9.

350 37 9
                                    

Yoongi ile Jimin Taehyung'u tutan korunmalara bir hışımla arkadan saldırdılar.Ben daha ne olduğunu anlayamadan gelen silah sesleriyle çığlık attım.

Beni tutan korumalar hala elimi bırakmadığı için başımı eğdim.Gelen silah sesleri ile artık ağlamamı tutamadım ve ağlamaya devam ettim.

"Taehyung!"diye bağırdığımda hala kesilmeyen silah sesleri ile hıçkırarak ağlamaya devam ettim.

Taehyung,"Ağlama!"dediğinde başımı kaldırıp ona baktım.Bana son kez bakıp elindeki silahı kontrol edip ardı ardına sıkmaya başladı.

"Korkuyorum.."diye bağırıp dudağımı büzdüm.O anda arkamdaki korumaların ellerimi bırakması ile onlara baktım.İkiside karnından vurulmuştu.

Bu beni daha fazla korkuturken ağlamaya devam edip ayağa kalkıp Taehyung'un yanına koştum.Taehyung beni gördüğü zaman bir kolunu açtı.

Hemen bir kolunun altına girip yüzümü göğsüne gizledim.Gelen silah sesleri ile Taehyung'un göğsünde adete küçücük olmuştum.Taehyung yetmemişti bir de bunlar çıkmıştı başıma!

Taehyung,"Sakin ol!"diye bağırdığında başımı iki yana sallayıp ağlamaya devam ettim.O kadar kolay mıydı?

"Gidelim lütfen Taehyung.."dediğimde içine derin bir nefes çekip beni kenara çekti.Beni hemen kendinden uzaklaştırıp çenemi tutup ona bakmamı sağladı.Hayatı boyunca aile kavgasından başka kavga görmemiş biri için bu silahlı kavga kalbimi durdurmaya yeterdi.

Taehyung,"Yoongi ile git."dediğinde başımı hayır anlamında iki yana salladım.Fakat beni umursamadan Yoongiye dönüp kaş işareti yaptı.

Yoongi bir kolumdan tutup hızlıca kendiyle birlikte koşturmaya başladı.Her ne kadar ellinden kurtulmaya çalışsamda bir türlü bırakmıyordu.

"Taehyung!Taehyung orda kaldı!"dedim panikle.Ama beni hiç umursamadan koşmaya devam etti.Taehyung orda ölse bile benim işime gelirdi ama benim gibi vicdanlı bir insanın orda kaldı demesi normaldi.

"Taehyung orda."diye ağlamaya başladım.Galiba bu olaylardan çok etkilenmiştim.Taehyung'u düşünecek kadar(!)

Yoongi bahçeye çıkarıp bana dönüp,"Bak Taehyung ne yapacağını iyi bilir tamam mı?Sende kendine gel."dedi ve derin bir nefes aldı.

Başımı sallayıp gözyaşlarımı silip burnumu çektim.O da kolumu bırakmayıp kendiyle yürütmeye devam etti.Ona ayak uydurup yürümeye başladım.Bir arabanın yanına geldiğimiz zaman arabayı açıp beni bindirdi.

Ben de tırnaklarımı avucuma bastırıp pencereden dışarı bakmaya başladım.Başımı arkaya yaslayıp artık kendime gelmem gerektiğini hatırlatıyordum.

Yoongi ön kapıyı açıp kendisi binip bana baktı.Ben de aynadan ona baktığımda göz göze geldik.Hem iyi hem de çok kötü biri gibiydi çözemiyordum.

Yoongi,"Jimin'de orda ama ben hiç senin kadar böyle korkmuyorum."dediğinde güldüm.Haklıydı...

"Çok korktum ondan."dediğimde ağzını aynen aynen gibisinden yapıp benim gibi güldü.

İnanmaması normaldi ama gerçekten anlık korkuydu ama hala çok korkuyordum.Ben daha o silahların havada uçuştuğunu düşünürken geçen 10 dakika ardından birden yanımdaki kapının açılması ile irkildim.Sinirli bir şekilde arabaya binen Taehyung'a baktım.Birde ön kapının açılmasıyla o tarafa doğru döndüm.

Jimin'de kendini koltuğa atıp içine derin bir nefes çekip Yoongi'ye doğru döndü.Bende hızla Taehyung'a döndüğümde ona baktığım sırada göz göze geldik.

Taehyung,"Korkak."dediğinde dudak büzdüm.Her zaman kurşunlar arasında kalmıyordum ya(!)

Kollarını açıp,"Gel."dediğinde hemen açtığı kollarının arasına girdim.O da elini belime atmıştı amacı sadece sakinleştirmekti asla duygusal bir şey yoktu olamazdı.Ben çok korkmuştum ve o da bunu anlamış gibi böyle davranıyordu.Yoksa şu an beni öldürebilecek biriydi.

"Çok korktum.."dediğimde belimdeki eliyle belimi hafif bir şekilde okşadı.Başımı hafif Jimin'e döndürüp baktım.

Jimin,"Bagajda ağlıyordu en son sesi geliyor mu?"dedi ve gülerek bize doğru döndü.

Bizi böyle sarılmış bir şekilde görmeyi beklemiyordu ki şaşırmıştı.

"Kim?"diye sorduğumda omuz silkti.Bagajda biri mi vardı sanırım vardı.Bu kadar acımasızlar mıydı?Evet.

Jimin,"O sana küçük bey diyen."dedikten sonra güldü ve Taehyung'a baktı.O şimdi bagajda duruyordu.Taehyung'a baktığımda,"Oruspu çocuğu."dedi dişlerini sıkarak.Ben de omuz silkip daha fazla sokuldum.

Yoongi,"Senin yanında nasıl kaçırdılar?"Taehyung'a soru yönelttiğinde dudağıma hafif bir gülüş yerleşti.Taehyung,"İşim vardı Jungkook'un yanında değildim."dediği zaman kaşlarımı çatıp daha fazla güldüm.

Neden acaba?O kadınla gittiğin için olabilir mi?Gitsin ama beni böyle saçma sapan insanların arasında da bırakmasın.Yoksa gram umrumda değildi.

"Az kalsın senden başka biri intikamın alıyordu."diyip alaylı bir şekilde güldüm.Fakat Taehyung buna sanki sinirlenmiş gibi çenemi tutup başımı kaldırdı.

"Benden başka kimse sana dokunamaz."dediği zaman çenemi onun elinin hapsinden hızla kurtardım.

"Bak nasıl dokundular ama,"dediğimde güldü ve sanki onunla alay ediyormuşum gibi daha fazla güldü.Bu adam kesinlikle normal değildi yani(!)

"Bak o ellerini nasıl senin karşında sökeceğim."dediği zaman tüylerim diken diken oldu.Ciddi miydi?Tekrar başımı Taehyung'un göğsüne yaslayıp içime derin bir nefes çektim.O kadar uykum geliyordu ki.

"Uykum geliyor.."dediğimde Taehyung arabanın benzin yerini gösteren yere doğru baktı.Sonra tekrar bana doğru dönüp burun buruna gelmemize sebep oldu.

"Daha var uyu."dediğinde başımla onayladım ve rahat bir pozisyon alarak gözlerimi kapattım.

Radyoda çalan şarkıyla kendi kendime mırıldandım.Taehyung'da eşlik edip,"Bul beni kaybolmuşum."dedi ve benim gülmeme sebep oldu.

"İzim silinmiş dilim suskun susmuşum."dediğim zaman Taehyung belimdeki elini sıkılaştırdı.

Taehyung,"Bak bana 

"Senden kendimi almayı unutmuşum.."Taehyung'la birlikte bu sözüde söyleyip şarkıyı bitirdik.

Güldükten sonra başımı tekrar Taehyung'un göğsüne yasladım.Taehyung'da beni kabul edip son kez bana baktıktan sonra eline bir dosya aldı.

"Taehyung ama orda nefesiz kalmaz mı?"diye meraklı bir şekilde sordum.Benimde sonum öyleydi ya...

"Gebersin piç onun için daha iyi eğer bana kalırsa onun ellerini söküp ona yedireceğim."dediği zaman yüzümü buruşturdum.İğrenç(!)

Gerçekten hayat ne kadar adaletsizdi değil mi?Hiç bir suçu olmayan beni kaçırıp suçlu babama bir şey yapamayacak kadar adaletsizdi hayat.

Taehyung beni öldürerek babamın acı çekeceğini düşünüyordu ama çok yanılıyordu.Babam benim şu an ölmeme sevinecek bir babaydı.

Taehyung babamın babasında tatığı acıyı duymasını istiyordu ama benim babam o kadar sevmiyordu ki beni.

Bir şey demeden gözlerimi kapatıp esnedim ve son kez Taehyung'a bakıp kendimi uykuya teslim ettim.
***

İnnocent prisoner | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin