Seawal 10:30 malam aku sudah pun masuk ke dalam bilik tetamu. Boleh dikatakan awal kerana masih ada ahli keluarga Ruby yang masih melepak di ruang tamu rumahnya. Aku yang penat dan berlengas ini mahu membersihkan diri dan berehat dahulu.
Sedang aku berkemban, kedengaran pintu bilikku diketuk. Mungkin Ruby yang tadinya kata mahu bagi baju tidur yang baru dibelinya untuk aku pakai.
Aku pun membuka kunci di pintu dan rupanya bukan Ruby yang masuk, abangnya masuk lalu menutup kembali pintu bilikku.
"Baru nak mandi ke?" tanyanya yang tidak berkelip memandang aku ke atas dan ke bawah. Muka masamnya dah hilang. Yang aku nampak mukanya yang gatal je sekarang ni.
Aku hanya mengangguk.
"Okay, jom" katanya lalu menarik aku masuk ke dalam bilik air yang tersedia di dalam bilik tetamu ini.
Sesudah masuk ke bilik air, Iskandar dengan perlahan mengangkat aku duduk di atas singki dan mula membelai rambut aku.
"You tahu tak I geram sangat dengan you harini" katanya sendirian.
"I tak boleh stop pandang leher you" katanya sambil tangannya turun membelai leherku. Rambutku yang di ikat messy bun harini menyerlahkan leherku yang putih gebu itu.
Aku hanya diam memerhati segala tindakannya.
Dia kemudian menanggalkan tuala di badanku dan aku sudahpun telanjang bulat dihadapannya.
Iskandar mula cium satu persatu anggota badan aku. Dari pipi, bibir, turun ke leher kegemarannya, dada aku, diciumnya pula kedua tetekku, turun cium ke perut, celah pehaku dan diakhiri dengan ciuman yang lama di vaginaku.
"Hm.. Your pussy smells good. I've been wanting to taste it since yesterday" katanya yang berada di bawahku sambil memandang mata aku.
"You can taste it now Iskandar" lalu aku membuka lebar celah kangkangku.
Tidak menunggu lama, terus Iskandar terkam vaginaku.
Dia mulakan dengan bermainkan lidah ke bawah ke atas dan menggentel biji berahiku menggunakan lidahnya.
"Harder Is...Hmph" aku yang kesedapan mula menggapai rambutnya.
Iskandar yang mendengar arahanku itu terus melajukan gerakan lidahnya di clitorisku itu. Nikmat yang tak dapat aku gambarkan. Sambil dia menjilat clitorisku, jarinya mula bersedia untuk direndamkan ke dalam vaginaku.
Dengan perlahan dia memasukkan jari hantu dan jari manisnya serentak ke dalam. Apabila sudah terendam kesemua dua jarinya itu, dia tidak menunggu lama dan terus menggerakkan jarinya keluar dan ke dalam.
Makin lama makin laju pergerakan tangannya dan dapat aku rasakan seperti aku hampir klimaks.
"Is.. Harder.. I'm coming"
Iskandar melepaskan mulutnya di clitorisku namun tidak berhenti melajukan jarinya dan ketika aku klimaks pun tidak ada tanda yang jarinya akan diberhentikan sehingga keluar seperti air pancut dari vaginaku.
"Oh my god Is!!" aku sedikit menjerit tanda kepuasan.
Squirting.
Iskandar memberhentikan jarinya dan sekali lagi mulutnya menerkam vaginaku menjilat kesemua air vaginaku.
Dia lalu bangun dan memeluk aku seketika.
Iskandar melepaskan pelukan dan berdiri menghadap aku yang masih duduk di atas singki bilik air itu.
Dia kemudian membuka tali seluar tracknya.
Aku yang faham mula berdiri dan melutut di hadapannya lalu mengambil alih tugasnya untuk membuka seluar dan boxernya lalu keluar seperti spring batangnya yang tegak itu apabila dilepaskan.
YOU ARE READING
A B A N G [SLOW UPDATE!]
Novela Juvenil"Shush.. Diam, nanti adik I dengar" Ni yang susah ni kalau ada affair dengan abang kepada kawan baik sendiri. Sampai bila nak kena sorok macam ni.. ‼️ Disclaimer ‼️ Mature Content 🔞 Read on your own risk! - ON GOING -