1

482 23 5
                                    

Şimdi kisa bir bilgilendirme jennie konuşma engelli ve lisa duyma engelli ve ficde lisa ve jennie arasindaki konuşmalar işaret dilinde gibi hayal edin okii

______________________________________

Japonya kraliyetinin iki rakip ailesi vardı ve bu iki rakip ailenin iki kızı vardı birisinin duyma engeli birisinin ise konuşma engeli vardı, manobal ailesi kızlarına çok önem verirdi nedeni ise duyma engeli olduğu içindi küçük prenseslerinin adı lisa'aydı.

Kim ailesinin en büyük prensesinin konuşma engeli vardı ve bu yüzden ailesi kızlarını arka plana atıyor ve önem vermiyorlardı kim ailesinin en büyük prensesinin adı jennie'iydi.

Jennie kendini hep eksik hissederdi konuşamadığı için ve ailesi ise sürekli bunu jennie'nin yüzüne vura vura belirtirdi jennie ailesinden nefret ediyordu özelliklede annesinden annesi yüzünden 2 senedir sarayın dışına çıkmıyordu.

Manobal ailesinde herşey mükemmeldi kızlarına önem verir onları korurlardı lisaya ayrı bir önem verirlerdi en küçük prensesleri onların sesini hiç duyamamıştı lisa duyma engeli olduğu için üzülmüyordu nedeni ise dünyadaki sesleri asla merak etmemesiydi.

Lisa her gün dışarı çıkar çicek toplardı çiçekleri inanılmaz bir derecede seviyordu özelliklede papatya'lara bayılıyordu topladığı papatya'ları kimseye vermezdi lisa içinde papatya olan herşeyi severdi.

_____________________________________

Nabeett bu ilk bolum oldugu icin baya kisa kestim 176 jelime falanfir galiba dudududu neysee optum sizi bude ufak bir bilgi bolumler cok uzun olmivak ama degisebilit bausbyab

karşı kraliyet[✓JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin