Jennie sabah uyandığında üstünde tanımlayamadığı bir yük varmış gibi hissediyordu.
Jennie yatakta yaklaşık 10 dakika hayatı sorguladıktan sonra sonunda ayılabilmişti. Uyandığı gibi yatağının kenarında asılı olan taca baktı.
Jennie taca bakınca içinde sanki kelebekler uçuşuyormuş gibi hissediyordu bu ilk defa tattığı bir duyguydu bu duyguya çok yabancıydı.
Jennie lisayı her düşündüğünde içinde uçuşan kelebek hissine anlam veremiyordu aynı şey lisa içinde geçerliydi tabii.
Jennie klasik günlük rutini olan sarayı turlama işine odaklanmıştı yine. Jennie nedensizce sarayı her sabah gezmeyi çok seviyordu.
__________________________
Lisa yine sıradan bir güne uyandığı için bunalmış hissediyordu daha doğrusu yine sıradan bir güne uyandığını sandığı için bunalmış hissediyordu.
Sonunda uyanabilmiş ve babasının yanına gitmişti.
L"günaydın baba"
"Sanada günaydın küçük prensesim"
L"baba birşey sorabilir miyim?"
"Sorabilirsin tabii ki de"
L"insanlar birinden hoşlandığını nasıl anlar?"
"Açık konuşayım bu soruya biraz hazırlıksız yakalandım"
L"yani cevabını bilmiyorsun"
"Biliyorum ama sana bu soruyu düşündüren kişi kim ha?"
L"boşver"
"Peki prenses hanım"
Dedikten sonra lisa kıkırdamıştı sonrasında ise arkasını dönüp odasına doğru yürümeye başladı.
Amacı ise yine üstünü değiştirip papatya tarlasına gitmekti.
_________________________
Jennie kahvaltısını yaptıktan sonra tae'nin odasına gitmişti. Kapıyı tıklattıktan sonra içeri girmişti.
Tae şaşırmıştı ablası pek onun odasına gelmezdi.
T"bir şey mi oldu abla?"
J"bir şey olmadı sadece gelesim geldi işte"
J"napıyorsun?"
T"hiçbir şey yapmıyorum aslında, birşey sorabilir miyim?"
J"sor"
T"seni son bir kaç gündür sarayın ötesindeki papatya tarlasında görüyorum ne yapıyorsun orada?"
J"papatyaların üstüne uzanmak beni rahatlatıyor tae"
T"peki"
Jennie konuşmadan sonra tae'nin odasından çıkıp kendi odasına gitmişti.
Üstünü değiştirip papatya tarlasına gidecekti çünkü lisayla bir tek orada buluşabiliyorlardı.
___________________________
Lisa üstünü değiştirip papatya tarlasına gitmişti. Jennie'yi bekliyordu.
Çok beklemeden jennie yanına gelmişti. Lisa jennie'yi görünce artık daha da heycanlanıyordu.
Jennie lisa'nın yanına vardığında kendini papatyaların üstüne atmıştı.
L"iyi misin durgun görünüyorsun?"
J"uykum vaar"
L"benimde çok uykum var"
J"yanıma gelsene ne diye ayakta duruyorsun"
L"geldim bir kac tane daha papatya alayım bekle"
J"neden ki?"
L"ilk tanıştığımızda sana bir taç yapmıştım hatırlıyor musun?"
J"evet hatırlıyorum"
L" o hala solmadı mı"
J"soldu"
L"sana yenisini yapacağım"
Lisa bir kaç tane daha papatya topladıktan sonra jennie'nin yanına oturdu.
Jennie onu izliyorken lisa bir anda kafasını yana çevirip kendisine hayranlıkla izleyen jennie'yi görüp utanmıştı.
İkiside göz göze geldiğinde gülmeden edememişlerdi ve büyük birer kahkaha atmışlardı ama jennie'nin kahkahaları sessizdi.
Jennie ve lisa çok yakınlardı birbirlerine karşı tanımlayamadıkları bir bağları vardı.
İlk tanıştıklarından sonra pek çok kez buluşmuşlardı ve birbirlerini çok iyi tanıyorlardı.
Lisa elindeki papatyalarla uğraşmayı bitirmişti sonunda.
Jennie'ye döndü, jennie hala onu izliyordu. Lisa elindeki tacı jennie'nin kafasına koydu ve saçını okşadı.
Lisa jennie'nin yanındayken jennie lisa'nın yanındayken huzurlu hissediyordu.
Jennie hiç tatmadığı duyguları lisa sayesinde tatmaya devam ediyordu.
____________________________________
Nabeett ay cok yorgunum bugun biliomisunuz ayayayya olcem kesin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karşı kraliyet[✓Jenlisa
FanfictionKraliyetin en büyük kızı olan jennie'nin sessiz çığlıklarını ancak karşı kraliyetin masum işitme engelli kızı lalisa duyabilirdi çünkü aşk engel tanımazdı