1

523 19 2
                                    

Pohled Deku:

,,Takže Kamo platí ten večer?" Zastavil si mě Todoroki ,,jo platí" aby jste pochopili ještě chodím na střední jsou tu super lidi no ale je tu jedna skupina lidí co si myslí o sobě buchvi co mezi ně patří i Todoroki ale on jim řekl že ať si dobírají kohokoliv kromě mě za což jsem rád protože já jsem nerd jak jinak ,,fajn tak večer" usmál se a rozcuchal mi vlasy. ,,Izuku!!!" Já se otočím a vidím tam nikoho jiného než Uraraku ,,jeee ahoj!" Řekl jsem mile ona proběhla ke mě a zase začla mluvit. Vím že se jí líbím ale já prostě už delší dobu vím že se mi líbí kluci. No teda jeden tu je ale je populární a je straně zlej ale je sexy to se musí uznat on je asi jediný kdo si mě dobírá no nedá se říct jako šikana ale prostě se jen tak provokujem ,,Izuka volá zem!" Zamávala mi před obličejem ,,jo umm co jsi říkala?" ,,To že proč nemůžete pozvat i holky na přespáváčku jde tam Todorokiho kamarádi!" ,,Cože!" Řekl jsem kamoo je to tam bude i Bakugo!!! ,,Jsi nevěděl?" ,,Tohle vážně ne proboha!" Jak mi tohle mohl zatajit já si myslím že on ví že se mi Kacchan líbí a tak bude dělat na schválí ale Kacchan není gay takže je stejně nulová šance. ,,A jaký to bylo?? Bylo to aspoň tvrdý?" Uslyšel jsem Denkiho kluka z Bakugova party ,,no nic moc mohlo to být lepší?" Co jako lepší to už se zase z nikým vyspal!?. Nějak nedám pozor a narazím do něj ups ,,kurva!" Řekl jsem nenene to mi ulítlo jasný!! ,,A heleme se skřet umí být i sprostý!" Zasmál se. Ale Denki se na něj koukl vražedně a šel mi hned pomoct ,,dobrý není ti nic???" ,,Ne děkuju Denki" Denki i Kirishima jsou jediný kdo mě mají rádi teda doufám ,,těším se na večer" Bakugo na mě mrkl a já otevřel hubu.

____________

Ahoj! Moc se omlouvám ale tu knihu co jsem psala.... Psát ji nebudu protože nějak zázračně se mi vymazali Kapitoly co jsem měla připravené a psát to znovu nechci takže tady je nová💕 snad se líbí a každý den pokusím se bude jedna kapitola takže se mějte a zatím ❤️

best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat