Σημείωση συγγραφέα: Θέλω να υπενθυμίσω ότι αυτό το βιβλίο είναι μεταφρασμένο από τα αγγλικά και οτι ειναι το πρώτο που είχα γράψει το 2018. Ότι λαθοι βρείτε είναι περισσοτερο για αυτούς τους λόγους.
◇♤◇
{Damian's POV}
Την είδα να κουνάει τους γοφούς της καθώς έβγαινε από την εξώπορτα με ένα χαμόγελο κολλημένο στη σπασμένη πλέον πρόσοψή μου. Σίγουρα συμπεριφέρομαι παράξενα, αλλά έχω ήδη εφαρμόσει το σχέδιό μου. Η Μπεθ, η γλυκιά ψεύτρα, αυτή η μικρή μάγισσα με τα μπλε μάτια θα πιαστεί σύντομα στην παγίδα μου χωρίς να το καταλάβω καθόλου. Αν και νόμιζα ότι θα ήταν εύκολο να την κάνω να το κάνει, συνειδητοποίησα μετά τα χθεσινά γεγονότα ότι δεν είναι φυσιολογική και ότι θα έπρεπε να βάλω τον εαυτό μου σε αυτό το σχέδιο για να δουλέψει. Θα έπρεπε να θυσιάσω ένα μέρος του εαυτού μου αν θέλω να καταστρέψω αυτή τη μικρή μάγισσα.
Ο Λάο Χαν ήταν πολύ μπροστά μαζί μου την τελευταία φορά. Είπε να μην την αγγίξω, να μην την πληγώσω, αλλά θα έπρεπε να ήξερε καλύτερα όταν έφερε έναν ξένο στο σπίτι μου ότι δεν θα έφευγαν μακριά μου. Σίγουρα, στην αρχή ήμουν εντάξει με την ιδέα, αλλά όταν είδα το όμορφο πρόσωπό της, τα ένστικτα που ήταν θαμμένα βαθιά μέσα μου είχαν ξυπνήσει. Ήθελα να την κάνω να υποφέρει για λόγους που με ξεπερνούσαν.
Αναστέναξα καθώς συνέχισα να τρώω το πρωινό που μου έφτιαξε. Ήταν το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Υπολόγιζα κάθε μου κίνηση μαζί της, ήθελα να την κάνω να πιστέψει ότι είχα σπάσει, πράγμα που ήταν αλήθεια, αλλά ήθελα να νιώθει για μένα. Οι σκέψεις μου για εκείνη ήταν κακές και σατανικές καθώς το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν το σώμα της.
Σήμερα επρόκειτο να είναι μια κουραστική μέρα, καθώς τα παιδιά είπαν ότι μας δημιουργήθηκαν προβλήματα μετά το κόλπο που είχε κάνει η δεσποινίς Bethany Kappa με αυτούς τους τύπους. Σίγουρα, παραδέχομαι ότι τους προσέλαβα για να την πληγώσουν για μια προειδοποίηση, και σίγουρα τα είχα κάνει όλα καλώντας τον σύζυγο της Χόλι, αλλά η μικρή Μπεθ δεν χρειαζόταν να ξέρει τίποτα από αυτά. Ήμουν πλέον πολύ καλά ενημερωμένη για τις μαχητικές της ικανότητες και για τις προπονητικές της ικανότητες.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Όταν Η Φωτιά Συναντά Τον Πάγο| 𝐀.𝐊.[#SCBC2024]
RomanceShe wanted to stay, but he broke her first。 "Μην κινείσαι, μην μιλάς, διάολε, μην αναπνέεις, αν αυτό χρειάζεται για να με επιβιώσεις". είπε, κυρίως στον εαυτό του, καθώς τον χτύπησε ένα είδος συνειδητοποίησης. Τι σημαίνει πάλι αυτό; «Έχεις χτυπήσει...