Tae odasına gittiğinde yatağının üstünde bir not vardı notta şöyle yazıyordu.
"tae ben jennie uzun bir süre saraya gelmeyeceğim endişelenmene gerek yok beomgyu'da kalacağım ziyarete gelirsin ama lütfen bunu annem olacak o kadına söyleme tae."
Tae kağıdı okuduktan hemen sonra jennie'nin odasına koşmuştu ve jennie gerçektende odasında değildi.
Tae koşarak saraydan çıktı ve atına bindi. Direkt olarak beomgyu'nun evine gidecekti.
Tae atını olabildiğince hızlı koşmasını sağlıyordu. Tae yaklaşık 1 saat boyunca yol ilerledikten sonra beomgyu'nun evine varmıştı.
Tae kapıyı çaldığında jennie tae'yi asker sanarak kapıyı elinde koca bir tüfekle açmıştı.
Jennie karşısında tae'yi görünce elindeki tüfeği hemen indirmiş ve tae'ye sarılmıştı.
J"neden geldin tae"
T"iyi olduğundan emin olmak için"
J"içeri gelmek ister misin?"
T"yok sadece kontrol etmeye geldim"
J"burada kaldığımı kimseye söyleme tae kimse öğrenmesin tamammı sana olan güvenimi boşa çıkarma"
T"tamam abla bana güven"
Tae tekrar ablasına sarılıp atına binmişti geri.
Tae hızlı bir şekilde saraya gidiyordu görünüşe göre jennie güvendeydi elinde bir tüfek vardı yanında ise hem beomgyu hemde lisa vardı.
Tae son hızla atla saraya dönerken birine çarpmıştı meydanda.
Tae yardım etmek için hemen attan inmiş ve çarptığı çocuğu yerden kaldırmıştı.
Bir dakika çarptığı kişi jungkook'tu tae şaşkın bir şekilde çocuğa bakarken jungkook konuşmaya başladı.
J"önüne baksana hayvan!"
T"yanlışlıkla oldu üzgünüm"
Jungkook kafasını kaldırdığında yaklaşık 3 aydır platonik olduğu çocuğu görmüştü tae canlı bir şekilde jungkook'un önünde duruyordu.
J"ha sorun değil üzgünüm fazla tepki gösterdim"
T"yanlız atla çarptım sana, iyi misin?"
J"iyiyim ama beraber yemek yersek daha iyi olurum"
Tae yanlış mı duymuştu yoksa hoşlandığı çocuk ona yemek mi teklif etmişti. İşine gelirdi açıkcası.
T"olabilir ne zaman?"
J"yarın öğle saatlerinde uygun mu?"
T"uygun tabii"
-
Tae saraya döndüğünde hala şok içerisindeydi jungkook ona yemek teklif etmişti rüya gibi değil mi?
-
Jennie tae'nin gelmesine çok şaşırmıştı gelmez sanıyordu.
Lisa duşa girmişti jennie bunu fırsat bilip beomgyu'ya konuşabildiğini söyleyecekti.
Jennie beomgyu'nun yanına gitti mutfağa.
J"beomgyu?"
B"jennie bir dakika sen konuşabiliyorsun ne!"
J"lisa öğrenirse ne yapacağım"
B"ne zamandan beri konuşabiliyorsun inanamıyorum!"
J"birkaç gün öncesinden beri."
B"nasıl yani"
J"bir olay yaşandı anlatmıştım ya sana işte o zaman annem beni azarlarken bir anda konuşmaya başladım bende nasıl olduğunu anlayamadım beomgyu"
B"hala şoktayım!"
J"ama lisa bunu öğrenirse üzülür diye ona bahsetmedim lisa'yı çok seviyorum beomgyu öğrenirse gerçekten üzülebilir"
B"bak jennie lisa da seni gerçekten seviyorsa konuşabildiğine çok sevinicektir inan bana"
J"hayal kırıklığına uğramasından korkuyorum beomgyu"
Jennie ve beomgyu konuşurken lisa kenardan onları izliyordu onları duyamasada jennie'nin konuşabildiğini anlamıştı.
Ne yani jennie onu bu süre boyunca kandırmışmıydı?
______________________________________
Bu bolumde de pek olay yok obur bolumlerde bolca olay yasanicak masi olmus bu bolum ben birazcik sevdim aslinda jenlisa ficine taekook da soktuk OWHEHFNFLKFJDBFNF neyse gorusmek uzwtreee🦍😍💍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karşı kraliyet[✓Jenlisa
FanficKraliyetin en büyük kızı olan jennie'nin sessiz çığlıklarını ancak karşı kraliyetin masum işitme engelli kızı lalisa duyabilirdi çünkü aşk engel tanımazdı