s e p u l u h

27.7K 73 0
                                    

Waktu menunjukkan tepat pukul 12:30 tengahari. Teman sekerjaku yang lain satu per satu meninggalkan meja untuk keluar makan tengahari. Aku ada sedikit lagi kerja untuk dihabiskan. Aku memang jenis yang tidak boleh biarkan kerja tergantung walaupun ianya akan mengganggu waktu makan aku. Bagi aku kerja harus dihabiskan barulah otak aku ni tidak asyik fikir tentang kerja sahaja.

Tok! Tok!

Seseorang mengetuk mejaku.

"Lunch?"

Syafiq.

"I nak habiskan kerja ni dulu" balasku lalu terus melanjutkan kerja di komputer.

"Like I said in the morning Sha, works can wait" katanya lalu duduk di atas meja aku.

"That can be wait too Syafiq. Kerja I tak siap nanti orang atas marah" dia ni pun gelojoh sangat.

"I taknak lunch you pun Sya, just nak ajak you makan sambil tunjuk kedai mana yang sedap area sini" bisiknya perlahan, takut ada orang lain dengar.

"5 minutes. Almost done"

~

Syafiq bawaku ke kedai makanan kampung, makanan kegemaranku. Bukan selalu dapat makan masakan kampung ni, penuh pinggan aku tadi dengan lauk pauk.

Setelah makan, kami beransur untuk pulang ke pejabat memandangkan masa hanya tinggal 20 minit lagi untuk berakhirnya waktu makan.

"Sha, can I have my dessert now?" tanya Syafiq setibanya kami di parkir kereta.

"You mean this?" aku tanya kembali lalu mengambil tangannya ke kedua tetekku.

Syafiq tidak tunggu lama lalu membaringkan tempat duduk aku lalu mula menarik baju dan bra aku serentak ke atas.

"Wow" hanya sepatah perkataan keluar dari mulutnya.

Dia kemudian bertindih di atas aku dan mula memainkan lidahnya di kedua tetekku. Dimainkan lidahnya di puting pink kiri ku dan tangan kanannya meramas lembut tetek kananku.

"Hm.. Syafiq.. Ah.." aku ramas rambutnya.

Beberapa ketika dia di tetekku, dia mengalihkan bibirnya untuk mencari bibirku. Tidak tunggu lama terus dilumat bibir mugil aku. Syafiq memaksaku membuka mulut untuk menbuka ruang lidahnya masuk ke dalam dan aku terus menghisap lidahnya. Terasa teh ais yang di minumnya tadi.

Setelah puas bermain lidah, Syafiq kemudian bangun sedikit dan mula membuka seluarnya dan terpampang batangnya yang sedia tegak. Pendek berbanding batang Iskandar namun batangnya gemuk seperti batang Iskandar.

Syafiq menaikkan skirt aku ke atas dan ketepikan panties aku. Kemudian dia meludah sedikit ke arah tangannya dan di lumatkan air liurnya itu pada batangnya ke atas dan ke bawah. Dia yang sudah tunggu lama dari pagi tadi itu terus sahaja menghalakan batangnya ke arah vaginaku.

Batangnya dimainkan seketika di biji berahiku ke atas dan ke bawah dan terus dia membenamkan batangnya dalam vaginaku.

"Fuck Sha. Ketatnya" keluh Syafiq kesedapan.

Memang sedap sebab aku dah lama tak melepaskan nafsu namun tak sesedap seperti pertarungan aku dan Iskandar.

Syafiq memulakan dorongannya ke atas ke bawah berulang kali. Sekejap laju, sekejap perlahan. Nasib baik tempat duduk hadapan kereta Syafiq ni agak luas jadi senang untuk Syafiq menggerakkan punggungnya menolak batangnya keluar masuk vaginaku.

Kereta bergoyang kuat membuktikan kelajuan Syafiq mendayung. Nasib baik juga kereta ini diparkir di kawasan agak tersembunyi dan hanya ahli atasan syarikat sahaja boleh parking di tingkat itu jadi tidak ada orang di sini memandangkan kebanyakkannya ada lunch meeting kata Syafiq tadi.

"Sya, pergi seat belakang" katanya lalu mengeluarkan batangnya dan bergerak dahulu ke tempat duduk belakang dan baring.

Aku bergerak ke arahnya lalu terus duduk menyangkung dan membenamkan batangnya yang tegak menunggu untuk dipuaskan itu. Syafiq memegang punggungku ke atas dan menggerakkan punggungnya menyentak vaginaku. Posisi begitu membuatkan aku rasa cecair aku hampir keluar.

"Harder Is, I'm coming" permainan yang hampir buaikan aku tu membuatkan aku terfikir akan Iskandar.

Syafiq yang terkejut akan panggilanku itu terus melajukan batangnya dan dapat aku rasa kedua kakiku bergetar. Aku rebah ke dada Syafiq.

"You've done this with Iskandar huh?" tanyanya yang memberhentikan dayungan untuk memberi ruang aku mengambil nafas.

Aku tidak menjawab persoalan Syafiq lalu dia kembali menggerakkan batangnya ke dalam vaginaku. Kali ini dia tidak berhenti, dia teruskan dayungan dan makin lama makin dia tambah kelajuannya.

"Ah. Sha. I'm. Coming" katanya dengan suara yang tersekat sekat.

"Cum dekat luar please" aku mengingatkannya.

"Fuck!!" Syafiq mengeluarkan batangnya dan melepaskan air berahinya itu merata sehingga terkena sedikit di skirt aku dan kebanyakkannya di seat belakang keretanya itu.

Syafiq bangun mengambil nafas sambil bersandar di pintu belakang keretanya.

Dapat aku lihat Syafiq ini seorang yang amatur akan kerana dia tidak banyak 'foreplay' dan hanya memikirkan tentang kepuasannya sahaja. Aku juga hanya klimaks sekali sahaja dalam permainan kalini.

Kami kemudian menyiapkan diri dan keluar kereta untuk beransur masuk kembali ke pejabat. Kami lambat 15 minit. Nasib baik Syafiq memberitahu yang lain bahawa kami lewat akibat kesesakkan trafik.

Hari pertama sebagai intern yang memenatkan.

A B A N G [SLOW UPDATE!]Where stories live. Discover now