12]Ο πανικός σου χτυπάει την πόρτα

20 10 2
                                    

[Κεφάλαιο Δωδέκατο]

Ο πανικός σου χτυπάει την πόρτα

Ήταν ακόμα στο σπίτι της κυρίας Χόλι, το μπάνιο ένιωθε σαν να έκλεινε γύρω της Μπεθ καθώς προσπαθούσε να κρατήσει σταθερή την αναπνοή της

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ήταν ακόμα στο σπίτι της κυρίας Χόλι, το μπάνιο ένιωθε σαν να έκλεινε γύρω της Μπεθ καθώς προσπαθούσε να κρατήσει σταθερή την αναπνοή της. Δεν μπορούσε να καταλάβει τι της συνέβαινε. "Φύγε!" Του ούρλιαξε ξέφρενα.

Εκείνος κούνησε το κεφάλι του κοιτάζοντας το πρόσωπό της. Ένιωσε έναν πόνο στην καρδιά του κοιτάζοντας αυτό το μικρό αρνάκι που παλεύει για τη ζωή του. Ήταν συμπόνοια που ένιωθε εκείνη τη στιγμή; Ήταν σίγουρα μπερδεμένος, αλλά ήθελε απλώς να τη βοηθήσει. «Μπεθ, άσε με τουλάχιστον να σε βοηθήσω...»

«Δεν θέλω τη βοήθειά σου ούτε τον οίκτο σου». φαινόταν απελπισμένη για ακριβώς το αντίθετο όμως. Ο Ντάμιαν δεν μπορούσε να την καταλάβει, δεν μπορούσε να τη διαβάσει, δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Ένιωθε αδύναμος για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. Δεν καταλάβαινε την παράξενη συμπεριφορά της. Δεν συνάντησε ποτέ μια γυναίκα που να μην ήταν ευχαριστημένη με τα χέρια του πάνω της, και αυτή τη στιγμή ήταν αγανακτισμένος με αυτό το κορίτσι. Ένιωθε απόρριψη επειδή ήθελε απλώς να τη βοηθήσει.

Παρατήρησε τα σκοτεινά μάτια της να μην ξεκολλούν, σαν να ήταν ναρκωτικά τα παυσίπονα που πήρε νωρίτερα, κάτι που δεν ήταν. Το φεγγάρι έχανε το φως του αργά αλλά σταθερά. Αυτό το φεγγάρι μαχαιρώθηκε και αποκεφαλίστηκε περισσότερες από μία φορές, αυτό το φεγγάρι έχανε το φως του...

Τι έχει συμβεί με αυτό το κορίτσι; ρώτησε τον εαυτό του, προσπαθώντας για άλλη μια φορά να τη βοηθήσει να σηκωθεί.

Τον κοίταξε έντονα. "Μην πλησιάζεις!" Είπε άλλη μια φορά, νιώθοντας τον εαυτό της να πνίγεται πιο βαθιά από πριν. Φαινόταν ότι δεν μπορούσε να πάρει σταθερές ανάσες μόνη της. Την έπνιγαν τα πράσινα μάτια του, μισούσε την άβολη κατάσταση, μισούσε το σφίξιμο που ένιωθε στην κοιλιά της κάθε φορά που τον κοιτούσε. Ούρλιαζε στο κεφάλι της για να σταματήσουν όλα τα συναισθήματα, αλλά ταυτόχρονα τα απόλαυσε όσο καμία άλλη φορά, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό ένα μικρό κομμάτι της ήθελε να νιώσει.

Όταν Η Φωτιά Συναντά Τον Πάγο| 𝐀.𝐊.[#SCBC2024]Onde histórias criam vida. Descubra agora