayınca papatya tarlasına gitmeye karar verdi tekrar.

Soobin olabildiğince hızlı koşuyordu hatta koşarken iki üç kişiye bile çarpmıştı.

Soobin sonunda tarlaya varınca lisa ve jennie'yi orada oturuken bulmuştu.

Hızlı bir şekilde yanlarına gitti ve konuşmaya başladı.

Jennie ve soobin yakınlardı arkadaş olarak ama yinede soobin jennie'yi ispiyonlamıştı.

S"jennie annen"

J"ne olmuş anneme"

S"olan biten herşeyi biliyor"

J"NE!"

S"seni saraya çağırıyor gittiğinde soğuk kanlı davran tamammı"

J"peki"

Lisa jennie'ye bakarken jennie koştur koştur saraya gidiyordu aslında koşmuyordu sadece endişeliydi yavaş bir şekilde isteksizce saraya gidiyordu.

Babasından yiyeceği azarı annesinden yiyeceği tokatı düşünürken ne ara lanet saraya geldiğini anlayamamıştı.

Jennie istemsizce içindeki korkuyu kaldırıp teker teker merdivenlerden çıkıyordu.

Merdivenler bittiğinde annesinin kapısını çaldı jennie.

İçeriden"gel"komutu geldiğinde içeri girdi jennie'nin içeri girdiği an sert bir tokat yemesi bir olmuştu.

Jennie annesinden yediği sert tokat yüzünden afallamıştı. Annesi bağırıyordu ama jennie annesini takmıyordu.

Jennie'nin bu tavırları annesini daha çok sinirlendirmişti anlaşılan.

"JENNİE NEDEN HİÇBİR ŞEYİ UMURSAMIYORSUN!"

Jennie annesinin bu dediğine sinirlenmişti ne demek hiçbir şeyi takmıyordu yıllarca onun aşşağılamalarına katlanmıştı zaten ve annesinden hiçbir şeyi umursamıyorsun lafı gelmişti.

J"NE DEMEK HİÇBİR ŞEYİ UMURSAMIYORUM YA NEYDEN BAHSEDİYORSUN SEN YILLARCA BANA YAPTIĞINIZ İŞKENCELERE KATLANMAK ZORUNDA KALDIM BEN KENDİMİ 2 YIL SARAYDA KAPALI TUTTUM VE BİRİYLE TANIŞTIM BU KIZ SİZİN ASLA YAPAMAYACAĞINIZI YAPTI BANA İYİ GELDİ BİR KERE KENDİNİZİ DÜŞÜNMESENİZ ŞAŞARIM GERÇEKTEN SADECE KENDİNİZİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ BENİM NE HİSSETİĞİM SİZİN OLMAYAN SİKİNİZDE BİLE DEĞİL VE GELMİŞ DİYORSUN Kİ HİÇBİR ŞEYİ UMURSAMIYORSUN!"

Jennie konuşmuştu bir dakika jennie nasıl konuşmuştu.

Annesi şok olmuş bir şekilde jennie'ye bakarken jennie almayı unuttuğu nefesi derince aldı ve kapıyı arkasından çarparak annesinden uzaklaştı.

Jennie bile nasıl konuştuğunu anlayamamıştı kendisi bile şoktaydı sadece ağzını açıp annesine söylemek istediği şeyleri söylemek istemişti ve söylemişti.

Jennie kendine inanamıyordu nasıl konuşabilmişti?

Tekrardan koşarak papatya tarlasına geldiğinde lisa papatya tarlasında değildi neredeydi bu kız?

______________________________________

Yazcaklarim var daha ama onlari bu bolume yazarsam obur bolume final olurdu aq neyse idare edin azcik bu arada jennie'yi burda konuşturmadayfim ölürdüm heralde KWBRBFMFLEPEOEJFB🦍
Lisa nasil duycak onu planlicam simdi bayabyaya optum

karşı kraliyet[✓JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin