3]The Daredevil

61 14 14
                                    

[Κεφάλαιο Τρίτο]

Κεφάλαιο 3┌The Daredevil┘

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Κεφάλαιο 3┌The Daredevil┘

_____________________________

A/N: Προσπάθησα να μην το κάνω να φαίνεται πολύ μπερδεμένο όταν το επεξεργαζόμουν, νομίζω ότι είναι μια χαρά τώρα, αλλά όταν το έγραψα για πρώτη φορά ορκίζομαι ότι ήταν απαίσιο. Σας εύχομαι να απολαύσετε την πρώτη του εμφάνιση, σίγουρα είμαι ακόμα ενοχλημένη από αυτόν.
_____________________________

{Από την προοπτική του Ντάμιαν}

Της πουτάνας γινόταν στο κλαμπ τώρα, όπως περίμενα. Ολόκληρο το κλαμπ έχει μετατραπεί σε μια εμπόλεμη ζώνη μεταξύ των συλλόγων MC, και έχει ενδιαφέρον ο λόγος που γίνεται όλο αυτό. Κάποια στιγμή εμφανίστηκε μια νεαρή γυναίκα από την πίσω πόρτα και περπάτησε μπροστά στο μπαρ για ένα ποτό πρωτού οι τύποι αρχισαν να την τριγυρίζουν. Μάλωναν ποιος θα την πάρει με το μέρος τους πριν της μιλήσουν. Ηλίθοιοι.

Αλλά έχω την αίσθηση ότι η κοπέλα για την οποία μιλούν μπορεί να είναι η ίδια που έχει ο παππούς μου στο σπίτι του, και εκνευρίζομαι εφόσον γνωρίζω ότι ο γέρος την εβαλε μεσα στο σπιτι με τα παιδια. Όπως και να έχει η ολη φαση είχε το ενδιαφέρον της.

Ουτως ή άλλως ζήτησα από τον Τζάροντ να την ψάξει όταν έμαθα πως την εβαλες στο σπιτι ο Λάο Χαν, και δεν με έχει καλέσει ακόμα, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει κάτι εκεί.

Με τα χρόνια, έχω βαρεθεί πάρα πολύ τους πολέμους και τις μάχες της μαφίας. Αλλά ακόμη μία μάχη δεν θα έκανε κακό, εχούν περισσοτερη πλακα οταν συμετεχεις, αλλα τι να κανουμε τωρα, και ως θεατης εχει φαση.

«Φίλε, τη θέλουν αυτή τη γκόμενα άσχημα». Ο Στίβεν γέλασε δυνατά καθώς παρακολουθούσε τους ανθρώπους να τσακώνονται με γροθιές μεταξύ τους μέχρι να τους συναντήσει ο θάνατος τους.

Όταν Η Φωτιά Συναντά Τον Πάγο| 𝐀.𝐊.[#SCBC2024]Onde histórias criam vida. Descubra agora