Pov Deku:
Řekl mi že mě miluje on to řekl!!!! Omg bože můj já asi omdlím musím mu říct že já taky nebo ne? Teď otázka že? ,,Izuku poslouchej!" ,,Co jo emm co jsi říkal?" Kiri sedí vedle mě a zbytek vzadu ,,jsi v pohodě?" ,,Je mi fajn" ten si mě projede od paty až k hlavě jsem v piči jo totálně jsem!! ,,Jo jsem proč bych nebyl!?" Ne nejsem člověk kterého miluju od první třídy mi před chvílí řekl že to cítí stejně jak mám být do prdele v pohodě!!! ,,Fajn jinak budem slavit zásnuby..." Všichni vzadu zmkli a já se jen zasmál prej zásnuby haha ,,a či jako?" Ozve se Todoroki ,,já nevím treba Bakuga?" Co cože!? Jak co já to nechápu ,,Kirishima Radim ti drž hubu!!" Teď se dost naštvaně ozve kacchan ,,ty nevíš že se Nikolas vrátil??" Kdo je do prdele Nikolas!?!?!?!?!?!? ,,A co jako i kdyby už je to skoro pět let co jsem ho neviděl tím se zásnuby ruší!!" ,,Jen aby" ,, zástav!" ,, Cože?" ,,Prostě mi do prdele zástav ať můžu vypadnout" já tak učinil zastavil jsem mu a on prostě odešel ,,mám na něj čekat?" ,,Ne on přijde pojedeme domů" já kývl a zase se vrátil na silnici, ,,hej a Bakugo má vážně někoho?" Nechci to slyšet nechci!!! ,,Jo jmenuje se Nikolas když byli mladší tak se zasnoubili" ,,ale to neznamená že spolu vážně zasnoubený jsou!!" Řekl jsem pokud se zasnoubili když byli dečka tak to nic neznamená že ne!? ,,To ano ale jeho otec je velmi bohatý s jak víš Bakugo taky... Když zjistil otec Bakuga že je gay docela dost ho to vzalo chtěl ho vydědit ale nakonec řekl že si musí říkám MUSÍ vzít jen Nikolase ale ten před pěti lety někam zmizel nikdo o něm neslyšel teda až do teď Bakuga to dost vzalo protože ho vážně miloval" aha teď se cítím ještě hůř ,,a- myslíš s-i že ho Kacchan pořád chce!?" Ztěžka tohle řeknu ,,to nevím ale já si myslím že ne Bakugo druhé šance nedává a navíc všichni víme že miluje tebe takže se bát nemusíš" aha tak oni to ví už všichni no super. Zastavím před naším domem a všichni jdem do pokoje.
_____________
Další kapitola 😅❤️
ČTEŠ
best friend / BakuDeku /
FantasyIzuku je 17 letí kluk, jeho problém je ten že neví co od života chce. jednoho dne má s Todem ( bratrancm ) domluvenou přespáváčku ale co když nepřijde jen Izuku? co když kluka co Izuku miluje přijde taky?? opětuje je mu svou lásku?.