chapter twenty six

247 31 17
                                    

Jungkook

Elimdeki bitmiş muzlu süt kutusunu sınıftan çıkmak üzereyken çöpe fırlattım ve tam çöpe girmesiyle gülümsedim. Böyle küçük şeylerden bile mutlu olabilirken beni üzmeleri hiç adil değil. Sınıftan çıkıp erkekler tuvaletine doğru ilerledim. Yavaşça kapısını açıp içeri girdiğimde kimse yoktu. Kimsenin olmadığını görünce rahatlayıp derin bir nefes verdim. Tuvalette bile fazla kişilerin olması beni geren bir şeydi... Hemen ellerimi yıkadıktan sonra tuvalet kabinine girdim. Tam o sırada içeriye birkaç öğrenci girmişti gülüşerek.

"Taehyung'a üzülüyorum salak Jeon yüzünden başını yakıcak."

Duyduğum tanıdık isimlerle durakladım. Bahsettikleri Taehyung ve Jungkook biz miydik?? Sessizce konuşulanları dinlemeye başladım.

"Yine ne yapmış bu Jungkook, tek vasfı ağlamak değil miydi?"

Gözlerim dolmaya başlarken sakin olmaya çalışarak derin bir nefes aldım. Tabi bu sırada onlar gülüyordu.

"Doğru dedin de işte geçen gün Taehyung kavga etmişti ya birileriyle, kavganın konusu bu ezik Jungkook'muş."

"NEEE ŞAKA YAPIYOSUN!! Çabuk anlat devamını."

"İşte kanka bu bikaç çocuk Jungkook hakkında aklı yerinde değil kafayı yemiş kendini kesiyo yakında intihar da eder diye dalga geçerek konuşuyomuş Taehyung'da bunları duyunca-"

Bi anda erkekler tuvaletinin kapısının açılmasıyla konuşmaları yarım kalmıştı. Hızlıca göz yaşlarımı sildim.

"Jungkook'u gördünüz mü?"

Bu Taehyung'un sesiydi...Ortada sadece beş dakika yoktum ve merak edip peşime takılmıştı. Hırkamın koluyla gözlerimi iyice sildim.

"Biz nerden bilelim bekçisi miyiz, Taehyung?"

Ve ardından kapı kapanma sesi...Sanırım tuvaletten herkes çıkmıştı. Kimsenin olmadığını bilmemin rahatlığıyla tuttuğum nefesimi seslice verdim. Tuvaletin kapısını açıp çıktığımda karşımda Taehyung'u görmemle afalladım.

"Jungkook burda mıydın? Ben de seni arıyordum."

Hızlıca kafa sallayıp ellerimi ve yüzümü yıkamak için lavaboya yaklaştım ellerimi yıkarken arkadan belime dolanıp beni kendine çeviren ellerle yutkundum.

"Bebeğim sen iyi misin? Ağladın mı? Gözlerin kızarmış."

"İyiyim ben Taehyung, bırak beni."

Bir elini saçlarıma çıkarıp gözümün önüne gelen saçları parmaklarıyla geriye doğru taradı. Birden aklıma doluşan Taehyung'un benim için kavga etmiş olması düşüncesiyle sinirlenip ondan ayrıldım ve tuvaletten çıktım hızlıca.

22.03.23

band-aid | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin