10.

462 43 29
                                    

Araba durduğunda başımı Taehyung'un dizinden kaldırıp etrafıma baktım.Yine o dağ evine geldiğimizi görünce göz devirdim.

Taehyung kapıyı açtı ve beni hiç umursamadan hemen bagaja doğru gidip bagajı kaldırdı.Ben onlara merakla bakarken sertçe kolunu tutup kaldırdı.

Bana doğru dönüp,"Geç önüme,"dediğinde sertçe ona bakıp önüne geçip eve doğru yürümeye başladım.Ne kadar dengesiz bir adamdı bu!

Ben kapıya doğru geldiğimde Jimin kapıya doğru hızla atılıp anahtarı kapıya sokarak çevirdi ve açtı.Ben de kimseyi beklemeden içeri girdim.

Taehyung birden adamı önüme attığında ve adamla göz göze gelince çığlığıma engel olamadım.Adam hızla yerden kalkmaya çalıştığında Taehyung'a döndüm.

Taehyung bir elini belime atıp beni adamın önüne yürütmeye başlattı.Ben korkuyla Taehyung'a bakarken Taehyung beni sertçe onun yanına itti.

Dengede duramayıp yere çakıldığımda içime derin bir nefes çektim.Dayan Jungkook dayan..

Taehyung birden saçıma atılınca ağzımdan çıkan o inlemeye engel olamadım.Beni yaşlı adama doğru hızla döndürüp göz göze gelmemizi sağladı.

Taehyung,"Bu mu benim zaafım?"dediğinde adam başını evet anlamında sallayınca Taehyung güldü.

"Evet zaafım benden başkası ona dokunamaz benden başka kimse ona laf söyleyemez benden başka kimse ona bir şey içirmez!"diye bağırdığında irkildim.

Taehyung,"Sen ne yaptın ona dokundun!"dedikten sonra beni hızla bırakıp adama doğru ilerledi.

Adamın yanına gidip yüzüne bir tekme atınca hemen ağzımdan bir şaşkınlık nidası çıktı.Adamın yüzünden akan kanla yüzümü buruşturdum.

Jimin'le Yoongi'ye baktığımda duygusuz gözlerle bizi izlediklerini gördüm.Neden yardım etmiyorlardı yaşlı adama?

Taehyung,"Sen benim olana dokundun değil mi oruspu çocuğu?"diye bağırdığında adama baktım.

Adam gülerek başıyla onayladığında dudağımı hemen dişledim.E sende kaşınıyorsun be amca(!)

Taehyung,adamın bir elini tutup öyle bir çevirdi ki koptuğuna yemin bile edebilirdim.Yüzüme buruşturup onları izlerken Taehyung cebinden bıçağını çıkardı.

Bıçağı ile kolunu deşmeye başladığında öğürmeme mani olamadım.Ben gözlerimi kapatıp arkamı dönüp sessizce ağlamaya başladım.

Ben kesilen ele bile bakamazken Taehyung adamın kolunu koparmıştı neredeyse!

Adamın çığlıkları kulağımı doldurunca kulaklarımı ellerimle kapatıp yüzümü buruşturdum.Adamın hiç kesilmeyen inlemeleriyle dişlerimi sıktım.

Fakat birden saçımdan tutup kaldırılmam ile acıyan saçımla birlikte inledim.Taehyung zorla beni adamın önüne getirip gözlerimi açtı.

Adama baktığımda kolu ayrı bir yerdeydi adam başka bir yerdeydi.Hemen arkamı dönüp gözlerimi kapatıp Taehyung'un koluna girerek seslice ağladım.

"Lütfen gidelim."diye panikle konuştuktan sonra biraz daha Taehyung'a sokuldum.Beni öldürmek isteyen birine sığınmam ne kadar komikti değil mi?

Taehyung,"Jungkook'u odaya götürün."dediğinde başımı hayır anlamında iki yana salladım.

Taehyung,"Odaya git."dediğinde daha fazla sokulup başımı hayır anlamında iki yana salladım.

"Hemen!"dediğinde son kez ona bakıp uzaklaştım ve Jimin koluma girip odaya adımlatmaya başladı.Ben de son kez Taehyung'a baktım.

Gözlerindeki o sert ifadeyle beni izlediğini görünce önüme dönüp merdivenlerden çıkmaya başladım.Odanın önüne geldiğimizde Jimin benden önce davranıp kapıyı açtı ve içeri girmemi sağladı.Yatağa doğru adımlayıp battaniyeyi kaldırdım.

Yatağa girip uzandım ve battaniyeyi boğazıma kadar çektim.Jimin'de bana bakıp,"Bir şeye ihtiyacın olursa bana söylemen yeterli."dediğinde ona baktım.

Gerçekten söylemeli miydim?Dün biz onu sadece kullanıyoruz diye bağırıp çağıran kimdi?Jimindi.

Başımla onaylayıp onu göremeyecek şekilde diğer tarafa doğru döndüm.İçine derin bir nefes çekip kapıya doğru gidip dışarı çıktı ve kapıyı kapattı.

Camlara baktığımda demirli olduğunu görünce içime derin bir nefes çektim.Yapmıştı işte yapacağını!

Babam annem abim beni şimdi deliler gibi arıyorlar mıydı yoksa benden kurtulduklarını seviniyorlar mıydı?Bana göre kesinlikle ikinci seçenekti.

Peki Taehyung adama ne yapacaktı?Öldürecek miydi acaba yoksa bırakacak mıydı?Bırakacağını hiç ama hiç düşünmüyordum.

En merak ettiğim şey adamın çektiği acı ve nasıl bir kolsuz yaşayacak olmasıydı.Belki de Taehyung diğer kolunuda söküp eşitlemiştir.Ben bunları düşünürken içerdeki sesler kesildi ve on beş dakika falan sonra kapının açılmasıyla hiç o tarafa doğru dönüp bakmadım.

Birden battaniyenin çekilmesi ve arkamdan birinin uzanmasıyla o kişinin Taehyung'dan başkası olmadığını anlamamak için aptal olmak gerekiyordu.

Arkamdan sarılıp yüzünü enseme gömünce yüzümü kırıştırıp gözlerimi sıkıca kapattım.

"Bana dön."dediğinde onu kızdırmamak için yavaş bir şekilde ona doğru döndüm.Eğer yapmasaydım dediklerini benimde kolumu bir yerimi öyle kesebilirdi(!)

Banyo yapmıştı saçındaki ıslaklık ve vücudundan gelen koku onu düşünüyordu.

Ona doğru döndüğümde beni kendine yapıştırıp bir elini tişörtümün altından belime altı diğer elini ise saçımın içine daldırıp yavaşça masaj yapmaya başladı.

Hem o hem de o yaşlı adam çektiği için çok sızlıyordu bu yüzden masaj yapması çok iyi geliyordu.

"Taehyung..Adama ne oldu?"diye sorduğumda bir anlığına gözlerinden kara bulut çıktığına şahit oldum.

Belimdeki elini sıkılaştırınca birden saçımın arkaya doğru çekilmesiyle inledim.

"Seni ilgilendirmiyor bir daha bu konu hakkında konuşursan seni öldürürüm!"dediğinde saçlarımı parmaklarından hızla kurtardım.Bu adam bipolardı!

O bıraktığında saçımı masaj yaptığımda bana bakıp kendine çekti ve saçıma bir öpücük bıraktı.Bu adam ne dengesizdi(!)

Tekrar eski pozisyonumuzu alarak elini belime koyup okşadı ve saçıma masaj yapmaya başladı.

"Bugün o kadınla neden gittin?"diye tekrar sorup bana bakmasını sağladım.Merakıma yenik düşmüştüm..

"Öyle kadınlarla yattığın zaman sana istediğin her dosyayı verir."dediğinde ben de başımı kaldırdım.

Gözlerimiz kesiştiği zaman yattın mı diye sormak istiyordum ama bir türlü soramıyordum sanki.

Sanki aklımdaki düşünceleri okumuş gibi,"Yatmadım."dedi.Sadece merak ediyordum böyle şeyleri.Taehyung'a kadının bana ettiği lafı söylemeli miydim?Yarın söyleyecektim.

Esnedim ve Taehyung'a daha fazla sokulup uyku için gözlerimi yavaş bir şekilde yumdum.Son hatırladığım şeyse Taehyung'un saçımdaki elleriydi.


                                                 ****

Aslında Taehyung'un ona bu bölümlerde acıdığını (!) anlayacak Jungkook diğer bölümlerde.Beterin beterini yaşayacak Jungkook );

İnnocent prisoner | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin